Сенім телефоны
8 71 82 31 84 16
email: sosh40@goo.edu.kz
Мекенжайы: Жағажай көш., 60/1
318415, 318416, 318408
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
сәрсенбі сағат 17.00-ден 19.00-ге дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Дене шынықтыру ӘБ
 
 Мектептің әдістемелік тақырыбы:
 
«Мектептің  жұмыс оқу жоспары  және  оны   мектеп ерекшелігі мен оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру аясында жүзеге асыру»
 
Мақсаты:
Оқу-тәрбие үдерісінде   құзыреттілік көзқарасты жүзеге асыру арқылы  оқушылардың функционалдық сауаттылығына жету.
 
Міндетттер:
 
1.  Функционалдық сауаттылық және  құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  жасауды  оқу жетістіктерін бағалаудағы критериалды көзқарас  мәселелерінің шешімімен сабақтастыру;
 
2. Мектепте «онлайн білім беруді» жүзеге асыру үшін  дидактикалық іс-әрекет өрісін белгілеу.
 
 
«№ 40 жалпы орта білім беру мектебі»мемлекеттік мекемесі
Бекітемін:                       Келісілді:                               Қаралды:
№40 ЖОМ  директоры: Оқу ісінің меңгерушісі:    ӘБ отырысында:
________Задубняк Л.В  _______ Минаева Е.И.         қаулы №
«___»______2014ж.   «___»______2014 ж.    «___»______2014 ж.
 
 
Дене шынықтыру ӘБ-нің
2014-2015 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Негізгі бағыттар
Жоспарды орындау
Негізгі іс-шараралар
мерзімі
жауаптылар
1
Білім берудің мемлекеттік стандарттарын орындау
1.Күнтізбелік-тақырыптық жоспар.
2. Бақылау, зертханалық, тәжірибешілік жұмыстар нормасы.
3. Бағдарламалық материалдың өткізілуін  тексеру.
4 Әкімшілік бақылау үзіктер
Қыркүйек
қыркүйек
 
тоқсанына 1 рет
ӘБ жетекшісі,
 
 
 
Үйлестіретін оқу ісінің меңгерушісі
2
Мектеп құжаттамасымен жұмыс
1. Қойылған бағалардың әділдігін  тексеру
2. Журнал тексерілуін тексеру.
Тоқсанына 1 рет
Айына бір рет
Үйлестіретін оқу ісінің меңгерушісі
3
 
Мектептің әдістемелік жұмысы
Педкеңес тақырыптары:
1 .Бастапқы: «Мектеп «Қазақстан 2050» стратегиясының бағытымен».
2.Оқу-тәрбие үдерісі жүйесіндегі құзыреттілікке бағытталған тапсырмалардан  функционалдық сауаттылыққа жету(1 тоқсан қорытындысы бойынша)
3. Мектептегі «онлайн білім беру» жүйесі
4. Жоғары сапалық көрсеткішке жету жолы ретіндегі оқыту мен тәрбиелеу бірлігі.
Семинарлар тақырыптары:
1.               Баланың өмірге бейімделуі ретіндегі  функционалдық сауаттылық.
2.Жаһандық  педагогика  идеяларын  айқындайтын  «Онлайн білім берудің» 10 дефинициясы (бағыттары)
 3. Экологиялық мәдениет мектебінде білім беру субъектілерінің  үлгілері
Ғылыми-тәжірибешілік конференция тақырыбы:
«ҚР аумағы мен  білім беру саласындағы экологиялық мәдениет мектебі»
Сайыстар:
1.     «Зерделі  ұл-қыздар»  (құзіреттілікке бағытталған тапсырмаларды шешу)
2.     «Өзімді 2050 жылы қалай елестетемін»  (шығарма)
3.     Ғылым күні«Болашақ бүгіннен басталады»
 
 
тамыз
 
қараша
 
 
қаңтар
 
наурыз
 
 
 
қыркүйек
 
желтоқсан
 
 
ақпан
 
сәуір
 
 
 
қараша, қаңтар, наурыз
қаңтар
 
ақпан
 
4
Заседания МО
1-отырыс:
1. «Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру»(тәжірибешілік семинар).
2. 2013-2014 оқу жылының  жұмыс  талдауы
3.  Нормативтік құжаттармен жұмыс:стандарттар, бағдарламалар, 2014 ж. Әдістемелік нұсқау хат.
4. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды бекіту.
 
 
 
қыркүйек
 
ӘБ жетекшісі
 
 
 
 
 
 
ӘБ жетекшісі
2-отырыс:
1.  Семинар «Коммуникативтік деңгейдегі құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды  жасау»(Tims, Pisa, Pirls)»  (өмірлік жағдаятқа бейімдеу)
2.  44 қалалық спартакиадаға дайындық
3. 1-тоқсан қорытындыларын талқылау.
4. Мұз айдыны мен шаңғы жолын әзірлеу.
5. Әр түрлі .
қараша
 
ӘБ жетекшісі
 
ӘБ мүшелері
3-отырыс:
1.   Пән бойынша  жұмыс жоспарын  қайта қарастыру: мәселелер, жаңалықтар, шешімдер  (вариативтік бөлім)
2. 1-жартыжылдық қорытындыларын талқылау.
3. Қысқы спартакиадаға дайындық, оған қатысу.
4.Жеке тақырыптар бойынша баяндамалар.
5. Өзара сабаққа қатысу  нәтижелері.
қаңтар
 
 
 
ӘБ мүшелері
4-отырыс:
1.  Мектеп мақсатын шешу  – мектеп түлегігің тұлғасын қалыптастыруға ӘБ  және пәндердің қосқан үлесі.
2. Қысқы спартакиада қорытындылары бойынша есеп.
3. 3-тоқсан қорытындылары.
наурыз
 
ӘБ жетекшісі
ӘБ мүшелері
5-отырыс:
1. Дене шынықтыру ӘБ-нің апталығын өткізу.
2. Президент тестерді тапсыруға дайындық.
сәуір
ӘБ жетекшісі
ӘБ мүшелері
6-отырыс:
1.  Тәжірибе алмасу бойынша дөңгелек үстел:«Дене шынықытыру сабағындағы жаңа технологиялар»
 2. Президенттік тестер қорытындыларын талдау.
3. 2014-2015 оқу жылындағы ӘБ жұмысын қорытындылау.
4. Жаңа оқу жылына жұмыс жоспарын құру.
мамыр
 
 
ӘБ мүшелері
5
Педагогтардың кәсіби  құзыреттілігінарттыру
1. Біліктілікті  жоғарлату курстары,  қалалық семинарлар, мұғалімдердің шығармашылық топтары мен жеке тақырыптары арқылы  мұғалімдердің квалификациялық шеберліктерін жоғарлату.
2. Ашық сабақтарды өткізу.
3. Өзара сабақтарға  қатысу.
4. Мұғалімдердің семинарларға қатысуы (мектепішілік, қалалық, облыстық).
5. Өз тәжірибесімен алмасу, БАҚ-нда жариялым.
6. Шығармашылық есептер.
 
Жыл бойы
 
 
Кесте бойынша
Жоспар бойынша
 
 
ӘБ мүшелері
6
Оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмыс
1.Қызығушылығы жоғары оқушылармен қосымша сабақтар өткізу
2.Дарынды оқушыларды түрлі деңгейдегі сайыстарға дайындау.
3. «Спорт, спорт, спорт»сайысы.
 
 
 
үнемі
 
 
мамыр
ӘБ мүшелері
7
Кабинеттер базасын жетілдіру жұмысы
1. Құжаттаманы рәсімдеу.
2. Дидактикалық материалды жүйелеу және толықтыру.
3. Пән бойынша стендтерді рәсімдеу.
Тамыз
Жыл бойы
Қыркүйек
қаңтар
ӘБ мүшелері
8
Пән бойынша сыныптан тыс жұмыс
1. Спорт түрлері бойынша  секциялық жұмыс.
 2. Спорттық-бұқаралық жұмыс жоспарына сәйкес спорт түрлері бойынша мектепішілік жарыстарды өткізу.
Жыл бойы
Жоспарға сәйкес
 
ӘБ мұғалімдері
 
 
 
 
ӘБ тақырыбы:  
 
Дене шынықтыру сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру.
 
Мақсаты: Дене шынықтыру сабақтарында  оқушылардың оқу-танымдық  құзыреттіліктерін  жүзеге асыру  арқылы функционалдық сауаттылықты қалыптастыру.
 
1.     Дене шынықтыру сабақтарында функционалдық сауаттылықты   қалыптастыру мақсатында  оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің  қазіргі заманға сай педагогикалық технологиялар мен әдіс-тәсілдерді  зерттеп, кәсіби әрекетінде қолдану. 
2.     Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау  шешімі аясында  дене шынықтыру сабақтарында  құзыреттілікке бағытталған  тапсырмаларды  құрастырып, енгізуді жалғастыру.
3.      Кәсіби шеберлікті жоғарлату мақсатында  мұғалімдердің  өз білімдерін  жетілдіру тақырыптарымен  жұмысты  белсендету.

 

 
 
 
 
 
Тоғызқұмалақ
 
     Тоғызқұмалақ – Қазақ халқының көшпелі өркениетіндегі ежелгі ұлттық ақыл-ой спорт өнері. Зерттеушілердің дерегі бойынша, бұл ойынның пайда болуы шамамен 4 мың жылдық кезеңді қамтитын көрінеді. Алайда, өкінішке қарай, елімізде тоғызқұмалақ ойыны туралы білетін-дер өте аз. Тоғызқұмалақ – қазақ халқының әлемдік өркениетке қосқан үлесмен  қатар, жастарды тәрбиелеудің, олардың зердесін, ойлау жүйесін қалыптастырудың маңызды құралы болып табылады.
         Қазан айының 25-28-і күндері Павлодар қаласында шахмат үйіндеқаламектептері арасында тоғызқұмалақтан жарыс өтті. Осы жарысқа  біздің № 40 мектептің оқушылары да белсенді қатысты.Команда құрамы 2ербала, 2қыз баладан құралды. Жарыс жекелей және командалық түрде өтті.Бұл жарыста денешынықтыру мұғалімі Жетписов Қ.Р. дайындаған оқушылары жақсы нәтиже көрсетті. Ерғанатов ЕрланI орынға ие болып. Көбеш Ұлбек III орынды жеңіп алды.Командалық есеп бойынша біздің мектеп II орынға ие болды. Келешекте жас спортшыларымызға үлкен табыс тілейміз.
 
 
 
«Денсаулық апталығы»
 
         Мектебімізде Денсаулық күні жыл сайын дәстүрлі түрде және жоғары деңгейде өткізіледі. Бұл күн жалпымектептік сапқа тұрудан, сәлемдесуден және техника қауіпсіздігі ережелерімен таныстырудан басталады. Оқушылар сынып жетекшілерімен Ертіс жағасына беттеді. Ауа райы ашық, балалардың көңіл-күйі көтеріңкі болды. Табиғат аясында түрлі спорттық шаралар өткізілді. Бастауыш сынып оқушылары көңілді эстафетаға қатысса, ер балалар футбол ойнауға кірісті.
5-8 сынып оқушылары дәстүрлі «Алтын күз» кросына қатысты, ал жоғары сынып оқушылары бес шақырым қашықтыққа жүгірді.
Спорттық шаралардан басқа зияткерлік сайыстар өткізілді. Балалар көтеріңкі көңіл-күймен үйлеріне тарасты.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойынежелденкележатқанадамөмірініңманыздыбөлігіекенісөзсіз. «Балаойынменөседі» - демекші, қимыл-қозғалысойындарыныңбалатәрбиесіндегірөліерекше. Ойынжігерлілікке, шыдамдылыққажәнеұйымшылболуғатәрбиелейді. Қимылқозғалысойындарыжасөспірімдердіңсүйіктідепайдалыіс-әрекетініңбіріболыптабылады. Ойын адам ағзасының жұмыс істеу қабілетін арттырады.Түрлі ойындар арқылы дамитын балалар, мектепте игі дәстүрді жалғастырып дене шынықтыру пәніне қатысады. Олардың арасында әсіресе эстафеталық ойындарға деген қызығушылық басым. Эстафета – топтық ойын. Яғни, топ құрамындағы әрбір адам түрлі кезеңдерден өтіп, келесі қатысушының алақанына қолын тигізу арқылы кезегін беріп отырады. Жеңіске мәре сызығын бірінші болып аттаған топ жетеді. Сол себепті 8-ші наурыз халықаралық әйелдер күніне орай бастауыш мектеп оқушылары арасында эстафеталық ойындар өткізу қолға алынды. «Ойнамайтын бала жоқ, ойынға қызықпайтын адам, сауық құрмайтын халық жоқ демекші оқушылар асқан қызығушылықпен эстафетаға бір адамдай қатысты.

Сонымен эстафета ойындарына тоқталып өтсем. Қатысушылар 6-8 ойыншыдан тұратын топқа бөлінеді. Әр топтың капитаны болады. Ал бұл жолы оқушылар

   

1 - жалаумен жүгіру.

2 - тосқауылмен жүгіру.

3 - нығыздалған доппен жүгіру.

4 - картоп жинау

5 - баскетбол добын бір – біріне беру

6 - капитан жарысы. Допты себетке үш рет лақтыру.

7 – секіретін жіп. әр топтан бір оқушыдан шығып секіру.

8 – арқан тартысы - секілді эстафета түрлеріне қатысты.

Ал мектеп басшылығы оқушылар арасында салауатты өмір

 

салтын қалыптастыру ісіне немқұрайлы қарамайтындығын тағы бір мәрте дәлелдеді. 

                    Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі:  Жетписов К.Р