Сенім телефоны
8 (7182)608115
email: sad29@goo.edu.kz
Мекенжайы: Радищев көшесі, 2
608115, 608100, 605888
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі, бейсенбі - сағат 15.00-18.00.
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Оқытушылар
Тлегенова Данагуль Бектемисовна
Тлегенова Данагуль Бектемисовна

Білімі: жоғары. Еңбек өтілі: 2 жыл

Каирбекова Кульбаршын Зиеевна
 Каирбекова Кульбаршын Зиеевна

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі. Білімі-жоғары.Еңбек өтілі-30жыл.

Садырова Айгерим Сабиржанқызы
Садырова Айгерим Сабиржанқызы

Орта-арнаулы. Музыка пәнінің мұғалімі.  Еңбек өтілі - 1 жылға дейін.  Балалар мен ересектердің сезіміне әрекет ету мақсатында аспаптық немесе вокалдық дыбыстардың үйлестіретін музыка сабағы.

Түкен Ризагүл Тулегенқызы
Түкен Ризагүл Тулегенқызы

Білімі: арнайы-орта. Мамандығы: Музыкадан мектепке дейінгі және негізгі орта білім беретін ұйымдарға мұғалім. Еңбек өтілі:2 жыл

Демченко Светлана Сергеевна
Демченко Светлана Сергеевна

Білімі – жоғары

Жұмыс өтілімі - 8 жыл

Санаты - 2 санат        

Награды - «Көңілді старттар 2017» грамота - 1 орын; «Веселые старты 2018» грамота - 3 орын;

Денетәрбиесінен сабақтарды  өткізуге  залы бар, ол қажетті құрал-жабдықпен қамтамасыз етілген: бірнеше гимнастикалық   орындықтары бар, спортивтік  көрпелер,  «жүгіру жолы»,  гимнастикалық   қабырғалар, еңкею тақталар, қабырғалы тақталар,  теңдік  салмағын өтіп шыңужіне дамыту үшін  баспалдақтар бар, резеңке  кілемшелер, майтабанды алдын-ала  жасау үшін  стандартсыз  жабдықтандыруы,  вестибулярлық аппарат  жұмыс  істеу үшін  жабдықтандыруы  (денсаулық   дисктер), доптар, шеңберлер,  құммен  қапшалар,  қыл  арқандар, кегли  жінетағы басқа қажетті құрал-жабдықтандыруы   бар.  Осы бәрі, балалардың  үлкен  топ  жұмысына мүмкіндік береді,  яғни   сабақтардың  толық  өтуіне  көмектеседі.

 

Балабақшада  сабақтар  балалары мен бірге аптасына 2 рет жүргізіледі.

Дене тәрбиелік міндеттерін  шешкенде,  сонымен  қатар  интеллектуалдық, адамгершілік  тәрбиесінің, эмоционалдық, эстетикалық, еңбек  тәрбиесінің  міндеттері шешіледі. Әр денешынықтыру  шарасында дене тәрбиесінің  нұсқаушылар  баланың  ойлау   әрекеті нпысықтануға  көмектеседі,  түрлі  жағдай  туғызу, қайсысында  бала  өздігінен  өз әрекетінде,  жүріс-түрісінде, еңбек қимылдарында жаттықтырады,  педагогқа  қарап  немесе  басқа бала гимнастикалық  жаттығуны  орындағанда, ритмикалық  музыкасынан  әсер  алып,  сұлулықтың   қуанышын  сезеді.

Денешынықтыру  сабақтарында  нұсқаушылар   даралаудағы  үш  аспект  айырылады:

·денсаулық жағдайына  байланысты балаларына жеке  жақын келуі;

·дене дайындығының  деңгейіне  байланысты  балаларына жеке жақын келуі;

·қозғалыс белсенділігіне байланысты балаларына жеке  жақын келуі;

     

Сабақтарды  өткізгенде денешынықтыру нұсқаушылары  дәстүрлі  және дәстүрсіз жұмыс түрлерін қолданады: сюжеттік,  бақылау, кешенді,  ойын-эстафеталар, спортивтік  тренажерлар   жәнет.б. Сәбилік  жіне   естияр  топтарында  балалардың, мектепдейінгі  жастағы балалардың қозғалыс тәртібіне байланысты,  балабақшадағы  бүкіл  дене-сауықтыру  жұмыс жүргізіледі.

Күн  тәртібінде   қимылдардың  азайтуы   бүкіл жүйесіне әсеретеді,  бала ағзаның  күштерін  төмендетеді.

Денешынықтыру сабақтарында   алған   дағдылар  жүзеге асыруға,  топтарында  балалардың  жас ерекшеліктеріне сай,  олардың  мүдделерін қарастырып  қимыл  бұрыштар жасалған. Дене шынықтыру бұрыштардың  толықтыру  үшін,  тәрбиешілер  брос  материалдан  көрнекілік  жасағанда  өз шығармашылығын  мен  өнер табысын  көрсете білді.  Дене шынықтыру  ұсақ  жабдықтандыруы  балаларға  өте қолайлы  үйлестіріп салынған

Елена Федоровна Негурцак - Психолог
Елена Федоровна Негурцак - Психолог

Білімі - жоғары

Жұмыс өтілімі - 15 жыл

Санаты - 1 санат

Психологиялық мекеме

         Баланың жаңадан қоршаған ортамен таныстыру ол үлкен стресс. Балабақша – баланың өздігінен бірінші қадам басқан күні, жаңадан үйренуі. Мен балаға бұл жолды стрессіз өтуді көмектесемін, балабақшадағы атмосфераның психологиялық жайлылығын қалыптастырамын. Баланың сәтсіздіктері, кейбір қылықтары, ата-аналарды ойландырады. Баланың психологиясының кілтін табу үшін, оған көмек беру, үлкендер мен баланың қарым-қатынасындағы түсіністікті табу – балабақшаның негізгі міндеті болып табылады.

Психологиялық диагностика оқу жылы бойы жүргізіледі:

-         Есте сақтау, ойлау қабілеттерінің деңгейін қарастыу

-         Мектеп деңгейін қарастыру

-         Баланың жеке проблемаларын талдау (үрейлік, өзін-өзі адекватты емес бағалау, басқыншылық, ұйымдаспаған)

-         Достарымен және үлкендермен қарым-қатынасты зерттеу

-         Ата-ананың тәрбиелеу стилін талдау

Диагностиканың қорытындысын шығаруда психологиялық қорытынды жасалынады. Психолог диагностиканы жүргізуде баланың ортасын қарастырады, тәрбиешілерге керекті баламен жұмыс жасауға көмектеседі.

Психологиялық ақпарат

Психологиялық ақпараттың мақсаты – балаларға көмек беру, ата-аналарға отбасы қарым-қатынасын үйрету. Біз ата-ананың қандай да болсын жағдайына көмек береміз, баланың тәрбиесі жөнінде және баланың балабақшадағы қарым-қатынасы жайлы ақпарат береміз.

Ақпаратқа кіреді:

  • Психологиялық көмек, адаптация кезінде (балабақшаға келгенде, бастауыш сыныпта, орта мектепке көшуі, басқа мектепке көшуі)
  • Баланың жалпы психикасының дамуы: мінезі, баланың даму сатысы.
  • Ата-аналардың проблемаларын талқылау, олардың баланың қиыншылықтарына деген қарым-қатынасы.
  • Оқыту және тәрбиелеу бойынша ата-аналарға арналған семинарлар өткізіледі.

Психологиялық түзету (дара және топталған)

Әр бала жеке тұлға. Біреулер тез дамиды, біреулер ақырын. Әр баланың дамуына байланысты, психолог түзету-дамыту сабақтарын жобалап, таңдап, өткізеді. Мысалға:

  • Еске сақтау, назар, интеллектуалдық қабілетін дамыту
  • Дамуы нашар балалардың танымдық қабілеттерін дамыту
  • Балалардың жекелік эмоционалды проблемаларын түзету (үрейленуін төмендету, өз-өзіне сенімділігін арттыру)
  • Топтарда тренинг жүргізу
  • Ата-ана мен баланың түзету қарым-қатынасы.

Балалармен сабақ, жұмасына екі рет өткізіледі. Психолог керек жағдайда жеке дара баламен жұмыс жүргізеді.

Имангалиева Ажар Рамазановна
Имангалиева Ажар Рамазановна

Білімі: Арнайы-орта.Мамандығы: Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі

Терёшкина Алина Генриховна - Әдіскер
Терёшкина Алина Генриховна - Әдіскер

Павлодар мемлекеттік педагогикалық институтын, дефектолог-логопед мамандығы бойынша бітірген. Педагогикалық өтілі 26 жыл.

Акболина Актоты Ерканатовна - орыс тілі мұғалімі
Акболина Актоты Ерканатовна - орыс тілі мұғалімі

«Мектепке дейінгі баланың балабақшада орыс тілін оқытудын ерекшеліктері».

Мақсаты:мектепке дейінгі баланың орыс тілін оқытудын негізгі ықтимал бағыттарын аңықтау.

Міндеттері:

•         Мектепке дейінгі баланың орыс тілін оқуда мүмкіндіктерін аңықтау.

•         Мектепке дейінгі баланың орыс тілін оқуда негізгі мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру.

•         Орыс тілін балаға оқытуда негізгі әдістерді аңықтау.

Барлықтарымыз білеміз ерте жастан бастап шет тілді білу шын мәнінде бірегей. К. Д. Ушинский жазған: Бір екі жылда үйрене алмайтынды, бала шет тілді бір екі айда сөйлеуге үйренеді"

Орыс тілі Қазақстанда конституциалық бекітілген тіл. Орыс тілі халықаралық мәртебеге ие тіл, ол экононмикада, мәдениете, білімде негізгі рөлді атқарады. Орыс тілін жақсы білген мектепте жақсы оқудын негізі.

Орыс тілдің маңызын есептеп Қазақстан Республикасында  барлығына бірдей мемлекеттік білім беру стандартында  қазақ топтарында үш жастан бастап тәрбиеленіп. оқытылып жатқан  балаларға орыс тілін оқытуды енгізді.

Мектепке дейінгі жас - тілді үйренуге және білуге ең маңызды сенсативті кезең. Сөздік қордын белсенді даму уақыты. Мектепке дейінгі жас аралық  қазақ балаларын орыс тілін үйренуде білімді нық қалыптастырады.

Әбу Менсұлу Айдарбекқызы
Әбу Менсұлу Айдарбекқызы

Білімі: арнайы-орта. Педагогикалық еңбек өтілі-2жыл.

Робототехника пәнінің мұғалімі.

Егер робототехника туралы құрғақ техникалық тілде айтатын болсақ, бізде "автоматтандырылған техниканы әзірлеумен және пайдаланумен айналысатын қолданбалы ғылым"болады. Оның негізгі үш бағыты бар – электроника, бағдарламалау және құрастыру, және олардың барлығы өзара байланысты.
Робототехник болу-электроника және электротехника, информатика және физика, радио және телемеханика, сондай-ақ басқа да салалар бойынша білім жинағын меңгеру. Робототехника сабақтарының мақсаты-балаларды ойлау мен дағдыларды барынша пайдалануға үйрету.
Топта жұмыс істеуге үйрету.
Тоганбекова Динара Кабылкаировна - әдіскер
Тоганбекова Динара Кабылкаировна - әдіскер

 Білімі: жоғары

Жұмыс өтілі: 15 жыл

Санаты: 1 санат   

Тәжірибелі шығармашыл  ұстаз. Мектепке дейінгі оқытудың заманауи әдістерін және тәсіслдерін біледі. Өз жұмысында интелектуалды белсенділікті дамытатын сөйлеу әрекетіне аса назар аударады. Үнемі ізденісте болып, жүйелі түрде кәсіби шеберлігін жоғарлатады. «Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды тілдік грамматикалық құрылымын қалыптастыру тақырыбына» әдістемелік құралының авторы. Халықаралық «Достижение» білім беру орталығының шығармашылық конкурсының әділқазы мүшесі, «Көптілдікті – қазіргі қазақстандық мектептің методологиялық принципі» атты республикалық семинар қатысушысы, «Мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі үздік замануи сабақ» республикалық сайысында «Таңдаулы әдістемелік әзірлеме» номинациясының жеңімпазы, «Ағарту сабағы – 2016» аймақтық сайысының жеңімпазы.  Тәрбиеленушілері Халықаралық «Достижение» білім беру орталығы ұйымдастырған шығармашылық конкурсының жеңімпаздары.Өз мақалаларын «Мектеп ұстаздарының әлемі» республикалық педагогикалық басылымында жариялады. 

      Динара Кабылкаировна «Мектеп ұстаздарының әлемі» республикалық педагогикалық журналының «Құрмет грамотасымен» және Павлодар облысы білім беру басқармасының Білім беруді және тәрбиелеуді дамытудың инновациялық орталығының Алғыс хатымен марапатталды.

       Педагогтарды тыңдап, дұрыс кеңес бере алатын, жас педагогтарға тәлімгер болып келетін , ақкөңілді, тез тіл табыса алатын педагог.Ата-аналар мен әріптестердің арасында беделді, құрметтелетін тұлға.

Ибадуллина Жансулу Жанатовна
Ибадуллина Жансулу Жанатовна

Білімі: жоғары. Мамандығы-Логопед.