Сенім телефоны
8(7182)548075
email: sad112@goo.edu.kz; @yasli_sad_112 on Instagram
Мекенжайы: Естай көшесі, 91/1
8(7182)548075 басшы, 8(7182)548076 вахта, 8(7182)548073 бухгалтерия
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 09.00- 13.00 Жұма 14.00-17.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Ата-аналарға кеңес беру "ойында достық қарым-қатынасты тәрбиелеу"

Шығармашылық ойындарды балалардың өздері жасайды. Бұл ойындардың тақырыбы әртүрлі. Балалар отбасының өмірін, жаңа үйлердің құрылысын, біздің мерекелерді бейнелейді. Бұл ойындарда көбінесе олардың назарын адамдар арасындағы қарым – қатынас-ананың қамқорлығы, әжесінің және басқа да отбасы мүшелерінің мейірімділігі, балалардың мінез-құлқы қызықтырады. Міне, екі қыз "ана қыздары"ойнайды. Олардың бірі өзінің "қызына" мейірімді, мұқият, шыдамдылықпен қарайды. Тағы бір" ана "" қызына " шамадан тыс қатаңдық көрсетеді: ол бағынбағаны үшін қатаң айтады, жиі жазалайды. Ойындағы осы екі қыздың мінез-құлқы әртүрлі әсерлерден шабыт алатыны анық, олар айнадағыдай, бір және басқа отбасындағы ата-аналар мен балалар арасындағы қатынасты көрсетеді. Көбінесе балалардың ойындары тек балалар мен ата-аналардың ғана емес, сонымен қатар отбасының басқа мүшелерінің де қарым-қатынасын бағалауға болады: әжелер, аталар және т.б. шығармашылық ойындарда ересектердің жұмысын көрсету үлкен орын алады: балалар пойыз, пароход ойнайды, батыл жауынгерлерді үлкен сүйіспеншілікпен бейнелейді. Алайда, ата-аналар әрқашанайналаңыздағы адамдармен таныспай, балаларға қол жетімді кітаптарды, әңгімелерді, ертегілерді, өлеңдерді оқымай, балалардың дұрыс және ақылға қонымды дамуына назар аудармай, олардың ойындары мазмұны нашар болатынын ұмытпаңыз. Мұндай ойындар физикалық алға жылжи алмайды. Баланың адамгершілік және ақыл-ой дамуы. Ойындардың мазмұнын қоршаған шындықтан ала отырып, балалар бұл өмірді механикалық түрде көшірмейді, бірақ өмірдің әсерін санасында өңдейді, ойындардағы мінезін ашады, бейнеленгенге деген көзқарасын ашады. Отбасы, балабақша балаларға еңбекке, өз қаласына деген сүйіспеншіліктің үлгісін көрсетеді. Бір-біріне достық қарым-қатынас. Барлық осы қасиеттер балалардың ойындарында көрінеді. Балаларда ойындар үлкен орын алады. Тақырыптық ойындар, көп жағдайда, қол жетімді ойыншықтармен ұсынылады, олар балалар ойындарында бастапқы ұйымдастырушылық бастама болып табылады. Балалар бір рөлден екіншісіне тез ауысады. Ата-аналар мүмкіндігінше көп ойыншық сатып алу туралы ойламауы керек, өйткені олар қол жетімді, жарқын, баланы пайдалы ойынға итермелейтін етіп мұқият таңдау керек. Балаға қажетті ойыншықты уақытында беру-бұл оның ойынын қолдау және жандандыру. Жас кезінде балалар іс-әрекетпен бірге қарапайым ертегілерді жақсы көреді. Катяның әжесі төрт жасар немересімен көп ойнады. Олардың сүйікті ойыны "репа" деп аталды. "Отырғызғанда кемпірі репку", - деген бастаған әжесі, былай дейді: "Өсе, өсе, шалқан, тәтті, мықты, үлкен-пребольшая."Үлкен, тәтті, күшті, дөңгелек, сары Шалқан өсті. Әже репа жыртуға кетті: тартады, тартады, тарта алмайды... (мұнда әже қыңыр репа қалай тартатынын көрсетті.) Әжесі немересі Катяға қоңырау шалды (мұнда Катя әжесінің юбкасын ұстап алды): Катя әже үшін, әже репа үшін – тартады-тартады, тарта алмайды. Катя ағасын шақырды, ол тек Катяға жабысуды күтті. Катя үшін ағасы, әжесі үшін Катя, репа үшін әже-тарту-тарту ... Содан кейін әжемнің қолында белгісіз алма, бәліш немесе нағыз репа пайда болды. Балалар визгом және қызығып повисали арналған бабушке. Және ол оларға қонақ берді. Балалар бұл ертегіні соншалықты жақсы көрді-драматизация, әжесінің табалдырығынан әрең өтіп, Катя: "әже, әже, біз репа тартамыз!» Балалар құрылыс материалына үлкен қызығушылық танытады. Кейде ойын барысында балаға пароход немесе автомобиль салу керек. Ата-аналар балаға өз жоспарларын жүзеге асыруға көмектеседі және оны қалай салу керектігін көрсетеді. Ойындарда құрылыс материалын пайдалану баланың қиялын дамытады, өйткені бұл материалды әртүрлі тәсілдермен қолдануға болады. Балалар барлық ғимараттарды салады, көбінесе бұл жоспарланған ойынға байланысты жасалады: қуыршақтар үйі, шпаргалка; ұшқыш – ұшақ және т. б.

4-5 жастағы балаларда шығармашылық ойындардың мазмұны олардың тәуелсіздігінің өсуіне және идеялар шеңберінің кеңеюіне байланысты білімнің әсерінен байытылады. Олар жеке эпизодтардың бейнесіне қанағаттанбайды, бірақ әртүрлі сюжеттерді ойлап табады. Егер бұрын, мысалы, пойыз локомотивтің дыбысы мен дыбысына ұқсайтын қозғалыстар мен дыбыстармен бейнеленген болса, қазір жүргізуші, кондуктор рөлдері пайда болады, ал пойыз жай жүріп қана қоймай, жолаушылар мен жүктерді тасымалдайды. Балалар бес жыл біледі жасауға қажетті жасауға, таба әр түрлі қолдану ойыншықтарға. Олардың сөйлеуі соншалықты дамыған, олар әр түрлі көріністерді бейнелей алады, кейіпкерлер үшін сөйлейді.олар оңай әке мен анаға, жолаушыға және машинистке айналады.