Педагогтың сәтті кәсіптік қызметі тікелей эмоционалдық тұрақтылыққа байланысты. Эмоционалдық тұрақтылықты арттыру ең алдымен эмоционалды икемділікті немесе эмпатияны қосатын, эмоционалдық мәдениеттің жоғары деңгейі ықпал етеді. Педагогтың балаға деген оң, эмпатиялық қатынасы және осы қатынастың айқын туындауы баланың өзін-өзі бағалауының артуына әкеледі, баланың тәртібінде жанжалдықты төмендетеді, педагогикалық қарым-қатынас үдерісінде күйзелістік күй санын азайтады. Баланы жақсырақ түсіну үшін педагогқа, әсіресе жаңадан келген педагогқа тілдер, қимыл және іс-әрекет рәміздерін үйренуі қажет. Сондықтан, № 36 мектепте ПРОлС кезекті отырысында жас мұғалімдер вербальды емес өнерді түсінді. Оларға педагог-психолог О.Г.Камшук көмектесті. Қимыл тілдерін үйренуден басқа, семинарда педагогтар топтарында қатысушыларды креативтік қасиеттің пайда болуына ынталандырған белсенді шығармашылық ахуал мен оң көңіл-күй жасалды: ойлау икемділігі, тапқырлық, бақылаушылық және қиял.