Бақшаның басымдылық бағыты
1.Қоршаған ортамен танысуға жүйелі түрде танысу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамытуға жағдай жасау.
2.Ықпалдастық сабақтарының технологиялары арқылы оқу-тәрбие үрдісінің тиімді ұйымдастырылуын қамтамасыз.
3.Мәселелі шығармашылық бірлестіктерінде жұмыс жасау арқылы педагогтардың кәсіби шеберліктерін арттыру.
Жылдық міндеттерді іске асырудағы педагогикалық ұжым қызметінің басымды бағыттары
- Тиімді басқару механизмін құру
- Міндеттерді іске асыру бойынша қызмет жүйесінің үлгісі.
- Педагогикалық үрдіске қатысушылардың өзара әрекет етуін және оларды ынталандыру жүйесін құру, іске асыру.
- Кәсіби шеберлікті жетілдіру бойынша мамандармен жұмыс.
- Заманауи қайта дайындау курстарымен қамтамасыз ету.
- Семинарлар, тренингтер, шеберлік сабақтары, шығармашылық есептер мен педагогикалық жобалар қорғауды ұйымдастыру.
- Педагогикалық материалдар дайындап, оларды тарату.
- Әрбір педагогқа саралау көмегін көрсету.
- Топта заманауи талаптарға сай келетін ойын кеңістігін құруға және ата-аналармен жұмысты белсенділендіруге педагогикалық ұжымның мотивациялық дайындығын қамтамасыз ету.
Күтетін нәтиже
Педагогтар:
1. Қоршаған ортамен танысуға жүйелі түрде жақындау арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамытуға жағдай жасалуына педагогикалық ұжымның мотивациялық дайындығы.
2. МШБ жұмысы арқылы педагогтардың шығармашылық әлеуетін арттыру.
Балалар:
- Балалардың танымдық қабілеттерін белсенділік орталықтар жұмысын арттыру арқылы дамыту.
- Баланың қажеттіліктерін уақытында көрсетілген түзете-дамыту көмегімен қанағаттандыру.
Ата-аналар:
- Балаларды рухани-адамгершілікке тәрбиелеу жөнінде ата-аналарға кеңес берілуін ұйымдастыру.
- МдБбМ-нің тәрбиеленушілерінің бос уақытын ұйымдастыру, денсаулығы мен өмірін қорғау бойынша біріккен қызмен.