Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8(7182)533200
email: sad51@goo.edu.kz
Мекенжайы: Академик Сәтбаев көшесі, 13
8(7182)533200 - басшы 530759 - әдіскер 653285 - бухгалтер 533092 - медбике
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
09.00-18.00. Түскі үзіліс/Обеденный перерыв -13.00-14.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Жад-бұл
Жад-бұл

    Жад-бұл баланың ақыл-ойының дамуы мүмкін емес негізгі психикалық процестердің бірі. Балаға бәрін білу және есте сақтау қажет емес. Бірақ жақсы жадтың арқасында оған үйрену және өмір сүру оңайырақ болады. Мектеп жасына дейінгі балалардың есте сақтау қабілетін дамыту келесі процестердің жұмысын жақсартады: назар, ойлау, қиял. Бала неғұрлым үлкен болса, есте сақтау процестері соғұрлым жақсы жұмыс істейді. Мұның бәрі баланың жаңа ақпаратты игеру техникасын жетілдіретіндігіне байланысты. Көрнекі және есту Жады туралы сөйлесейік.Ерте жастан бастап визуалды және есту қабілеттерін жаттықтыру және жақсарту қажет. 4-6 жастағы мектеп жасына дейінгі балалар еріксіз есте сақтайды. Олар өздеріне қызықты болып көрінетін ақпаратты жақсы игереді. Сондықтан есте сақтау процестері ойынға көбірек ұқсайтынына көз жеткізу керек.  Баланың алдына ойыншықтарды қойыңыз, есте сақтауға уақыт беріңіз, одан бас тартуды сұраңыз және бір ойыншықты алып тастаңыз (аз мөлшерде 3-4 ойыншықтан бастаңыз), жетіспейтін нәрсені атаңыз. Баланың нұсқаулықты түсінетініне көз жеткізгеннен кейін, сіз тапсырманы уақыт өте келе қиындата аласыз (5-6 ойыншық, екеуін алып тастаңыз). Пішіндерді сіріңкеден (үй, шырша және т.б.) жасап, содан кейін баланы қайталауды сұраңыз. Есту қабілетін дамытуды музыкалық аспаптардың дыбысын үйренуден бастауға болады. Үйде барабан, ысқырық, қоңырау түтігі, тіпті қасықпен ұратын қарапайым құмыра болуы мүмкін. Барлық "аспаптарда" ойнап шығыңызда қай аспапта ойнағаныңызды білуі керек. Барлық "құралдармен" қайталаңыз. Қиындықтардан қорықпайтындар үшін: тосынсыйдың "жұмыртқа" алу керек, оларға күріш, бұршақ, бұршақ, түймелер салып...(әр түрлі дыбысқа көз жеткізу үшін шайқаңыз) және баланға жауабын табүға мүмкіндік беріңіз. Мен өлеңдер туралы бөлек сөйлескім келеді. Көптеген ата-аналар бұл есту қабілетін дамытудың ерекше әдісі екенін ұмытып кетті. Балалар да оларды жаттығысы келмейді. Мұны ойынға айналдыруға тырысыңыз. Монотонды оқудың орнына өлең жазуға, әр түрлі дауыстармен айтуға болады. Сөйлемнің соңғы сөзін айтпай, балаға өзіне жауап берудге мүмкіндік беру. Болды! Жүлде! Мотивацияны әлі ешкім жойған жоқ! Қиял, эксперимент, бәрі сіздің қолыңызда!