Сенім телефоны
8 71 82 31 84 16
email: sosh40@goo.edu.kz
Мекенжайы: Жағажай көш., 60/1
318415, 318416, 318408
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
сәрсенбі сағат 17.00-ден 19.00-ге дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Орыс тілі мен әдебиеті ӘБ
«№ 40 жалпы орта білім беру мектебі»мемлекеттік мекемесі
 
Бекітемін:
№ 40 ЖОМ  директоры:
________Задубняк Л.В.
«___»________2014ж.
Келісілді:
Оқу ісінің меңгерушісі: 
_______ Минаева Е.И.
«___»________2014 ж.
Қаралды:
ӘБ отырысында:
қаулы №
«___»________2014 ж.
 
 
Орыс тілі мен әдебиеті   ӘБ-нің
2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
 
Мектептің әдістемелік жұмыс тақырыбы:
«Мектептің оқу жұмыс жоспары  және мектеп ерекшелігі  мен оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру  аясында оны жүзеге асыру»
 
 
ӘБ жұмысының тақырыбы:
«Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың  функционалдық сауаттылығын қалыптастыру».
 
Мақсаты:
- Оқу-тәрбие үдерісінде   құзыреттілік көзқарасты жүзеге асыру арқылы  оқушылардың функционалдық сауаттылығына жету.
 
Міндеттері:
1.     Функционалдық сауаттылық және  құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  жасауды  оқу жетістіктерін бағалаудағы критериалды  көзқарас  мәселелерінің шешімімен сабақтастыру;
 
2.     Мектепте «онлайн білім беруді» жүзеге асыру үшін  дидактикалық іс-әрекет өрісін белгілеу;
3.     Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  құру жұмысын жалғастыру;
4.     Әдістемелік бірлестікте пән мұғалімдерінің озық тәжірибесін ортаға салу жұмысын жүйелеу;
 
5.     Оқушылардың  ғылыми-зерттеу жұмыспен айналысу деңгейін  ұлғайту.
 
ӘБ жұмысының бағыттары
Іс-шаралар
Орындау мерзімі
жауаптылар
Мемлекеттік білім беру стандарттарының орындалуы
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды тексеру.Пән мұғалімдеріне орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын жоспарлауда  тәжірибелік көмек көрсету.
қыркүйек
ӘБ жетекшісі
Әкімшілік
5-11-сыныптарда алғашқы бақылау үзіктерін өткізу.  Қорытынды шығару.
қазан
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
Оқу бағдарламалары мен бақылау жұмыс нормаларының орындалуын тексеру.
Әр тоқсан қорытындысы бойынша
Әкімшілік
 Пән мұғалімдері
5-11-сыныптарда аралық бақылау үзіктерін өткізу.  Мәтіндер мен грамматикалық тапсырмаларды дайындау. Қорытынды шығару.
желтоқсан
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
5-11-сыныптарда қорытынды  бақылау үзіктерін өткізу.  Мәтіндер мен грамматикалық тапсырмаларды дайындау. Қорытынды шығару
мамыр
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
Мектеп құжаттамасымен жұмыс
Бірыңғай Орфографиялық жүйенің орындалуы
Жыл бойы
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
Қойылған бағалардың әділдігін  тексеру
Жыл бойы
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
ӘБ оқу-әдістемелік жұмысы
1-отырыс
«2013-2014 оқу жылының  жұмыс  талдауы. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын құру»
қыркүйек
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
2-отырыс
«Коммуникативтік деңгейдегі құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  жасау»(Tims, Pisa, Pirls)»  (өмірлік жағдаятқа бейімдеу)
»
Қазан-қараша
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
3-отырыс
 «Пән бойынша  жұмыс жоспарын  қайта қарастыру: мәселелер, жаңалықтар, шешімдер»  (спецкурстар, факультативтер, үйірмелер)
қаңтар
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
4-отырыс
 «Мектеп мақсатын шешу  – мектеп түлегігің тұлғасын қалыптастыруға ӘБ  және пәндердің қосқан үлесі.»
наурыз
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
Педагогтардың кәсіби  құзыреттілігінарттыру
Мұғалімдердің біліктілік санатын  жоғарлатуға мәлімдемесін қарау
қыркүйек
Әкімшілік
Ғылыми-әдістемелік әдебиетке жазылу
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
Пән апталығын дайындап өткізу
ақпан
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
Педагогикалық кеңестер мен ғылыми-әдістемелік семинарларға қатысу
Жыл бойы
Администрация Пән мұғалімдері
Курстық қайта даярлау
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
Пән мұғалімдерінің шығармашылықесептері
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
ӘБ мүшелерінің өзара сабақтарға қатысуы
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
Әдістемелік онкүндіктер аясында ашық сабақтар өткізу
Жыл бойы
Әкімшілік Пән мұғалімдері
Мұғалімдердің мектепішілік шығармашылық топ жұмысыныа қатысу
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
Дидактикалық құралдарды шығару
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
Тәжірибені ортаға салу жұмысы
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
Жұмыстың БАҚ-нда  көрінісі
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
 
 
 
 
 
 
 
 
Оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмыс
Пән апталығын өткізу
ақпан
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
 
Мектеп сайыстарына қатысу
 
 
 
1.     «Зерделі  ұл-қыздар»  (құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды шешу)
Қараша
Қаңтар
наурыз
Пән мұғалімдері
 
1.     «Өзімді 2050 жылы қалай елестетемін»  (шығармалар сайысы)
 
Пән мұғалімдері
 
Ғылым күні«Болашақ бүгіннен басталады»
ақпан
Пән мұғалімдері
 
Қабілеті жоғары және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
 
 
 
Мектепішілік интеллектуалдық марафонды дайындап өткізу
Қыркүйек-қараша
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
 
Оқушыларды қалалық пән олимпиадасына дайындау
Жыл бойы
8-10 сыныптардың пән мұғалімдері
 
Үлгерімі төмен оқушыларымен жеке жұмыс (қосымша сабақтарды өткізу)
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
 
Қорытынды аттестациялауға дайындық
 
 
 
Диагностикалық жұмыс
қыркүйек
Щербакова Н.В..
 
ҰБТ-ға дайындық бойынша жеке және таптық кеңестер
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
 
ОЖСБ-ғадайындық бойынша жеке және топтық кеңестер
Жыл бойы
Пән мұғалімдері
 
Кабинеттер базасын жетілдіру бойынша жұмыс
Кабинеттерді оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдармен толықтыру.
Жыл бойы
Әкімшілік
Кабинет меңгерушілері
 
Орыс тілі мен әдебиеті апталығына  ақпараттық стендтерді  рәсімдеу
ақпан
Кабинет меңгерушілері
 
 «Оқу жетістіктерін қосынды бағалау критерийлері» бұрышын рәсімдеу
қазан
Кабинет меңгерушілері
 
 «Мектеп түлегінің экологиялық мәдениеті деген не?» бұрышын рәсімдеу
қаңтар
Кабинет меңгерушілері
 
«Жылдың экологиялық күнтізбесі -  оқушы көзімен» бұрышын рәсімдеу (шығарма материалдары бойынша альманах рәсімдеу)
наурыз
Кабинет меңгерушілері
 
Кабинеттер байқауына дайындық
Жыл бойы
Кабинет меңгерушілері
 
 
 

 

 

 

 

 

Ашық сабақ 6-сыныпта

Контрольная работа по теме«Состав слова».

Цели:

  1. Проконтролировать степень усвоения основных знаний  об окончаний, об основе, о корне слова, об однокоренных словах и формах одного и того же слова, о составе слова.
  2. Закрепить специальные умения и навыки выделять морфемы в словах, разбирать слова по составу, находить корень, определять однокоренные слова, отличать однокоренные слова от форм одного и того же слова.
  3. Выработать, пробудить понимание жизненно важного смысла приобретаемых знаний.

Задачи урока:

  • формировать умения находить, подбирать и образовывать однокоренные слова, находить корень, подбирая родственные слова;
  • развивать  грамотную письменную речь, воображение, память, мышление;
  • воспитывать интерес к языку,  учить видеть хорошее везде и во всем.

 

Оборудование: интерактивная доска, диск урока, индивидуальные карточки

Тип урока: контрольно-обобщающий

Ход урока.

  1. Организация урока. Психологический настрой на урок .

      А сейчас закройте, пожалуйста, глаза и вспомните о чём-то очень-очень хорошем и улыбнитесь!

     Каждый из вас, улыбнувшись, вызвал в себе добрые чувства, передал частичку своей доброй энергии окружающим и тем самым сделал этот мир чуточку добрее.

    Да и в самом деле, главное – доброе начало.

-    Тема нашего сегодняшнего урока: Контрольная работа по теме «Состав слова».

II. Постановка задачи.

III. Грамматическая разминка.

На доске записаны слова:

Старик, деревня, снег,  подснежник, старый, деревянный, снегурочка, поле.

  • Укажите слова, которые имеют нулевое окончание.
  • Есть ли однокоренные слова?
  • Есть ли формы одного итого же слова?
  • Укажите слово, в котором есть приставка.
  • Укажите слово, которое состоит только из корня.
  • Фронтальный опрос .

- Какие бывают части слова?

- Что называется основой?

- Что такое окончание?

- Какое окончание называется нулевым?

- Что включает в себя основа слова?

-Что такое корень слова?

- Что такое приставка?  

-Что такое суффикс?

2. Тренировочные упражнения

 Задание. - Выбрать родственные слова к слову зима

                 -  формы слова зима

Морфемный разбор слова:   школьник, беленький                                                           

3.Самостоятельная работа учащихся:

 

I- вариант

Задание №1- Выберите верное утверждение:

А) окончание – значимая часть слова, которая образует разные формы одного и того же слова.

В) приставка служит для связи слов в предложении.

С) суффикс –  часть слова без окончания.

2. Слово с нулевым окончанием:                                                                                                                                   А) народный                                                                                                                                                                     В) журнал                                                                                                                                                                                С) пойдём

3. Найдите слово с приставкой:

А)зайчонок                                                                                                                                                                            В)законный

С) забежал

Задание № 2- Укажите слова,  строение которых соответствует схеме:

корень,  суффикс,  окончание

сильный, сбежал, пришкольный,книжка

Задание № 3- Выпишите однокоренные слова, выделите корень.

Рисует, ирис, рисуешь, рисунок, на рисунке, рис , нарисовал

Задание № 4- Запишите текст, выполните задания.

Весна.

    Наступает поздняя весна. Солнце щедро посылает свои теплые лучи на землю. Стоит чудесная погода. В свежем воздухе звенят голоса птиц. Радуют сердце яркие краски весенней земли. Пёстрым ковром покрыты холмы. Цветочная россыпь украшает тропинки и дорожки. В тенистом лесу растёт ландыш. Ландыш – редкий подарок весны.

а)  разобрать слова по составу:  чудесная,  подарок,  украшает

б) подберите однокоренные слова к словукраски

Задание № 5– Вставьте недостающие буквы в слова, графически объясните и составьте с ними словосочетания, запишите их, выделите приставку.

  ра…сеянный,  во…ходить, бе…грамотный, пр…мудрый, пр…лететь

 

II- вариант

Задание №1- Выберите верное утверждение:

А)  окончание – значимая часть слова, которая образует однокоренные слова

В)  основа –  часть слова без окончания

С)  окончание – это неизменяемая часть слова

2. Слово с нулевым окончанием:                                                                                                                                              А) выходит                                                                                                                                                                     В) солнце                                                                                                                                                                               С) моряк

3.  Найдите слово с приставкой:

А) народ                                                                                                                                                                                    В) наклейка                                                                                                                                                                                  С) наградить

Задание № 2- Укажите слова , строение которых соответствует схеме:

Приставка,  корень,  суффикс ,  окончание.

Снежок,  поездка,  маленький,  заморский

Задание № 3-Выпишите формы одного и того же слова, выделите окончания:

Зелёный, зелёные, зеленеть, зелёных, зелень

Задание № 4- Запишите текст, выполните задания.

Весна.

    Весной на деревьях появились зелёные листики. Цветёт душистая черёмуха. Среди травы стали видны первые цветочки. Птички уже прилетели. Они весело поют свои весенние песни. Теперь не усидишь дома.

а)  разобрать слова по составу:  листики, весенние, усидишь                                            

б) подберите однокоренные слова к слову:  цветочки

Задание № 5– Вставьте недостающие буквы в слова, графически объясните и составьте с ними словосочетания, запишите их, выделите приставку.

бе…полезный,  ра..певать,  пр…шить,  ра…носчик,  пр…лечь

 

 

Ключи к заданиям:                                                                                                                                        1)  I - вариант

1.А       2.В     3.С

II – вариант

 1.В       2.С     3.В

2)   I- вариант:    Сильный, книжка  II – вариант:   Поездка,  приморский

3)  I- вариант:   Рисует, рисунок, нарисовал     II – вариант:  зелёный, зелёные, зелёных

4)  I- вариант:   а)   украшает, подарок,  чудесная  б) красить, покраска, крашение                                                                                                II – вариант:    а)    листики, весенние, усидишь   б) цветы, цветной, цветик

5)  I- вариант:      рассеянный,  восходить, безграмотный, премудрый ( = очень),                  прилететь ( в значении приближения)

II – вариант:    бесполезный,  распевать,  пришить (в значении присоединить),  разносчик,  прилечь (неполнота действия)