Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
8(7182)533200
email: sad51@goo.edu.kz
Адрес: Академик Сәтбаев көшесі, 13
8(7182)533200 - басшы 530759 - әдіскер 653285 - бухгалтер 533092 - медбике
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
09.00-18.00. Түскі үзіліс/Обеденный перерыв -13.00-14.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Ағылшын тілі мұғалімнің ұсыныстары
Ағылшын тілі мұғалімнің ұсыныстары

Биыл Сіздің балаңы ағылшын тілін үйренеді. Әрине, сіз түсінесіз, оқу жылы аяқталсада, бала бөтен тілді еркінімен түсініп әлі сөйлей алмайды. Өйткені, оқытудың алғашқы кезеңінің мақсаты, ең бірінші-де, баланың қызығушылығың тудыру, мотивациясын қалыптастыру, өзіне ана тілі емес тілді білуге қажеттікті ояту.

Тілде үйрену "Коммуникация" білім бөліміне жатады және бала тұлғасының руханге мен адамгершілік дамуына ықпал етеді. Сабақта бала шетел тілде сөйлегенімен бірге 

- бір-бірімен қатынасуға үйренеді, басқалардың іс-әрекетімен сәйкестендіреді, жалпы мақсатқа жету үшін құрдастарымен әрекеттестенеді;

- өз ана тілін түсінедіжәне сезімденеді;

- өз елінің және басқа халықтарының мәдениетін құрметтеуге үйренеді;

- баланың ой-өрісі кеңееді және үйреніп жатқан тіл елінің мәдениетіне қосылады.

Ағылшын тілі сабақтары баланың қиялын, елестеуін дамытады, шығармашылық ақыл-ой еңбегіне әдетті тәрбиелейді. «Мектепке ағылшын тілін оқымаған ата-аналар» өз балаларына қалай көмек жасай алады?» деген сұрақты ата-аналар жиі қояды. Жауабы анық – ағылшын тілін бірге оқындар!

Осы жастағы баланың оқимын, білемін деген ықыласы бар. Үлкендердің мақсаты осы ықыласқа тірек болу, жойылмауына тырысу. Мен өзім, педагог ретінде, әр сабақты қызықты және маңызды өткізуге тырысамын. Балаңыз тілмен көңілді танысу үшін, сіздер, ата-аналар, көбірек көмек бере аласыздар.

«Ағылшын тілі сабағында бүгін не істедіңдер?», «Қандай ән жаттадыңдар?», «Қандай ойын ойнадыңдар?» деп баладан сұрап, қызығушылығыңыды көрсете біліңіз.

Кейде бала жауапты таба алмайды. Іштеңе етпейді. Сабақта балалармен қызықты қарым-қатынас болмады, ренжімеңіз, ең бастысы, ашулаңбаңы. Сідің ойыңызша, ағылшын тілін үйренуде балаңыдың табыстары жеткіліксі деп десеңіде, өтінемін, баланы тек қана оң жағынан балаңы. Балаңы өі көмек сұраса, ешқашанда қарсы болмаңыз.

Ата-аналардың көбі балаларына көмек бергісі келеді, бірақ, оны қалай жасайтынын білмейді. Ата-аналарды келесі сұрақтар қайғырады.

Сұрақ: Сөздерді баламен қалай жаттауға болады?

Жауап: Келесі кеңестерді пайдалануға болады:

- баланы отбасы мүшесінің біреуін сөздерді үйретуге өтініңіз;

- баламен бірге жасаған сөздік жинағына өткен сөздерімен карточкаларды орналастыру;

- бала бөлмесінің қабырғаларына жазылған суреттерді, карточкаларды сөздерімен орналастырыңыз;

- педагогтан сұрастырып немесе өзіңіз ойластырып сөдік ойындарды шығарыңыз.

Ең ауыр сөздерді осылай есте сақтауға болады!

Сұрақ: Баланы сөздерді дұрыс айтуға қалай үйретуге болады?

Жауап: Ағылшын тілін басында оқығанда балалардың көбінде дыбыселіктеу мәселесі шынуға тиісті. Дұрыс ыбыселіктеуін қою – ұзақтық процесс. Баланың есту қабілетін дамуға көбірек жаттығулар саны қажет, ө ана тілі мен ағылшын тілінің дыбыстарын айыру, осы дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Педагогтың тілін және диалог, ән, рифмовка жазба кассеталарын тыңдап, оларды қайталап, бала біртіңдеп дұрысты ағылшын тілінің дыбыселіктеуін меңгереді. Қосымша жаттығуға шетел тілдің жабасын Сіз үйде қолдана аласыз.

Ағылшын тілін оқуда биік нәтижелерге тек қана бірлестік жұмыспен жетуге болады. Табыс тілеймін!