Бір жылда2738943
Бір айда295033
Бір аптада80228
Кеше16284
Тәулік17163

Психология беті

Мектепке дейінгі балалардың жеке тұлғасы қалай қалыптасады?

Мектепке дейінгі жаста тұлғаға мінез, еркіндік, адамның қатынасы мен сезімдері, оның қызығушылықтары мен әдеттері, қажеттіліктер мен тәртіптің себептері кіреді. Мектепке дейінгі жаста баланың тұлғасының қалыптасуына көбінесе үлкендер арасындағы қарым-қатынастары әсер етеді. Осы жылдары тұлғаның дамуы келесі негізгі кезеңдерден өтеді. 1 кезең – Нәрестелік шақ, туғаннан бастап 1 жасқа дейін. Осы кезде баланың дамуына адамдарға сенімділігі, көпшілдік, ашықтық, жақсылық, немесе қарама-қарсы қасиеттер: сенімсіздік, теріс ниеттілік (недоброжелательность), тұйықтық кіреді. Баланың алғашқы жылдарында балаға ата-аналары немесе оларды алмастыратын адамдар қалай қарайтынына байланыысты тұлғалық қасиеттер қалыптаса бастайды.

2014-11-07 12:18:41

кошіріпалу қарау

Мектеп жасына дейінгі баланың танымдық - тілдік құзыреттіліктерін заттық дамыту ортасының маңызы

Танымдық - сөздік бағыты әр сәби тұлғасының толық даму негізі ретінде қарастырылуы мүмкін.Тіл сөйлесудің жүргізуші құралы ретінде бала әрекетінің барлық түрін сүйемелдейді. Тіл сапасы, ойында, сабақта, суретті ойластыру мен талдауда, серуендегі бақылауда, көріністі талдағанда және т.б. қолдана алу біліктілігі бала әрекеті, оның құрдастармен қабылдануы, беделі мен бала қоғамындағы бедел жағдайына байланысты.

2014-11-07 12:18:06

кошіріпалу қарау

Мектепке дейінгі мекемедегі баланың танымдық құзыреттіліктерін дамытуда біртұтас кеңістікті қалыптастыру.

Танымдық iзденiмпаздықты дамытудағы оқыту әдiстемесiнiң негiзiн Я.А. Коменский қалады. Ол: «Таным бастамасы – сезiмнен, бала сезiне бiлмесе, оның ой – өрiсiнде ешқандай өзгерiс болмайды. Оқытуды зат туралы сөзбен емес, сол затты бақылау арқылы шәкiрттiң ойын дамыту керек», - деп жазды. Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу үдерісін ұйымдастыру базалық білім, білік, дағдыларға жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде мектеп жасына дейінгі балалардың түйінді құзіреттілігінің қалыптасыуын қамтамасыз етеді. Осыған сәйкес мектепке дейінгі балалардың бойында қоршаған ортаға қызығушылық білдіруге, жан-жақты білімді меңгертуге танымдық құзыреттілікті қалыптастыру басым баыттарының бірі болып табылады.

2014-11-07 12:17:30

кошіріпалу қарау

Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін дамыту

Мектеп жасына дейінгі балалардың бойына оқу қызметін меңгерту, ол танымдық белсенділікті дамытудың басты бағыты болып саналады. Танымдық белсенділікті психологиялық -педагогикалық құбылыс ретінде анықтау, бұл мектепалды даярлық кезеңіндегі балалардың тұлғалық сапасының ерекшелігіне талдау жасауға, тәрбиелеу мен оқыту үрдісін қалыптастыру жағдайлары мен құралдарын қарастыруға мүмкіндік береді. Себебі меңгерілген білімнің сапасы мен беріктігіне тек балаларды оқыту, дамыту және тәрбиелеудің нәтижесі емес, сонымен қатар балалардың өзіндік танымдық іс -әрекетіне қатынасының қатысуымен тәуелді болып келеді.

2014-11-07 12:16:43

кошіріпалу қарау

«Ергежейге көмектесейік»

Сабақтың мақсаты: Балалардың танымдық процестерін дамыту. Сабақтың міндеті: 1. Эмоцияны ажырата білуге үйрету. 2. «Қызықты гүлдер» ойыны арқылы балалардың зейіндерін дамыту, өз еркін ұстауға машықтандыру. 3. Жұмбақтар шешу арқылы ойлау қабілетін дамыту. 4. «Гүл шоғы» арқылы қиялдарын, олау қабілеттерін дамыту.

2014-11-07 12:15:58

кошіріпалу қарау

«Сиқырлы орманға саяхат»

Сабақтың мақсаты: Балалардың танымдық процестерін дамыту. Сабақтың міндеті: 1. Жануарлардың іздерін ажыратуға үйрету. 2. Жануарлардың дыбысталуын ажырату. 3. «Артығын тап» ойыны арқылы зейіндері мен ойлау қабілеттерін дамыту. 4. «Әдемі гүл» арқылы қиялдарын, олау қабілеттерін дамыту.

2014-11-07 12:15:20

кошіріпалу қарау

Баланың логикалық ойлауын дамыту.

Сабақтың мақсаты: Балаларға кеңістік қатынастар ұғымдарын (оң-сол, астында-үстінде, арасында) бекіту, балаларды заттың көлеміне қарай салыстыру ұғымдарын бекіту (жоғары-төмен, ұзын-қысқа). Логикалық ойлауларын жетілдіру, қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту.

2014-11-07 12:14:40

кошіріпалу қарау

«Біз зымыранмен ұшайық»

Сабақтың мақсаты: Балалардың логикалық ойлауын дамыту, білімдерін бекіту.

2014-11-07 12:13:58

кошіріпалу қарау

«Қасқыр мен жеті лақ ертегісі»

Сабақтың мақсаты: Балалардың танымдық процестерін дамыту, сөздік қорларын молайту. Сабақтың міндеті: - «Қасқыр мен жеті лақ» ертегісін әңгімелейді. - «Айырмашылығын тап» ойыны арқылы ойлау мен зейіндерін дамыту. - «Лабиринт» ойыны арқылы көру зейінін, ойлау қабілетін дамыту. - «Қарама-қарсы» ойыны арқылы олау қабілеттерін, сөздік қорларын молайту. - «Бұл кімнің іздері?» оыны арқылы балалардың ұсақ-қол маторикасын, көру зейінін дамыту. - «Аспапты тап» ойыны арқылы ойлауқабілетін дамыту, сөз қорларын молайту. - «Мимикалық гимнастика» арқылы мимканы дамыту. - «Тауып көр» ойыны арқылы балаларда ойлау қабілетін, көру зейінін және грамматикалық дәрежені дамыту. - «Нобай бойынша тап» арқылы ойлау мен қиялдарын дамыту.

2014-11-07 12:13:19

кошіріпалу қарау

Баланың логикалық ойлауын дамыту.

Сабақтың мақсаты: Балаларға кеңістік қатынастар ұғымдарын (оң-сол, астында-үстінде, арасында) бекіту, балаларды заттың көлеміне қарай салыстыру ұғымдарын бекіту (жоғары-төмен, ұзын-қысқа). Логикалық ойлауларын жетілдіру, қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту.

2013-04-29 12:45:17

кошіріпалу қарау