Сенім телефоны
8(7182)63-23-46
email: sad3@goo.edu.kz
Мекенжайы: Камзин к., 9
8(7182) 33-63-83 - бухгалтерия 8(7182)63-23-46- басшы 8(7182)33-61-48 -вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі, бейсенбі - 15.00- 18.00-ге дейін.
За год
За месяц
За неделю
Вчера
"Психология аралы"

Кеңесті  психолог Айгуль МиирмановнаТлеуберлина жүргізеді

                                              Тіл алмайтын балалар

 

             Сіздің балаңыз не десеңіз де "жоқ" дейді, тамақ ішуден бас тартады, ұйықтауға қарсы шығады, балабақшаға барғысы келмейді, ашушаңдық бойда болады, мысықты аяқпен тебеді, апасын тістейді, дөрекі сөйлейді. Осындай жағдайда не істерің білмей қаласыз. Осындай қылықтар баланың дамуында қалыпты нәрсе болып табылады.

Неге?

           Ашушаңдық ұстамалар бала уаымдап жүрген ішкі даудың көзі: тәуелсіз болу мен сізге тәуелді болудың ортасында қалады. Не тандарың білмей қалады. Осындай қалау сіздің балаңыздың ит мінездігін білдірмейді.

              Айтпақшы, егер де осы қойылым жұрт алдында орын алатын болса, қорықпаңыз. Кейбір аналар жұрт көздернен алып кету үшін қолдарынан тартып алып кететін жайттар болады. Сізге наразылықпен қарайтын адамдар болса, назар аудармаңыз. Себебі олар да сіздің орныңызда болды, тіпті бір рет емес. Бүкіл әлемде тек қана сіз және сіздің періштеңіз бар, ашуға бой бермей, оны тыныштаңдыруға әрекет жасаңыз.

           Үлкендер сияқты балалар өз ашуларың іште сақтамауы керек. Олар үлкендер сияқты шаршауға, назарылық білдіруге, ашуға бой алдыруға құқықты. Сіздің мақсатыңыз ол: балаға оның жай-күйін түсінетіндігін жеткізу болып табылады. Балаға көмектесіңіз.  Сөйлесіңіз омен, диалог құраңыз. Егер сіз оның қиындықтарын қалыптасысаңыз, ол жеңілдеп қалады, тіпті сізге жауап қайтарады.

        «Иә, маған да бұл шарф ұнамайды. Бірақ  далада суық. Шарфсыз мйнын тонып қалады. Қарашы, міне мен де, әкең де шарф киіп алдық".

Не істеу керек?

          Физикалық бәсеңдік балаға әлдеқайда көмектеседі.  Оны бөлме ішінде жүгіріп, секіруге, кішкентайлардың биін билеуге көндірсеңіз, балаңыз жеңілденіп қалады. Тақшамен диванды ұрып бар ашуды шығаруға болады. Жалпы, "ашушаңдық" орынды белгілеп қоюға болады. Мысалы, Бөлменің бұрышына пуфикті қою, ызаға бой алдырған кезе, сол жерге келіп, ойыншық қанжалмен бар ашуды шығаруға болады.

           Егер де сіз баламен бірге бар дауыспен айқайласаңыз, бала бұны бағалайды.  Бірақ та, әр айлаған сайын дауыс ақырындап, ақырындап, ақырында аяқталатын болсын деп келісіңіз.

             «Тұнжырған суретші» ойынын ойнауға болады.  Қабақты түйіп алыңыз. Сведите брови для наглядности.  Кішкентай бала оны ренжіткен объекті салып, кейін оны сызып тастасын.

 

            Кейде бала тек қана публика алында ойнайды. Сол жағдайларда кейде оны аз уақытқа жалғыз қалдырған жөн. Тек қана жарық сөніп тұрған есік жабылған жуынатын бөлмеге емес.