Сенім телефоны
8 71 82 31 84 16
email: sosh40@goo.edu.kz
Мекенжайы: Жағажай көш., 60/1
318415, 318416, 318408
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
сәрсенбі сағат 17.00-ден 19.00-ге дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Химия және биология ӘБ
 
Мектептің әдістемелік тақырыбы:
«Мектептің жоспарына сәйкес оқушылардың фунционалдық сауаттылықтарын дамыту»
 
Мақсаты:
Оқытудың тәрбие процесінде функционалдық сауаттылықтарының құзіреттігін дамыту.
 
Міндеттері:
 
1.        Оқушылардың фунционалдық сауаттылықтарын және оқушылардың жетістіктерін бағалау;
 
2.        «Онлайн білім» қабілеиттерін дамыту, қарастыру.
 
 
Бекітемін:
№ 40 ЖОМ  директоры:
________Задубняк Л.В.
«___»________2014 ж.                       
 
 
2014-2015 оқу жылына арналған химия және биология әдістемелік бірлестігінің  жұмыс жоспары.
 
Негізгі бағыттар
Жоспардың орындалуы
 
Өткізілетін іс-шаралар
мерзімі
жауаптылар
1
Мемлекеттік стандарттың орындалуы
1.Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар.
2.Бақылау жұмысының өлшемдері.
3.Мемлекеттік стандарттың орындалуы.
4.Әкімшілік бақылау жұмыстары..
қыркүйек
 
1 рет тоқсанда
ӘБ жетекшісі, оқу ісінің меңгерушісі
2
Мектептің құжаттарымен жұмыс.
1.Бірыңғай орфографиялық тәртіп..
2.Дұрыс бағалау.
3.Журналдардың дұрыс толтыруын қадағалау..
Жыл бойы
Жылына 1 рет
оқу ісінің меңгерушісі
3
Мектептің әдістемелік жұмысы.
Педагогикалық кеңестердің тақырыптары:
1 .Ұйымдастырушылық: «Мектеп жолымен- Қазақстан-2050 стратегиясы»».
2. Фунционалдық сауаттылық
( 1 тоқсанның қорытындылары)
3. «Онлайн» мектептің білім беру жүйесі
4. Оқыту мен тәрбиенің  жолындағы сапаның қорытындысы.
Семинарлар тақырыбы:
1.Функционалдық сауаттылық тың оқушылар өмірінде алатын орны.
2. 10 бағыттар «Онлайн»оқытудың бағыттары.
 3. Оқыту процесінде мектептің экологиялық тәрбиесі.
Ғылыми –практикалық конференция тақырыптары:
«Қазақстан республикасының білімінде мектептің экологиялық тәрбиесінің дамуы.»
Конкурстар:
1.     Ақылдылар мен білімділер.
2.     2050 жылы мен өзімді қалай көремін.(шығарма).
3.     Ғылым күні. «Болашақ бүгіннен басталады».
 
тамыз
 
қараша
 
 
қаңтар
 
наурыз
 
 
 
қыркүйек
 
желтоқсан
 
 
ақпан
 
сәуір
 
 
 
қараша, қаңтар., наурыз
қаңтар
 
ақпан
 
 
4
Әдістемелік отырыстар
1.     отырыс:
1. Фунционалдық сауаттылықтарын дамыту.
2. 2013-2014 оқу жылына арналған жұмыс талдауы.
3.Нормативті құжаттармен, мемлекеттік стандартпен, әдістемелік нұсқау хатпен жұмыс. 
4. Күнтізбелік-тақыптық жоспарларды бекіту
5. «Тіл мерекесіне» арналған жұмыс жоспары.
 
 
 қыркүйек
 
Әб жетекшісі
 
 
 
 
 
ӘБ мүшелері
2.отырыс:
1.  Семинар.Tims, Pisa, Pirlsтапсырмаларын тәжірибеде қолдану .
2.  Қалалық олимпиадаға дайындық.
3.1 тоқсанның қорынтындыларын талдау.
4. Шет тілдер апталығына дайындық (желтоқсан айы)
5.Мерзімдік басылымдарға жазылу.
6. Әр түрлі..
қараша
 
Әб жетекшісі
 
Пән мұғалімдері
3. отырыс
1.   Оқыту жоспарын қарастыру, олқылық тұстарды жою, шешімдерді қарастыру.
2.Жарты жылдық бақылауды талдау.
3. Подготовка к
 
қаңтар
Пән мұғалімдері
4. отырыс.
1. Мектептің түлегінің жеке тұлға ретінде қалыптасуы.
2. ҰБТ-ге дайындық.
3. Сабақтың талдауы.
4.3 тоқсан қорытындылары.
наурыз
 
ӘБ жетекшісі, пән мұғалімдері
5 отырыс:
1.  Емтихан материалдарын бекіту, қарастыру..
2.Уақытылы қайталауды ұйымдастыру.
3.Оқушыларды емтихандарға жіне ҰБТ-ге дайындау.
сәуір
 
ӘБ жетекшісі, пән мұғалімдері
6 отырыс
1.  Дөңгелек үстел. Тәжірибе алмасу.
 2.  Жылдық бақылау жұмыстарының талдауы.
3. 2014-2015 оқу жылына арналған жұмыстың талдауы.
4.2015-2016 жылдарға арналған жұмыс жоспары.
мамыр
 
5
Ұстаздардың өздерінің құзіреттілік қабілеттерін дамыту.
1. Ұстаздардың шығармашылық топтарға, семинарларға, өзін-өзі жетілдіру тақырыптарына, курстардан өту қажеттіліктері.
2.Ашық сабақтар өткізу..
3.Сабақтарға өзара қатысу..
4. Ұстаздардың семинарларда, конкурстарда қатысулары.
5.Тәжірибе алмасу..
6.Шығармашылық есептер..
Жыл бойы
ӘБ мұғалімдері
6.
Оқушылардың білім сапасын көтеру.
1. Төмен деңгейдегі оқушылармен жұмыс түрі.Жеке-дара
2. Дарынды оқушыларды олимпиадаға дайындау.Химия және биология пәндерінен.
3.Ғылыми-ізденушілікжұмыс.
4.ОЖСБ-ға дайындық
5 ҰБТ-ге дайындық
 
Пән мұғалімдері
7.
Қазіргі заман талабына сәйкес кабинеттердің жұмысы
1. Кабинеттің төлқұжаты
2.Кабинеттегі дидактикалық маттериалдың жүйеленуі.
3.Сынып бұрыштары:
- «Сынып бұрышы»
- «Бүгін сабақта»
- «Қауіпсіздік ережесі».
4. Пән бойынша кабинетте кітап қорын толтыру.
тамыз
қыркүйек
 
қаңтар
жыл бойы
Пән мұғалімдері
8
Сыныптан тыс жұмыс
1. Шет тілі апталығын өткізу. (желтоқсан)
2.Қалалық, облыстық,олимпиадаларға, конкурстарға қатысу.
 3.Үйірме және факультатив жұмыстарын өткізу.
4 Интеллектуальдық  марафондар өткізу..
желтоқсан
жыл бойы
 
 
 
ӘБ мүшелері
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2013-2014 оқу жылына
жаратылыстану ӘБ
жұмысының жоспары
Тақырыбы:
«Биология және химия сабақтарында оқушылардың оқу жетістігі бағасына өлшемдік-саралай келудің теориялық негіздері».
 
Мақсаты:
·       «Биология және химия сабақтарында оқушылардың оқу жетістігі бағасына өлшемдік-саралай келудің теориялық негіздерін зерттеу және апробациялау»
 
Міндеттері:
1.  Педагогикалық қызметте заманауи технологияларды, әдіс-тәсілдерді пайдалану және зерттеу.
    2. Биология және химия сабақтарында ақпараттық технологияларды, БББ енгізуді және құруды жалғастыру.
    3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың шығармашылық белсендігін дамытудың педагогикалық жағдайына талдау жасау;
    4. Алдыңғы педагогикалық тәжірибені талдауға шығу мақсатында мұғалімдердің өзін-өзі жетілдіру тақырыптары бойынша жұмысын белсендету. 
 
Негізгі бағыттар
Жоспардың орындалуы
Негізгі шаралар
мерзімі
жауаптылар
1
Педтәжірибені жалпылау.
Аттестация
1.Сабақтарға өзара қатысу.
2. Ашық сабақтар өткізу.
3.Ашық сабақтарды талқылау және есеп берулер.
4. Семинарлар дайындау.
Жыл бойы
Әб жетекшісі
2
Пән бойынша сыныптан тыс жұмыс
1. Жаратылыстану апталығын өткізу
 2. СӨС айлығын өткізу.
3.  Экологиялық жұмыс.
5. Мектепті жасылдандыру.
6. Мектеп жанындағы учаскеде жұмыс.
сәуір
жыл бойы
жыл бойы
жыл бойы
мамыр-тамыз
 
 
 
ӘБ мұғалімдері
3
Кәсіби біліктілігін арттыру
1. Біліктілікті арттыру курстары, қалалық семинарлар, мұғалімдердің шығармашылық топтары, өзін өзі жетілдіру арқылы мұғалімдер шеберлігін арттыру.
 
Жыл бойы
 
 
Әб мұғалімдері
5
Дарынды және үлгерімі нашар балалармен жұмыс
1. Қосымша сабақтарда үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.
2. Химия мен биологиядан пән олимпиадасына дарынды балаларды дайындау.
3. Қоршаған орта және адам денсаулығы секциясындағы ғылыми-іздеу жұмысы.
 
Жыл бойы кесте бойынша
 
Пән мұғалімдері
6
Мектеп әдістемелік жұмысы
Педкеңес тақырыптары:
1. Педкеңес
2. Оқу және зерттеу жұмысын кіріктіру (локальді сараптама)
3. Экологиялық мәдениетті қалыптастыратын пәндерді технологизациялау.
Шығармашылық топтар:
1.      «Жасылэкономика жәнеэнергетика»
2.      Эссеадамның ішкі сұлулығының ашылу формасы ретінде
3.      Өлкетану .
4.      Зерттеуге өлшемдікпен келу.
5.      Экологиялық мәдениет мектебі әрекетінің кодексі.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
 
 
ӘБ отырыстары
1.        Отырыс:
1.      «Оқу жетістіктерін бағалауға
өлшей-саралай келу» (теориялықсеминар)
2. 2012-2013 оқу жылы бойынша ӘБ жұмысының талдауы
3.  Нормативтік құжаттармен жұмыс: стандарттар, бағдарламалар,
2013 ж.әдістемелік-нұсқаулық хат.
4. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды бекіту.
 
 
қыркүйек
 
Шеметова И.А.
 
 
 
 
 
Шеметова И.А.
2. Отырыс:
1. «Химия және биология сабақтарында оқу және зерттеу жұмысын кіріктіру»семинары
2.  Қалалық пән олимпиадасына дайындық.
3. I тоқсан қорытындысын талқылау.
4. Әр түрлі.
қараша
 
Шеметова И.А.
Пән мұғалімдері
Поликарпова Т.Н.
3. Отырыс
1.   «Химия және биология сабақтарында БББ мен СБР-ын құру және пайдалану»
2. Жартыжылдық бақылау жұмыстарының талдауы.
3. 11 сыныптарды ҰБТ-ға дайындау.
 
 
Пән мұғалімдеріУ
 
Поликарпова Т.Н.
4. Отырыс:
1.«Биология және химияны технологизациялау»атты семинар
2. ҰБТ-ға дайындық туралы есеп беру.
3. Сабақтарды өздігінен талдау.
4. Жаратылыстану апталығын өткізуге дайындық.
6. IIIтоқсан қорытындысы.
наурыз
 
 
Шеметова И.А..
 
Пән мұғалімдері
 
 
5 отырыс:
1.  Тәжірибені талдау бойынша дөңгелек үстел ұйымдастыру: «Химия және биология сабақтарындағы БББ және СБР».
 2.  Жылдық бақылау жұмыстарының талдауы.
3. 2013-2014 оқу жылы бойынша ӘБ жұмысын қорытындылау (жоба)
мамыр
 
Шеметова И.А.
Пән мұғалімдері
 
 
 
Химия
  1. Электрондық конфигурация 1s22s22p6 болатын элемент
  2. O
  3. F
  4. C
  5. Ca
  6. Ne
  7. Тұрақты тотығу дәрежесі +2 болатын элемент ...
  8.  Оттегі
  9. Хром
  10. Азот
  11. Темір
  12. Магний
  13. «Қышқылдың диссоциациялану дәрежесі 25%- ке тең» деген ұғымының мәні:
  14. Қышқылдың бар молекуласының 25%- і иондарға ыдырайды.
  15. Қышқылдың ерітіндісіндегі 25% бөлшектер – аниондар.
  16. Қышқылдың ерітіндісіндегі 25% бөлшектер – молекулалар.
  17. Қышқылдың ерітіндіндегі 25%бөлшектері -катиондар
  18. Қышқылдың бар молекуласының 25%-і иондорға  ыдырамайды.
  19. Сутек изотоптарының саны
  20. 1.
  21. 2.
  22. 5.
  23. 4.
  24. 3.
  25. Ерітіндінің тығыздығын есептеуге арналған формула
  26. W ер. зат = m ер. зат / m ерітінді . 100%
  27. Vерт. =mерт./p
  28. n = m пр. / m теор .100%
  29. p = m ерт. / V ерт.
  30. m ертінді = m ер.зат / w ер.зат . 100%
  31. Мына ретпен: азот қышқылы, натрий хлориді, калий гидроксиді орналасқан қатар.
           А) HNO3, Ca(OH)2, KH
           B) HNO3,NaCI,CaH2
           C) HNO2, NaCI, NaOH
           D) NH3, KOH, NaCI
           E) HNO3, NaCI,KOH
7. Негізгі топша металлы Ме2О3 оксидін түзеді. Металл атомнының қозбаған жағдайдағы электрондық конфигурациясы
            А)ns2np1
             B) ns2 np3
             C)ns2np2
             D)ns1
             E)ns2
8. Темір қағының формуласы
             А) FeO
             B) FeO . Fe2O3
             C) Fe(OH)2
             D) FeO3
             E) Fe(OH)3
9. Жоғары молекулалық қосылыстар мынадай болып бөлінеді:
             A) Табиғи және химиялық.
             B) Қаныққан және қанықпаған.
   C) Қышқылдар және негіздер.
             D) Оксидер және тұздар.
             E)Оттекті және оттексіз.
10. Кальций оксидінің тұз қышқылымен әрекеттесуінің термохимиялықтеңдеуі: CaO + 2HCI = CaCI2 + H2O+168кДж.
     Массасы 14 г кальций оксидін тұз қышқылында еріткенде бөлінетін жылу
                  А) 21 кДж.
                  В) 63кДж.
   С) 84 кДж
   Д) 42 кДж
   Е) 105 кДж
11. Оттектің массалық үлесі көп гидроксид
                А) натрий
                В) кальций
                С) бериллий
                Д) барий
                Е) алюминий
12. Тотығу – тотықсыздану реакциясының счемасындағы барлық формулалардың алдындағы коэффициенттер қосындысы Н2О2 + KJ + H2SO4  J2 + K2SO4 + H2O:
                А) 6
                В) 7
                С) 10
                Д) 9
                Е) 8
13. Күкіртсутек газы 1 моль иодпен әрекеттескенде, реакцияның нәтижесінде түзілген  күкірттің массасы
                А) 9 г
                В) 64 г
               С) 32 г
               Д) 8 г
               Е) 16 г
14. Әрі тотықтырғыш, әрі тотықсыздандырғыш болатын заттардың нөмірлері: 1.N2; 2.SO3;
      3.NO2; 4.NH3; 5.HNO3; 6.H2S; 7.N2O3.
                          А)4 6 7
                          В) 2 3 6
                          С) 1 3 7
                          Д) 1 2 5
                          Е) 3 5 7
15. Көміртек – тотықтырғыш болатын реакцияда  әрекеттесетін затар тобы
                          А)H2,Fe,Si
                          В)H2,Al,F2
                          С)O2,Fe,Cl2
                         Д)O2,CaO ,Br2
                          Е)O2 ,H2,CuO
16. Өзара класаралық изомерлар болатын заттар
                      А) алкандар мен алкендер
                      В) алкендер мен алкиндер
                      С) алкиндер мен арендер
                      Д) циклоалкандар мен алкендер
                      Е) алкандар мен арендер
17. 151,5 г хлорметан металдық натриймен әрекеттескенде түзілетін (қ.ж) этанның көлемі:
                          А) 11,2 л
                          В) 33,6 л
                         С) 22,4 л
                         Д) 44,8 л
                         Е) 5,6 л
18. Бром суы арқылы ацетиленді өткізгенде 519 г 1,1,2,2 – тетрабромэтан түзіледі. Реакция  қатысқан ацетиленнің (қ.ж) көлемі
                                   А) 33,6 л
                                   В) 11,2 л
                                   С) 22,4 л
                                   Д) 44,8 л
                                   Е) 5,6 л
19. 1,5 моль глюкозаның спирттік ашуы кезінде түзілетін этанолдың массасы
                                А) 135 г
                                В) 137 г
                               С) 134 г
                               Д) 138 г
                               Е) 136 г
20. 1,7 кг сутек пероксиді ыдырағанда алынған оттектің көлемі (қ.ж) тең:
                             А) 180 л
                             В) 650 л
                             С) 760 л
                             Д) 240 л
                             Е) 560 л
21. Теңдеуге қойылатын барлық коэффициенттер қосындысы
       KMnO4 + H2 SO4  + Kl – MnSO4 + H2O + l2 + K2 SO4
                 А) 41
                 В) 36
                 С) 31
                Д) 47
                Е) 30
22. 25 г 94%-тік фенол ерітіндісі мен 75 г  1%-тік бром суын араластырғанда түзілетін реакция өнімінің массасы
                  А) 0,59 г
                  В) 0,52 г
                  С) 0,47 г
                 Д) 0,35 г
                 Е) 0,63 г
23. Абрикос эссенциясының шығымы 90% болса, 440 г май қышқылы мен этанол өзара әрекеттескенде түзілген эссенцияның массасы
                 А) 600 г
                 В) 544 г
                 С) 1044 г
                 Д) 522 г
                 Е) 261 г
24. Құрамында 2% қоспасы бар 190 г хлорсірке қышқылын аммиакпен әрекеттестіргенде
     80 г аминсірке қышқылы түзілсе, өнімнің шығымы (%)
                  А) 79,6
                  В) 54,1
                  С) 73,5
                 Д) 84,3
                 Е) 81,5
25. Мыс (II) гидроксидімен әрекеттесетін қосылыстардың саны:
      1. H2O
      2.HCl
      3.CH3- COH
      4.C2H2
      5.C15H31COOH
      6. Глицерин
 
                        А) 2
                        В) 4
                        С) 5
                        Д) 6
                        Е) 3
Ключ
1-Е  2-Е  3-А 4-Е  5-А  6-Е  7-А  8-В  9-В  10-Д  11-С  12-Е  13-С  14-С  15-А  16-Д
17-В   18-А  19-Д  20-Е 21-А  22-В  23-Д  24-    25-Д