Сенім телефоны
8 71 82 31 84 16
email: sosh40@goo.edu.kz
Мекенжайы: Жағажай көш., 60/1
318415, 318416, 318408
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
сәрсенбі сағат 17.00-ден 19.00-ге дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Математика және физика ӘБ
Мектептің әдістемелік тақырыбы:
 
«Мектептің оқу жұмыс жоспары  және мектеп ерекшелігі  мен оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру  аясында оны жүзеге асыру»
 
Мақсаты:
Оқу-тәрбие үдерісінде   құзыреттілік көзқарасты жүзеге асыру арқылы  оқушылардың функционалдық сауаттылығына жету.
 
Міндетттер:
 
1.        Функционалдық сауаттылық және  құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  жасауды  оқу жетістіктерін бағалаудағы критериалды  көзқарас  мәселелерінің шешімімен сабақтастыру;
 
2.        Мектепте «онлайн білім беруді» жүзеге асыру үшін  дидактикалық іс-әрекет өрісін белгілеу.
 
 
 
 «№ 40 жалпы орта білім беру мектебі»мемлекеттік мекемесі
Бекітемін:                                 Келісілді:                       Қаралды:
№40 ЖОМ  директоры:  Оқу ісінің меңгерушісі:   ӘБ отырысында:
________Задубняк Л.В.       _______ Минаева Е.И.   қаулы №
«___»______2014ж.  «___»______2014ж.   «___»________2014 ж.
   
 
Математика, физика, информатика  ӘБ-нің
2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
 
Негізгі бағыттары
Жоспарды орындау
Негізгі іс-шаралар
мерзімі
жауаптылар
1
Білім берудің мемлекеттік стандарттарын орындау
1.Күнтізбелік-тақырыптық жоспар.
2. Бақылау, зертханалық, тәжірибешілік жұмыстар нормасы.
3. Бағдарламалық материалдың өткізілуін  тексеру.
4 Әкімшілік бақылау үзіктер
Қыркүйек
қыркүйек
 
тоқсанына 1 рет
ӘБ жетекшісі,
 
 
 
Үйлестіретін оқу ісінің меңгерушісі
2
Мектеп құжаттамасымен жұмыс
1. Бірыңғай орфографиялық жүйенің орындалуын  тексеру
2. Қойылған бағалардың әділдігін  тексеру .
3. Журнал тексерілуін тексеру.
Жыл бойы
Тоқсанына 1 рет
Тоқсанына 1 рет
Үйлестіретін оқу ісінің меңгерушісі
3
 
Мектептің әдістемелік жұмысы
Педкеңес тақырыптары:
1 .Бастапқы: «Мектеп «Қазақстан 2050» стратегиясының бағытымен»
2. Оқу-тәрбие үдерісі жүйесіндегі құзыреттілікке бағытталған тапсырмалардан  функционалдық сауаттылыққа жету(1-тоқсан қорытындысы бойынша)
3. Мектептегі «онлайн білім беру» жүйесі
4. Жоғары сапалық көрсеткішке жету жолы ретіндегі оқыту мен тәрбиелеу бірлігі.
Семинарлар тақырыптары:
1.               Баланың өмірге бейімделуі ретіндегі  функционалдық сауаттылық.
2.Жаһандық  педагогика  идеяларын  айқындайтын  «Онлайн білім берудің» 10 дефинициясы (бағыттары)
 3. Экологиялық мәдениет мектебінде білім беру субъектілерінің  үлгілері
Ғылыми-тәжірибешелек конференция тақырыбы:
«ҚР аумағы мен  білім беру саласындағы экологиялық мәдениет мектебі»
Сайыстар:
1.     «Зерделі  ұл-қыздар»  (құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды шешу)
2.     «Өзімді 2050 жылы қалай елестетемін»  (шығарма)
3.     Ғылым күні«Болашақ бүгіннен басталады»
 
 
тамыз
 
қараша
 
 
қаңтар
 
наурыз
 
 
 
қыркүйек
 
желтоқсан
 
 
ақпан
 
сәуір
 
 
 
қараша, қаңтар, наурыз
қаңтар
 
ақпан
 
4
ӘБ отырыстары
1-отырыс:
1. «Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру»(тәжірибешілік семинар).
2. 2013-2014 оқу жылының  жұмыс  талдауы
3.  Нормативтік құжаттармен жұмыс:стандарттар, бағдарламалар, 2014 ж. Әдістемелік нұсқау хат.
4. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды бекіту.
 
 
 
қыркүйек
 
ӘБ жетекшісі
 
 
 
 
 
 
ӘБ жетекшісі
2- отырыс
1.  Семинар «Коммуникативтік деңгейдегі құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  жасау»(Tims, Pisa, Pirls)»  (өмірлік жағдаятқа бейімдеу)
2.  Қалалық пәндер  олимпиадасына дайындық.
3. 1-тоқсан қорытындыларын талқылау.
4. Әр түрлі
қараша
 
ӘБ жетекшісі
 
ӘБ мүшелері
3-отырыс
1.    Пән бойынша  жұмыс жоспарын  қайта қарастыру: мәселелер, жаңалықтар, шешімдер  (вариативтік бөлім)
2. 1-жартыжылдық бақылау үзік қорытындыларын талқылау
 3.9,11-сынып оқушыларын ҰБТ, ОЖСБ-ға дайындық.
4.Математика, физика, АЕТ апталығын өткізуге дайындық.
5. Ғылыми жобаларды қорғауға дайындық.
 
қаңтар
 
 
 
Пән мұғалімдері
 
4-отырыс:
1. Мектеп мақсатын шешу  – мектеп түлегігің тұлғасын қалыптастыруға ӘБ  және пәндердің қосқан үлесі.
2. ҰБТ-ға дайындық бойынша есеп.
3. Сабақтың өзіндік талдауы.
4. 3-тоқсан қорытындылары.
наурыз
 
ӘБ жетекшісі
 
Пән мұғалімдері
 
5-отырыс:
1.  Көшіру емтихандарының материалдарын қарастыру
2.Өтілген материалды дер кезінде қайталауды ұйымдастыру туралы.
3 Оқушыларды қорытынды аттестацияға дайындау.
сәуір
 
ӘБ жетекшісі
Пән мұғалімдері
 
6-отырыс:
1.  .  Тәжірибе алмасу бойынша дөңгелек үстел:«Математика, физика, информатика сабақтарындағы  құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар мен сандық білім беру ресурстары»
 2.  Жылдық бақылау жұмыс талдамасы.
3. 2014-2015 оқу жылындағы ӘБ жұмысын қорытындылау.
4. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын құру.
мамыр
ӘБ жетекшісі
 
 
 
 
 
ӘБ мүшелері
5
Педагогтардың кәсіби  құзыреттілігінарттыру
1. Біліктілікті  жоғарлату курстары,  қалалық семинарлар, мұғалімдердің шығармашылық топтары мен жеке тақырыптары арқылы  мұғалімдердің квалификациялық шеберліктерін жоғарлату.
2. Ашық сабақтарды өткізу.
3. Өзара сабақтарға  қатысу.
4. Мұғалімдердің семинарларға қатысуы (мектепішілік, қалалық, облыстық).
5. өз тәжірибесімен алмасу, БАҚ-нда жариялым.
6. Шығармашылық есептер.
 
Жыл бойы
 
 
Кесте бойынша
Жоспар бойынша
 
 
ӘБ мүшелері
6
Оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмыс
1.  Қызығушылығы төмен  оқушылармен қосымша сабақтар өткізу
2. Дарынды оқушыларды пән олимпиадаларына, сайыстарға дайындау.
3. Пән апталығын өткізу.
4.ОЖСБ-ға дайындық.
6       ҰБТ-ға дайындық.
6«Зерделі  ұл-қыздар»(құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды шешу)
7. Ғылым күні «Болашақ бүгіннен басталады»
үнемі
 
 
 
ақпан
үнемі
 
 
жылына 4 рет
ақпан
 
 
Пән мұғалімдері
 
7
Кабинеттер базасын жетілдіру жұмысы
1. Кабинет құжаттамасын әзірлеу.
2. Дидактикалық материалды жүйелеу және толықтыру
3. Пән бұрыштарын рәсімдеу;
- «Оқу жетістіктерінің  қосынды критерийлері»
- «Мектеп түлегінің экологиялық мәдениеті дегеніміз не?»
тамыз
жыл бойы
қыркүйек
 
қаңтар
 
Пән мұғалімдері
 
8
Пән бойынша сыныптан тыс жұмыс.
1.Математика,  физика, информатика апталықтарын өткізу.
 2. Пәндік сайыстарды өткізу
 
ақпан
 
жыл бойы
ӘБ  мұғалімдері
 
 
 
 
ӘБ тақырыбы:   
 
Негізгі мектептің   математика, физика және информатика  курсында оқушылардың математикалық функционалдық сауаттылығын қалыптастыру.
 
Мақсаты: оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асыру арқылы оқушылардың функционалдық құзыреттіліктерін  қалыптастыру.
 
1.     Функционалдық сауаттылықты   қалыптастыру мақсатында  оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің  қазіргі заманға сай педагогикалық технологиялары мен әдіс-тәсілдерді  зерттеп, кәсіби әрекетінде қолдану. 
2.     Математика, физика, АЕТ сабақтарында құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  жасап енгізу және оларды  оқу жетістіктерін бағалаудағы критериалды  көзқарас  мәселелерінің шешімімен сабақтастыру
3.     Сабақтарда «онлайн білім беру» технологияларын  қолдану.
4.     Кәсіби шеберлікті жоғарлату мақсатында  мұғалімдердің  өз білімдерін  жетілдіру тақырыптарымен  жұмысын белсендету.