Павлодар қаласының білім бөлімі
e-mail: kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz 140 000, Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25   Карта проезда телефон: 32-21-67 телефон доверия: 32-19-37
Сайттың аналитикасы
Бір жылда2596295
Бір айда205180
Бір аптада58623
Кеше9260
Тәулік8592
Балабақша кезегін тексеру
Тегі (Мысалы: Абаев)
Туған жылы (Мысалы: 2009)

№13 жалпы орта білім беру мектебі

Әдістемелік қызмет

 

Әдістемелік қызмет мақсаты

2013-2014 оқу жылы

 

Тақырыбы: Нәтижеге бағытталған, білім процесіне заманауи педагогикалық технологияларды білім қызметтілігінің бір бығыты ретінде енгізу.

Міндеттер:

1.   Тиімді педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқыту табысына позитивті мотивацияны қалыптастыру бйынша жұмыс жүйесін жетілдіру.

2.   педагогикалық технологияларды енгізу және игеру бойынша мұғалімдердің шығармашылық зертхана құру.

3.   Үздік нәтижеге қол жеткізген мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жалпылу.

4.   Мониторингті бақылау жүйесін жетілдіруді жалғастыру, мұғалімнің мониторингті портфелін толтыру.

5.   оқушының қызығушылығын, тұлғаның дамуын, шығармашылық мүмкіндігін айқындау бойынша әртүрлі диагностикалық әдістерді үйрену және оларды өз қызметтілігінде пайдалану.

6.   НОУ және шығармашылық сайыстар арқылы дарынды балалармен жұмысты жетілдіру.

Мектеп тақырыбы:Оқушының білім деңгейін жоғарылатуға әсер ететін, білім мазмұнын жаңарту құралы ретіндегі біріккен ақпараттық кеңшілік.

Мақсаты:Оқушының білім деңгейін көтерудегі мұғалімнің кәсіби компетенттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету.

 

2013-2014 оқу жылының мектептің мақсатты бағдарламасы

 

Жылдық әдістемелік тақырыбы:Қазіргі педагогикалық технологияны білім үдерісіне еңгізу қорытындыға бағдарланған білім қызметінің бір бағыты.

Негізгі жылдық міндеті: 2009-2014 жылдың мектеп бағдарламасының мемлекеттік жайғасым талабынан, Президенттік міндеттерінен және мектептің норма шығармашылық құжаттарынан және мектеп аттестация кезіндегі қабылданған ұсыныстар.

Білім жүйесінің жетілдіруі ҚР білімінің дамытуы. Тұжырымдаманың контекстінде іске асады. Осыған орай мектеп қоғамының үміт етуімен шынайы нәтиженің арасындағы қайшылық қайнарын түсіру.

Ең бастысы еңбек нарығында біздің түлектердің басталастық қабілетін көтеру, ауырғышсыз әлеуметтендіру, өзінің және отбасының өмірін құнына лайық деңгейіне қамтамасыз етеді.

Білім жүйесінің жағдайын және маңызды міндеттерді қалыптастыру жұмыстарын педагогикалық ұжамдарының жұмыс қорытындысынан байқауға болады.

Ғылыми және әдңстемелік жұмыстары бойынша жоғарғы оқу кафедрасымен тығыз байланыста болу керек.

Қорыта келгенде, ұжымның шығармашылық өздену жолдарында жаңа міндеттер шешілгені байқауы. Әдістемелік бірлестік жұмыстары арқылы, шығармашылық топтар, мектептің ғылыми-әдістемелік қызметтер арқылы шығармашылықта жүйелік мінезі табылғаны байқалады.

Дарынды балалармен жұмыс жасап Республикалық, облыстық, қалалық сайыстарға қатыстыру арқылы қызығушылығын және шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Жылдық мәселе оқушылардың ғылыми қоғамының қызмет түрін қарастыруды талап етеді.

Бастауыш және жоғарғы буында мектеп олимпиадасын өткізу және қалалық олимпиадаға сапалық дайындауына көңіл бөлу.

Мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыс – педұжымның ең басты бағыты бұл шетел тілді оқыту, авторлық бағдарламаны зерттеу, әдістемелік оқыту және инновациондық түрін еңгәзу.

 

Мектептегі әдістемелік жұмыс мазмұны

Мектептегі әдістемелік жұмыс мазмұны педагогтар мен оқушылардың тұлғалық өсуіне, оқу-тәрбиелеу процессінің тиімділігін жоғарылатуға, ұжымдағы жағымды психологиялық климатқа қол жеткізуге бағытталған.

Оған кіреді:

1.   Әдістемелік тақырыпты іске асыру бойынша жұмыс

2.   ЖММ, шығармашылық топ жұмысы

3.   Мұғалімдер диагностикасы

4.   Мұғалімдердің белсенділігін және аттестациясын көтерудің болашақ жоспары

5.   Мұғалімдердің мәлімет банкін картотекасын құрастыру

6.   Жас мұғалімдермен жұмыс ұйымы, қамқорлық

7.   Әдістемелік жаңалықтар туралы ақпараттандыру

8.   Педагогтар аттестациясы

9.   Практикум-мектебі, мастер-класс, өзара қатысу арқылы педагогикалық шеберлікті көтеруде мұғалімге тәжірибелік көмек.

10.               Педкеңестер, консилиумдар, семинарлар, әкімшілік кеңестер арқылы мұғалімді дайындау.

11.               Инновационды жұмыс

12.               Озық педагогикалық тәжірибені оқу, жалпылау және тарату

13.               Арнайы жоспарлар бойынша жұмыс

14.               ОҒҚ жұмысы

15.               Педагогтарға арналған әдістемелік ұсыныстар құру

16.               Оқу-әдістемелік әдебиеттің ақпаратты банкін құру, дарынды балалармен жұмыс

17.               Әдістемелік табыс презентациясы

18.               Әдістемелік  жұмыстың мониторингі, бақылау және талдау

 

Әдістемелік жұмыс ұйымының

түрлері мен әдістері

 

Мектептегі әдістемелік жұмыс ұйымының негізгі түрлері мен әдістері болып саналады.

·        тақырыпты әдістемелік және педагогикалық кеңестер;

·        практикум семинарлары;

·        ЖММ, шығармашылық топтардың тақырыптық отырыстары

·        ашық сабақтар

·        сабаққа өзара қатысу

·        педагогикалық консилиумдар

·        диагностика, педагогикалық мониторинг

·        арнайы жұмыс

·        аттестация

·        шығармашылық есептер

·        әдістемелік табыс сайысы

·        топтық және арнай кеңестер

·        педагогтардың өздік білімі

·        сабақты құрастыру бойынша практикумдар

·        ОПТ тарату

·        әдістемелік жаңалықтарды ақпараттандыру және талқылау

·        әдістемелік атқарымдар презентациясы

·        стендік қорғау

 

«№13 ЖОМ» ММ мұғалімдерінің әдістемелік  бірінтестігі

туралы ереже

1.   Жалпы ережелер

1.1       Мұғалімдердің әдістемелік одақтасуы бірнеше пән бойынша оқу тәрбиелеу, әдістемелік, сыныптан тыс жұмысқа жетекшілікті іске асыратын мектептіңәдістемелік қызметінің негізгі құрылысы білімі болып саналады.

1.2       Бір оқу пәні бойынша үш мұғалімнің кем еместе немесе бір білім облысының бірнеше оқу пәндері бойынша осыншама педагогтар санынан әдістемелік одақ ұйымдастырылады.

1.3       Мектепте сынып жетекшілерінің, пән мұғалімдерінің әдістемелік одағы құрылды.

1.4       Әдістемелік одақ оқу-тәрбиелеу жұмысы бойынша директор орынбасарының беруі бойынша білім мекемесінің директорының бұйрығына құрылады, қайта құрылады және жойылады.

1.5       Әдістемелік одақ өз қызметтілігінде бола құқығы туралы Конвенцияны сақтайды, ҚР Конституциясын және заңдарын, ҚР Президентінің жарлығын, ҚР үкіметінің шешімін, барлық деңгейлі білім басқармалары органдарын және де мектептің жарғысын локальды актілерін директордың бұйрықтары мен ӨӨӨӨӨӨӨӨ басшылыққа алады.

2.   Әдістемелік одақ міндеттері.

Әдістемелік одақ жұмысында әр түрлі қызметтіліктер арқылы келесі міндеттерді шешу болжанады:

2.1       Педагогтың кәсіби, мәдени, шығармашылық өсуін қамтамасыз ету.

2.2       Педагогикалық қызметтіліктің технологиялары мен әдістерінің жаңа мазмұнын игеру.

2.3       Пән немесе пән облысы аясында эксперименталды, инновационды қызметтілік ұйымы.

2.4       Еңбектің соңғы нәтижесіне жауапкерлік атмосферасын құру.

2.5       Оқу пәнінің немесе аңықталған білім облысының пән топтарын оқыту жағдайының талдауы.

2.6       Прогрессивті педагогикалық   тәжірибені жалпылау, оның пропагандасы және мектеп жұмысының тәжірибесіне еңгізу.

3.   Әдістемелік одақ жұмысының ұйымы.

3.1       Әдістемелік одақ жұмысы:

-      Мектеп жұмысы жоспарының бөлігі болып саналатын жоспар;

-      Педагогикалық ұжымның өңдеуге қабылданған әдістемелік тақырыбы негізінде ұйымдастырылады.

3.2       Әдістемелік одақтың жұмысын мектеп директоры тағайындаған төрағасы ұйымдастырады.

3.3    Әдістемелік одақ төрағасы:

 

-      әдістемелік одақ жұмысын ұйымдастырады;

-      мұғалімдердің біліктілігін көтеруді қамтамасыз етеді;

-      мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетеді, олардың сабақтарына қатысады, арнайы кеңестер өткізеді;

-      аттестация өтетін мұғалімдерге ұйымдастырылған-әдістемелік көмек көрсетеді;

-      пәндерді оқыту жағдайын және оқу қызметтілігінің нәтижесін оқып біледі;

-      пән бойынша сыныптан тыс жұмысты, пән олимпиадасы өткізуді ұйымдастырды;

-      одақ педагогикалық тәжірибені, оқытудың заманауи технологияларын оқып біледі және таратады.