Сенім телефоны
601920
email: sosh26@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Семенченко көшесі, 70
601920, 602114, 601968
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
дүйсенбі 15.00 - 18.00, жұма 11.30 - 13.30
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттарды қабылдау

 

Қазақстан Республикасы

Үкіметінің

           2012 жылғы «     »

№          қаулысымен

бекітілген

 

 

«Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттарды қабылдау»мемлекеттік қызмет стандарты

 

 

1. «Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік қызметін  (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес облыстардың, Астана және Алматы қалаларының білім басқармалары, аудандық, қалалық білім бөлімдері (бұдан әрі – уәкілетті орган) және республиканың білім беру ұйымдары көрсетеді.

2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.

3. Мемлекеттік қызмет «Білім туралы» Қазақстан Республикасының            2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 6-бабының 2-тармағының 11) тармақшасына, 3-тармағының 11) тармақшасына, 4-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетіледі.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы толық ақпарат білім беру ұйымдарындағы стендтерде, сондай-ақ, өңірлердегі білім бөлімдерінің ресми сайттарында және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің www.edu.gov.kz сайтында орналастырылады.

5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нәтижесі осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерге жолдама беру немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

6. Мемлекеттік қызмет білім беру ұйымдарындағы күн көрісі төмен отбасылардан шыққан білім алушылар мен тәрбиеленушілерге (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.

7. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

1) мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш берген күннен бастап                          күнтізбелік 10 күнді құрайды;

2) өтініш иесінің мемлекеттік қызметті көрсету орнында өтінішті берген күні қызметті алғанға дейін күтетін (тіркелу кезінде) барынша шекті уақыт –    30 минуттан аспайды.

3) өтініш иесінің мемлекеттік қызметті көрсету орнында өтінішті берген күні қызмет көрсететін барынша шекті уақыт – 30 минуттан аспайды.

8. Мемлекеттік қызмет жергілікті және республикалық бюджет есебінен тегін көрсетіледі.

9. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және қызметті жедел ресімдеусіз уәкілетті орган мен білім беру ұйымдарының бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес жүргізіледі.

10. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушыларға, оның ішінде дене мүмкіндігі шектеулі адамдарға қызмет көрсетуге жағдайлар қарастырылған уәкілетті органның және білім беру ұйымдарының ғимараттарында көрсетіледі.

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы мынадай құжаттарды ұсынуы қажет:

  1. 1) ата-аналардан өтініш;
  2. 2) жеке басын куәландыратын құжат;
  3. 3) өтініш иесінің (отбасының) жергілікті атқарушы органдар беретін мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;
  4. 4) денсаулығы жағдайы туралы анықтама  (медициналық төлқұжат).
  5. 12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі білім беру ұйымының фойесінде, сондай-ақ, өңірлердің білім бөлімдерінің ресми сайттары мен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің www.edu.gov.kz сайтында орналастырылады.

13. Мемлекеттік қызметті алуға қажетті құжаттар тізбесі уәкілетті орган мен білім беру ұйымындағы мемлекеттік қызметті ұсынуға жауапты тұлғаға тапсырылады.

14. Уәкілетті орган және білім беру ұйымы барлық қажетті құжаттарды қабылдау кезінде мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, онда:

1) өтінішті қабылдау нөмірі мен күні;

2) сұратылған мемлекеттік қызмет түрі;

3) қоса тіркелген құжаттардың саны мен атаулары;

4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орыны;

5) құжаттарды ресімдеу үшін өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;

6) мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, оның байланыс деректері.

15. Мемлекеттік қызметті мемлекеттік қызметті алушыға жеткізу мемлекеттік қызметті алушының (заңды өкілінің) өзі келген жағдайда жүзеге асырылады.

16. Мемлекеттік қызметті алушының осы стандарттың  11-тармағында көрсетілген құжаттар пакетін толық тапсырмауы, сондай-ақ,  қызметті ұсыну үшін белгіленген тұлғалар санаттарына сай келмеуі мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға нег3з болып табылады.

 

3. Жұмыс қағидаттары

 

17. Қызметті көрсетудің негізгі қағидалары:

 1) Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау;

 2) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну;                  3) мемлекеттік қызметті алушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;

 4) мемлекеттік қызметті уақытылы ұсыну;

 5)  сыпайылық және әдептілік болып табылады.

 

4. Жұмыс нәтижелері

 

         18. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

         19. Мемлекеттік қызмет сапасы мен қолжетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәні қажеттілігіне қарай уәкілетті басшысының бұйрығымен бекітіледі.

 

5. Шағымдану тәртібі

 

         20. Осы стандартқа 1-қосымшада мекенжайлары көрсетілген уәкілетті органдар уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіреді және шағымды дайындауға жәрдемдеседі.

21. Шағымдар  пошта бойынша жазбаша түрде немесе қолданыстағы заңнамада қарастырылған жағдайларда электронды түрде немесе уәкілетті органның кеңселері арқылы қолма-қол қабылданады.

         Уәкілетті орган басшыларының жұмыс және қабылдау кестесі белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес айқындалады.

         22. Мемлекеттік қызмет сапа бойынша наразылық болса және дөрекі қызмет көрсетілген жағдайда шағым тиісті жергілікті атқарушы органның білім бөліміне беріледі.

         23. Мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа шағымдануға құқығы бар.

         24. Шағымда тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта бар болған жағдайда), пошталық мекенжайы, күні көрсетіледі. Шағымға мемлекеттік қызметті алушы қол қоюы тиіс. Шағым беру кезінде субъектінің атауы немесе шағым берілген лауазымды тұлғалардың лауазымы, аты-жөні, сондай-ақ арыздың себептері мен талаптары көрсетіледі.

         Қажет болған жағдайларда мемлекеттік қызметті алушы арызға уәкілетті орган ұсынған мемлекеттік қызметтің сапасыз екенін растайтын құжаттарды қоса береді.

    25. Қабылданған шағымдар жоғары оқу орнының кіріс ақпараты журналына тіркеледі және «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы заңында белгіленген мерзімде қарастырылады. Мемлекеттік қызметті алушыға қабылдау мерзімі мен уақыты көрсетілген, қабылдаған қызметкердің аты-жөні жазылған талон беріледі.

Шағымды қарастыру нәтижесі туралы мемлекеттік қызметті алушыға жазбаша түрде пошта арқылы хабарланады.

 

______________________________

 

Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттарды қабылдау»мемлекеттік қызмет стандартына

2-қосымша

 

Сауықтыру ұйымының атауы

 

№ ________   жолдама  

                            

Аты-жөні _____________________________

Туған күні: _____________________

Мекен-жайы____________________________                 

___________________________________

Мектебі :____________________________                                                                             м.п.

Сыныбы  :_____________________________

Ата-анасының аты-жөні__________________

___________________________________

Жұмыс орны:______________________

 

Жолдамаға кері талон №_______

 

 

Аты-жөні____________________________

 

                                                                                        с «         »____________________20      г.

20      жылдың «   » _______________бастап

 

20      жылғы «    »_______________дейін

 

_____________________________________

болды

 

Директор :_______________________

 

Жолдама денсаулығы туралы анықтама болғанда ғана жарамды.                                     

Жолға шығар алдында бала жуындырылған және таза киімде болуы тиіс

                                                                                                           

Өзімен бірге:

1.Іш киім             2 дана

2.Шұлық             3 дана                                                                                                                           

3. Жеке гигиеналық заттар (тіс пастасы,

   тіс щеткасы, сусабын, сабын, жуыну жөкесі,тарақ)

4.Футболка, шорты;

5. Шалбар (джинсы);

6. Күрте (жылы күртенемесекеудеше) ;

7. Суға түскенде киетін киім;

8. Бас киім (кепка, панамка);

9. Спорттық костюм;

10. Спорттық аяқ киімдер;

11. Шәркей (сланцы); 

12. Сүлгі – 2 дана (моншаға, бетке арналған) болуы тиіс                                                                                                                          

Құнды заттар үшін әкімшілікке жауапкершілік жүктелмейді!

Балалардың сауықтыру ұйымының атауы

 

№ ________   жолдама

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мекен-жайы:

 

 

________________________________________ 


«Аз қамтылған отбасы балаларының қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттарды қабылдау»мемлекеттік қызмет стандартына

3-қосымша

 

 

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні

 

Сапа және

тиімділіккөрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы

мәні

Көрсеткіштің

есепті жылдағы ағымдағы мәні

 

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсынужағдайларының %-ы(үлесі)

 

 

 

2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсынуүдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

 

 

 

3. Қолжетімділік

3.1. Қызметті ұсынудыңсапасына және  оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған  тұтынушылардың %-ы (үлесі)

 

 

 

3.2. Ақпаратына электронды форматта қол жеткізуге болатын қызметтер %-ы (үлесі)

 

 

 

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың  %-ы (үлесі)

 

 

 

5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына  қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

o-v�.e-0����t: solid black .5pt;mso-border-right-alt:solid black .5pt;padding:5.4pt 5.4pt 5.4pt 5.4pt; height:16.1pt'>

 

 2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсынуүдерісініңсапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

 

 

 

 

3. Қолжетімділік

3.1. Қызметті ұсынудыңсапасынажәне  оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған  тұтынушылардың %-ы(үлесі)

 

 

 

 

3.2. Ақпаратына электронды форматта қол жеткізуге болатын қызметтер %-ы(үлесі)

 

 

 

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың  %-ы(үлесі)

 

 

 

5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына  қанағаттанған тұтынушылардың %-ы(үлесі)

 

 

 

 

_________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ng:0cm E �7t0����� height:16.1pt'>

 

 

 

 

_________________________