Сенім телефоны
8-(7182)22-04-10
email: sosh20@goo.edu.kz
Мекенжайы: Ак. Чокина к., 159/4
8-(7182)22-04-10
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 15.00-17.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Бағдарлама

 

 

2010 – 2015 оқу жылына арналған №20 лицей- мектебінің

даму  бағдарламасы

 

      

   Мектептің даму бағдарламасы - №20 лицейдің білім беру мекемесіндегі «2011- 2020 ж.арналған ҚР мемлекеттік білім дамыту бағдарламасы» талаптарына  сәйкес құрылған Концепциясын жүзеге асыру құжаты болып табылады және тәуелсіз Қазақстан кезеңінде саяси білім беру өнімі болып табылады. Сондықтан соңғы екі он жылда республикалық және дүниежүзілік деңгейде бұл стратегиялық құжатта біріккен басқыш болды.

Басымдылық қасиеттерін бөліп көрсетуге болады:

-      ОТҮ бейімдеу біліктілігі ( дидактикалық және бақылау деңгейінде);

-      Ашық білім моделін енгізу, оның ішінде электрондық оқулық;

-      Үш тілді жеке тұлға қалыптастыру мақсатында көптілділік білім жүйесі;

-      Білім алушылардың алғашқы басқыш рөліндегі өздік жұмысы;

-      Білім және ғылымның бірігуі;

-      Мұғалім дәрежесін көтеру;

-      Оқушылардың социалдық жеке мектептік жеке тұлғасының ашылуы;

-      Мектепішілік менеджмент көлемінде жеке тұлға арасындағы демократиялық мінез. Осы және басқа да ережелер нақты  Бағдарлама негізіне жатады.

 

 

Лицей- мектебінің бесжылдыққа арналған мақсатты бағдарламасы.

 

   Көптеген мақсатты бекітілімдер Мектеп Концепциясында дайындалған. Олар лицей- мектебінің саясатын, миссиясын, түрін ашады, сол сияқты стратегиялық даму курсы күтіледі.

Білім мекемесінің мақсаты – қазіргі социум сұрақтарына жауап беруші түлектердің жеке біліктілігі.

Мақсатқа жетудің басты талаптары мұғалімдердің жеке тұлғалық және оған парапар, лицейдің тұлғалық түлектерінің моделі болып табылады. Ол үшін ОТҮ- жүйелі орта.

Оқу үрдісі ашық білім моделіне парапар білім берудің жаңа технологияларын енгізу және игертуге, педагогтардың идея біліктілігіне құрылады.Тәрбие үрдісі жоғары өрлеуші адамның қатарын көбейтуге мақсат қойған іс- әрекет мінезін, коммуникативтік дағдысын қояды.

Алдағы бесжылдықтың (2010 – 2015ж) соңғы мақсаты-  лицей- мектебін 12 жылдық білімге көшуге дайындау,  ол үшін ғылыми- методикалық құжаттар дайындау (Пәндік  концепция, Жұмыс бағдарламасы, оның ішінде элективті курс, УМК базалық тәртіп, ағымдағы қадағаланған нәтижелер критерийлері мен Ережелер).

 

 

 

Бағ ынышты міндеттердің осы басты мақсатының жетістіктері:

 

1.     ОТҮ қажетті Бағдарламасымен, методикалық әдістеме мен Жобалармен қамтамасыз ету.

2.     Оқушылардың үш кілттік біліктілігін қалыптастыруда  ұжымның назарын жинақтау (ақпараттық және коммуникативтік, қабылданған шешімдер), бұл жұмысқа жүйелі мінездеме беру.

3.     Барлық нәтижелерді ОТҮ ашық білім моделін енгізу,(банк ОБД, жеке тұлға мәдениетін ақпараттық қалыптастыру бойынша элективті курстар, интернетке қосылған электрондық оқулық т.б)

4.     Креативті дидактика мен білім және ғылымның бірігуі негізінде жүзеге асқан  оқу үрдісі қалыптасқан жүйе тірегі болып саналсын.

5.     Жаратылыстану –математикалық кәсіби білім беруді жетілдіру және дарынды оқушылардың теориялық (абстрактілік) ойлауын дамыту есебімен балалардың дарындылық феноменін зерттеуді жалғастыру.    

6.     Мұғалімдердің үнемі педагогика компетенті (ғылыми- методикалық семинар түрінде) және оқу психологиясы идеяларын игеру арқылы мектепішілік  білімін жетілдіру.     

7.     Алдыға қойылған міндеттің орындалуына ұжымның ұйымдастыру және мотивациясына басшылықтың тоталитарлық стилі және демократиялы жарасымды менеджмент енгізу.

Жаратылыстану- математикалық кәсіби бағдар беру көлемі бойынша  мамандық таңдауда түлектердің дайындығы және орта білімнің жоғары сапасын қалыптастыруда элиталық лицей- мектебін  құруды қамтамасыз ету, мақсатты бағдарламаны жүзеге асыру.  

 

 

Лицей – мектебінің бесжылдық перспективтік болашақ бейнесі.

 

2.1.Білім мекемесінің таңдаулы  лицей- мектебі түріндегі моделі.

Жалпы білім беру мектебі білім жүйесінің кілтті нүктесі болып табылады:

-      арнайы курс, элективті тәртіп, ғылыми- эксперименттік алаңдар мен тәжірибелер бағдарламасын қамтамасыз ету арқылы білім мазмұнын  жаңарту;

-      үш тілде ақпараттық қарым- қатынас жұмысын жасай алатын, тәжірибелік және шығармашылық біліктілігі қалыптасқан, ОТҮ жүйелі мінездеме.

-      білім жүйесіне синергетикалық жақындауды жүзеге асыру және ұжым мүшелерінің өз білімін жетілдіруі, мектепішілік өзін –өзі басқару.

-      мұғалімнің өзінің конкурстар, олимпиада, әр түрлі тақырыптағы байқаулар нәтижесін ұсынуы   және оқушылардың ғылыми- зерттеу  жұмысының жетістігі.

-      мектептің нақты білім құрылымы: 8 - 9 – лицейалды сыныптары,  10-11– лицей сыныптары, сондай- ақ  мектепішілік  менеджменттің анық құрылымы (директор – топ-менеджердің бірінші деңгейі, мұғалімдер -  топ - менеджердің екінші деңгейі, оқушылар -  топ-менеджердің үшінші деңгейі).

 

2.2. Оқу – тәрбие үрдісі және оның бағдарламалық қамтылуы.

 

    Мамандандырылған мектепте ОТҮ базистік негізге қатарластыру үшін педагогикалық ұжымға үнемі үйрену мен тәжірибеде қолдану, адами ойлау заңдылығы және анатомиялық  шығармашылық болып табылады. Біз оқу үрдісінің екі жақты қарым –қатынасын табамыз: мұғалім- оқушы. Ол үшін мынадай формула іске асады:  «шығармашылықты тек шығармашылық арқылы тәрбиелеуге болады»-, дарындыларға арналған арнайы әдістеме және оны қолдану мұғалім шығармашылығы болып табылады.

   Бесжылдық перспективтік жоспарда ОТҮ сапасы динамикасының көтерілуі ОД арналған арнайы дидактикалық тәжірибесі және теория сабағы болып табылады. Осылай оқу үрдісінде аталған креативті дидактика өзінің жолын бастады.

    Оның жағымды жағы болып мыналар табылады:

1.     Креативті дидактиканың  ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ  деген кілтті сөзі бар. Рухани байлық және жаңа материалдарды құруға бағытталған бұл іс- әрекеттер кең мағына береді. Бұл үрдіс білім ғана емес, негізгі ішкі сезім, қиялы, түйсікпен кең мағынада ойлау (ешқандай ережесіз және алгоритмсіз).

2.     Арнайы заңдар негізіне жататын шығармашылықты тек шығармашылықпен тәрбиелеуге болады:

-      ассоциация , аналогия,образ, символ, миф т.б. тәсілдер түрінде әртүрлі гностикалық ұсынылған әдістер міндетті түрде қажет.

-      әр жаңа жіпке тереңдетілген ақпаратпен спираль бойынша интеллектілікті дамыту;

-      жарыстар және ойындар.