Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8 7182 220004
email: alimbaeva@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, П. Васильев көшесі, 17/2
+77182225599
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Әдістемелік семинар
23-01-2023 14:21
Әдістемелік семинар

✅️ Демалыс кезеңінде М. Әлімбаев атындағы жалпы орта білім беру мектебінде "Тиімді сабақты жоспарлау және оның талдауы" атты әдістемелік семинар өткізілген болатын. Аталған семинарды өткізудің мақсаты - тиімді сабақты жоспарлауда педаготердің кәсіби құзыреттілігін дамыту, оның талдауы мен өзіндік сараптамасын әзірлеу жолдарын көрсету еді. Бұл жиналыс воркшоп форматында өтті, онда қатысушылар өз алған білімдерін практика жүзінде көрсетуге мүмкіндік алды. Воркшоптар төрт бағыт бойынша жүзеге асырылды: - Бағалау (формативтік). Нақты бір тапсырмалар мен сұрақтар негізінде оқушылардың білім жетістіктерін бағалау;
- Сабақ барысындағы қызмет үдерісінде рефлексия мен оқушылардың өзіндік бақылауын қамтамасыз ету;
- Кері байланыс;
- Дифференцияциялық оқыту.
Басшы орынбасары И.Е. Оспанова, педагог - психолог С.У. Абдужалилов, сондай-ақ мектеп педагогтері: Л.Ж. Асқарова, К.Д. Галиева, О.Н. Каретник, Д.К. Аубакирова, Б.К. Ибраева, Л.В. Яковлева, М.М. Искакова, Г.Н. Елемесова, Н.В. Колесниктер семинар модераторлары болып сөз алды.
Семинар нәтижелі түрде өткізіліп, қатысушылардың барлығы қажетті деңгейде білімдері толықтырып, өз тәжірибелерімен бөлісті деп айтуға болады.
________________________________

✅️ Методический семинар «Планирование и анализ эффективного урока».
В каникулярное время в СОШ им.М.Алимбаева прошел методический семинар-практикум «Планирование и анализ эффективного урока».
Семинар проводился с целью создания условий для развития профессиональной компетенции педагогов в построении эффективного урока, разработки его критериев анализа и самоанализа. Проходил семинар в формате воркшопа, когда участники могли применить полученные знания сразу на практике для формирования определенных навыков. Воркшопы работали по четырем направлениям:
- Оценивание (формативное). Алгоритм оценивания учебных достижений учащихся по примерной формулировке вопросов и заданий;
- Обеспечение рефлексии и самоконтроля учащихся в процессе деятельности в течение всего урока;
-Обратная связь;
- Дифференцированное обучение.

Продолжение в комментариях ⏬️⏬️⏬️

@bilim_basqarmasy
@samal.aitkazina
@bilim_pavlodar
@aygulm25
@metod_cabinetoo_pvl