Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8(7182)625053
email: pvldaryn@goo.edu.kz
Мекенжайы: Город Павлодар, ул. Площадь Победы, 13
8(7182)627209
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
16.00-18.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми жобалардың қалалық қашықтық байқауы
21-10-2021 16:31
Жалпы  білім беретін пәндер бойынша ғылыми жобалардың қалалық қашықтық байқауы

Павлодар қаласы білім беру бөлімінің "Павлодар дарыны" бос уақытты қамту және балалардың  дарындылығын дамыту орталығымен  2021 жылғы 12-20 қазан аралығында 8-11 сынып оқушылары арасында жалпы білім беретін пәндер бойынша ғылыми жобалардың қашықтық  байқауын   өткізді.

Конкурс 4 бағыт бойынша өткізілді: "Ғылыми-техникалық прогресс-экономикалық өсудің негізгі буыны ретінде" (секциялар: физика, техника), "Экономикалық және әлеуметтік процесстерді математикалық модельдеу"(секциялар: математика, экономика, информатика), "Салауатты табиғи орта - "Қазақстан - 2030" стратегиясын іске асырудың негізі " (секциялар: биология, химия, қоршаған орта және адам денсаулығын қорғау)," Қазақстанның тарихи ескерткіштері және перспективтік  туристік маршруттар " (секциялар: тарих, өлкетану, этномәдениеттану, адам және қоғам, тіл білімі және әдебиет).

Байқауға Павлодар қаласының 39 жалпы білім беретін мектептерінің оқушыларымен 17 секция бойынша 238 зерттеу жұмыстары ұсынылды,ең көп тіл білімі (ағылшын тілі) (30), өлкетану (27), физика (20), қоршаған ортаны қорғау (18), биология (17) бойынша жобалар болды.

19 оқушы I дәрежелі дипломмен марапатталды:Сұлтанбеков Бекзат(10-сынып), Козлова Юлия (8-сынып, № 9 ЖОМ), Богомолова Дарья (10-сынып, № 14 ЖОМ), Гаврина Дарья (11-сынып, № 16 мектеп-лицей), Кеңесова Эльдана (8-сынып, № 17 ЖОМ), Канапина Медея (8-сынып), Слямова Малика (8-сынып), Досжан Камила (10-сынып) № 19 ЖОМ, Абельдинова Зарина (8 сынып, № 25 ЖОМ), хо Эдуард, гилазов Богдан (8 сынып, № 28 ЖОМ) Семен (8 сынып), Крупин Никита (10 сынып) № 34 ЖОМ, Елтай Ернұр (11 сынып, № 35 ЖОМ), Туркбенова Сабина (10 сынып, № 36 ЖОМ), Кунанбаев Ернар (8 сынып), Жүнісбек Әлібек (8 сынып) №37, Зиневич Мария (№43 ЖОББМ 9 сынып), Асылбек Алмаз (10 сынып, Кенжекөл ЖОМ).

II дәрежелі дипломдармен 39 оқушы марапатталды №5, 11, 17(2), 18, 19, 21(2), 24, 25(5), 26, 29(2), 30, 32, 33, 34, 36, 37(6),41(2), 43(2), №20 лицей -мектебі, Қ.Мақпалеев атындағы, Б. Момышұлы атындағы, Кенжекөл ЖОМ (2), Жетекші ЖОМ (2).

ІІІ дипломдармен 87 оқушы марапатталды № 1(4), 2(4), 6, 9, 11(2), 13(5), 14, 17(3), 18(2), 19(4), 21(4), 23, 25(9), 26, 29(3), 30, 32, 33(2), 34(2), 36, 37(16), 39(2), 40,К. Макпалеева, Қ.Бекхожина, № 16 лицей -мектебі (3), № 20 лицей -мектебі (3), Б. Момышұлы атындағы, Кенжекөл ЖОМ(4), Жетекші ЖОМ (3).

Информатика секциясында жүлделі бірінші орынды № 34 ЖОМ оқушысы Юревич Семен иеленді. ҚР Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаев цифрландыру бағдарламасын қабылдады. Республиканы цифрландыру ғана Қазақстанның әлемнің ең дамыған 30 елінің тізіміне енуіне мүмкіндік беретіні айтылды. Бұл бағдарламада білім беруді цифрландыру ерекше рөл атқарады.

Білім беру саласында онлайн режимінде қызмет көрсету бойынша жағдай талданды. Мектеп көрсететін қызметтердің кейбірі күндізгі форматта қалып отырғаны анықталды, бұл карантиндік шаралар кезеңінде үлкен қолайсыздықтар туғызады.

Білім беру процесіне қатысушыларға көрсетілетін қызметтердің тізбесін талдай отырып, олардың ішіндегі ең танымалдары анықталды:

1.Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру;

2."Білім беру ұйымында оқу туралы"анықтама беру;

3.Кеңес  көмегі.

Сондай-ақ, ең танымал-сабақ кестесі, қоңырау кестесі және электронды оқу материалдарына тікелей қол жеткізу сияқты ақпараттық ресурстарға жүгіну.

Жағдайды талдауға сәйкес бұл қызметтерді сандық форматқа көшіру туралы шешім қабылданды.

Химия секциясында № 34 ЖОМ 10 сынып оқушысы Крупин Никита бірінші орын алды. Экологиялық таза үйлер салу  бұл сән үрдісі ғана емес, сонымен қатар өзіңнің денсаулығыңызға қамқорлық жасау. Соңғы уақытта біздің экологиямыз өнеркәсіптік кешендерге байланысты тым ластанған, сондықтан экотұрғын үй табиғатпен және өзімен үйлесімді өмір сүргісі келетіндерге арналған.

Аяқтау материалдарының үлгілерімен химиялық тәжірибелер жүргізді және пластикалық панельдер, пленкалы созылған төбелер, винил тұсқағаздары, линолеум құрамында поливинил хлорид бар екенін анықтады. Жану кезінде барлық бізбен алынған үлгілер  қара түсті түтін бөледі, өзіне тән иісі бар.

Зерттеу нәтижесінде үйді жөндеуге болатын табиғи материалдар тас пен ағаш екендігі анықталды.

Экологиялық таза материал бұл қабырғалар мен төбелерді ағарту.

Еден жабындарының ішіндегі ең экологиялық таза материал-ағаш жабын. Қабырғалар үшін ең қауіпсіз MFD панельдері.

Экологиялық таза тұсқағазға мата талшықтары бар тоқыма тұсқағаздары кіреді. Олар қонақ бөлмелерге жақсы сәйкес келеді. Бамбук, қамыс және басқа материалдар негізінде өсімдік талшықтары да қолданылады. Олар табиғи табиғи компоненттерден жасалғандықтан, олар экологиялық таза және тозуға төзімді сипаттамаларға ие.

Тіл білімі секциясында ағылшын тілінде бірінші орынды № 17 ЖОМ 8 сынып оқушысы Кенесова Эльдана иеленді. Жоба тақырыбы: "Қазақ, ағылшын және орыс тілдеріндегі түс мағынасының компоненті бар фразеологиялық бірліктер".

Қарастырылған бірліктер мысалында жас зерттеуші қазіргі ағылшын, қазақ және орыс тілдерінің фразеологиялық бірліктері қаншалықты әр түрлі және мәнерлі, олардың бір-біріне қаншалықты ұқсас және әртүрлі екенін көрсетті. Зерттелген тілдер керемет түсті және көптеген түрлі-түсті фразеологизмдерді жасайды.

Тарих секциясында бірінші орынды "Павлодар қаласының Кенжекөл жалпы орта білім беру мектебінің" 10 сынып оқушысы Асылбек Алмаз иеленді. Жоба тақырыбы "Қобыланды батыр" батырлық эпосының мысалында әдебиет пен тарихтың өзара байланысы". Бұл жобаның мақсаты-оқушылардың заманауи ортасында тарихи тұлғаларды насихаттау, "Қобыланды батыр"эпосының үлгісінде әдебиет пен тарихтың байланысын зерттеу.

Математика секциясында бірінші орынды № 19 ЖОМ оқушысы Канапина Медея иеленді. Жоба жұмысының тақырыбы "Есепті құрастыруда қалдықты бөлуді қолдану". Есептерді шешуде қалдықты бөлуді қолдану үшін оның арифметикасы мен салыстыру модулінің қасиеттері зерттелді, есептерді шешу жолдары қарастырылды. Зерттеу жұмыстың нәтижесінде қораптан тыс кездесетін қызықты және күрделі мәселелерді шешуге көмектеседі.

Қазақ әдебиеті секциясында талантты, дарынды және білімқұмар оқушылардың бірі – Слямова Малика бірінші орынды иеленді. Әдебиет пен өнерге қызығушылық танытты. М.Слямованың "Қазақ әдебиетіндегі рухани-мәдени және материалдық құндылықтардың көрінісі" зерттеу жобасы өзектілігімен ерекшеленеді және қазіргі жас ұрпақтың қажеттіліктеріне назар аударады.

Бүгінгі мектеп оқушысын поэзия немен қызықтыра алады? Қазіргі ақындардың шығармаларында қандай образдар пайда болды? Осы және басқа да сұрақтарға "Павлодар қаласының № 19 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ 10 сынып оқушысы Досжан Камила жауап беруге тырысты. "Ертістің Павлодар өңірінің қазіргі ақындарының шығармаларындағы поэтикалық образдар" жобасы М.Әлімбаевтың, М. Жаманбалиновтың, О. Григорьеваның, Е. Игнатовскаяның көпшілікке таныс туындыларын зерттейді. Автор поэтикалық образдардың типтік және жеке ерекшеліктерін көрсетеді, сонымен қатар мұндай шығармалар оқушылардың дұрыс дүниетанымын қалыптастыратындығына назар аударады.

10 сынып оқушысы Досжан Камиланың ғылыми жобасы зерттеу жобасы болып табылады. Зерттеу барысында философиядағы, эстетикадағы, әдебиеттанудағы "көркем образ" ұғымына қатысты материалдар зерттелді. Алынған ақпарат негізінде құрылымдық, семантикалық ерекшеліктерді көрсететін "әдеби образ/поэтикалық образ" ұғымының өзіндік анықтамасы жасалды. Теориялық тұжырымдар әдеби материалмен расталады. Талданған жұмыстар үшін зерттеу нәтижелерін нақты көрсететін салыстырмалы кесте жасалды.

145 жүлдегер облыстық кезеңде ғылыми жобалар байқауының іріктеу кезеңінен өтеді.

1,2,3 орын жүлдегерлері сертификаттармен, сондай-ақ Павлодар қаласының білім беру бөлімінің 1,2,3 дәрежелі дипломдарымен марапатталады