Сенім телефоны
67-76-97
email: sch_39@mail.ru
Мекенжайы: М.Горький көшесі, 33 құрылым
тел.: 67-77-00 факс: 67-77-02
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі сағат 18-ден 19-ға дейін
Оцените работу нашего сайта
Голосовать
неудовлетворительно - 84
отлично - 66
хорошо - 46
удовлетворительно - 41
Всего проголосовало: 237
Смотреть результат
Бір жылда3011870
Бір айда430334
Бір аптада117927
Кеше33182
Тәулік302
Ғылыми-әдістемелік жұмысының талдауы

2018-2019 оқу жылындағы мектептің қызметіне талдау

            Мектеп сапалы және қол жетімді білім алу үшін қажетті жағдайларды жасады және көп жағдайда қаржылық ресурстарға байланысты.

Қала бюджеті есебінен 1 қабаттағы дәретхана (мүгедектер арбасын пайдаланушылар үшін жарамды) 1 200 000 теңге сомасына, өрт шығу орындарын жөндеуге - 178 800 теңге және жылумен жабдықтауға - 270 000 теңге қаражат бөлінді. Оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында 580 000 теңге сомасына қосымша 15 бейнекамера орнатылды. 11 компьютердің жиынтығы жеткізілді. Барлық студенттер бюджет қаражаты есебінен қажетті оқулықтармен қамтамасыз етілген. Жоспарда сумен жабдықтау және кәріз жүйесін ішінара жөндеу (бөлінген 1 234 000 теңге).

Осы жылдар ішінде студенттік құрылымда оң үрдіс байқалды. Егер бұрын бұл демографиялық факторға байланысты болса, онда жаңа оқу жылында - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығының нормасына сәйкес - 6 жастан бастап балаларды мектепке қабылдау (380 бірінші сынып оқушылары / 304). 2019-2020 оқу жылының басында контингент 2135 оқушы, 80 сынып жиынтығы, оның ішінде 40 сынып - бастауыш мектеп - 1144 оқушы.

             Өткен жылы 1130 оқушы оқу жылын «жақсы» және «өте жақсы» аяқтады. Бұл жалпы студенттер санының 58% (57%), оң динамикасы 1% құрайды. Жаңартылған білім мазмұны бар сыныптарда сапа көрсеткіші 60% құрады.

Сонымен бірге, жыл қорытындылары бойынша мектептің 98 оқушысы әрқайсысында үш есе (үш класс) оқиды.

Гимназиядағы үлгерім көрсеткіші 83,5% (77%), оң динамикасы 6,5% құрады. Бастауыш мектептерде - 91%, жоғарғы сыныптарда - 75%. Өткен жылы бірқатар гимназия сыныптарын жабу және жабу бойынша қабылданған шаралар нәтижелі болды.

1-4 сыныптарда жаңартылған білім мазмұнын тексеру мақсатында біз республикалық экспериментті сәтті аяқтадық. Жасалған жұмыстары үшін мектеп ұжымына ҚР Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетовтың атынан алғыс хат жіберілді.

            Тәжірибе барысында Тулкубекова М.Х., Трушакова Е.В., Захарова И.А., Жуманова А.К., Бакирова Г.М., Толеубаева Г.М., Перевертова Е. .А ..

11-сыныпқа арналған жаңартылған мазмұны бар оқулықтарды тестілеу бойынша республикалық экспериментті аяқтау қажет. Критериалды бағалау жүйесін қолдануды жетілдіруді жалғастыру.

2015 жылдан бастап мектеп - аймақтық мектеп, ал 2017 жылдан бастап көптілді білім беруді енгізудің Республикалық эксперимент алаңы. Сауаттылық пен оқу дағдыларын бағалау бойынша зерттеу жобасына қатысады. Жыл сайын 6 және 8 сынып оқушылары 3 тілде онлайн тестілеуден өтеді. Алынған мәліметтерге сүйене отырып, білім беру мектебіндегі докторантура үш тілде білім беру жағдайында сауаттылықты арттыру және оқу дағдыларын жетілдірудің жаңа тәсілдерін ойластыруда.

«Өрлеу» БАҰО-мен бірлескен кеш аясында (Г.К.Курманова жетекшілігімен) «Тіл мүмкіндіктері мектебі» инновациялық жобасы жасалды, ол оқытушылар құрамын осыған (практикалық семинарлар, CLIL технологиясымен МЖЦмұғалімдеріне коучинг), сабақтарды әзірлеуге және өткізуге мүмкіндік береді. командалық оқыту форматында. Осы жұмыстың нәтижесі осы сабақтардың жинағын жасау болды («Өрлеу» ғылыми-өндірістік орталығының шолуы бар). Жұмыс тәжірибесі Жукова Т.В., Увалиева А.А. 2019 жылғы қалалық педагогикалық оқуларға көптілділікті енгізу туралы мұғалімдердің үлкен қызығушылығын тудырды және білім бөлімімен осы салада таныстыру үшін ұсынылды.

Студенттер ағылшын және қазақ тілдерін қолдана отырып, «География» базалық пәні «IWT», «EnglishPlas», «Atameken» арнайы курстарын жалғастырды.

Оқушылар Бакирова Г.М., Қаббасова К.Б., Якубова В.Х., Искакова Мукушова Б.К. қалалық очерктерде, «Абай оқулары», «Мақатаев оқулары».

Мектептің инновациялық қызметінің негізгі бағыттарының бірі - неміс лингвистикалық гимназиясының жұмысы. Алтыншы жыл ішінде біз неміс тілі мен мәдениетін үйренуге бағытталған «Мектептер - болашақтың серіктестері» халықаралық жобасына сәттілікпен қатысып келеміз.

Лингвистикалық гимназияның оқушыларымен жұмыс тек пәндік олимпиадаларға дайындалумен шектелмейді. Сонымен, Мокроусова Т.Р. шәкірттері халықаралық «Ностальгия» жобасының жеңімпаздары атанды (Базавод А., Фесиков И.) және Германиядағы тілдік лагерьге жолдама алды, онда олар B 1 деңгейінің тілдік куәліктерін алды.

Ворошилова П., Садыкова Д. «Мен неге жастар лагеріне барғым келеді?» Халықаралық уәждемелік хат жобасының жеңімпаздары болды. Марапат - Бішкек қаласындағы (Қырғызстан) тілдік лагерьге саяхат.

Мокроусова Т.Р. және Перевертова Е.А. Алматы, Нұр-Сұлтан, Кельн қалаларында (Германия) өткен халықаралық тілдік конференциялар мен семинарларға қатысты. Олардың белсенді ұстанымдарының арқасында мектеп бірінші сыныптан бастап неміс тіліндегі оқулықтарды тестілеудің тәжірибелік алаңына айналды.

Көптілділікті дамыту бойынша профессорлық-оқытушылық құрамның жұмысы облыстық және республикалық басылымдарда жарияланады (Педальманах № 2, 2018; Білім беру ұйымының әдіскері №1, 2019). Қазақстандық немістердің DATZ республикалық интернет-газеті неміс лингвистикалық гимназиясының және онда жұмыс істейтін мұғалімдердің қызметі туралы бірнеше мақалалар жариялады.

Сонымен бірге:

- көптілділіктің дамуын анықтайтын бірқатар көрсеткіштер үшін ол тек 5% құрайды және көптілділіктің даму жағдайын анықтау үшін шамалы;

- қалалық «Әй, жарайсың!», «Торайғыров оқулары», «Мұзафар Әлімбаев оқұлары» байқауларында тек қатысумен шектелді. Қалалық деңгейдегі жеңімпаздардың өнер сапасы облыстық кезеңдерге қойылатын талаптарға сәйкес келмейді;

- бұрынғы оқу жылында неміс тілінің тұрақты оқытушысының жоқтығы 7 «В» сыныбында неміс тілін білу деңгейінің 63% -ға дейін төмендеуіне әкелді, 4 «В» сыныбы халықаралық тілдік емтиханға дәстүрлі қатысуға дайын болмады.

Мектеп әртүрлі деңгейдегі зияткерлік жарыстарға, ойындарға және марафондарға қатысу арқылы оқу-танымдық іс-әрекетке деген ынтасын арттырған оқушылармен жұмыс жасаудың белгілі бір жүйесін жасады.

Ажибаева Л.Ю., Трушакова Е.В., Канапина Б.А., Досмаилова С.Р., О.Н.Сливаның оқушылары Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күніне арналған «Егер мен Президент болсам» қалалық шағын шығармалар байқауында.

Новгород Бастау математикалық турнирінде бастауыш сынып оқушыларының командасы Гран-при иеленді, облыстық турда 1 орын, қалалық Текстознайка конкурсында 2 орын алды. Жеңімпаздар мен жүлдегерлер Трушакова Е.В., Канапина Б.А., Кичигина Е.В.

40 қала мектептері қатысқан «Ұлулар» халықаралық күндізгі сайысында біздің команда екінші орынға ие болды. Бұл Трушакова Е.В., Канапина Б.А., Слива О.Н. оқушылары.

Жыл сайын оқушлар облыстық, республикалық және халықаралық интеллектуалдық жарыстар мен олимпиадаларға қатысады. Өкінішке орай, 2018 - 2019 оқу жылында осы сайыстарға қатысушылардың саны екі есе азайды (3274/1932), бірақ өнімділік 5% -ға (17/22%) жақсарды.

Трушакова Е.В., Чучко О.А., Идрисова М.Г., Майлакова Е.А., Ажибаева Л.Ю., Канапина Б.А., Жуманова А. сыныптарындағы дарынды балалармен мақсатты және тиімді жұмысты атап өткен жөн. К., Асаинова А.О., Нурекенова Г.К., Кичигина Е.В., Белоусова В.В., онда әртүрлі конкурстарға оқушылар саны мен сапасының жоғары пайызы бар.

Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша қалалық кезеңнің кіші олимпиадасында біздің оқушылар 4 орынды, көптілділік бойынша олимпиадада - 3 орын алды.

Облыстық бағдарламалау олимпиадасында - 2 орын, «Менің роботым» облыстық робототехникалық олимпиадасында - 2 орын, 5-6 сынып оқушыларына арналған кешенді олимпиадада - 1 орын, Ақпараттық технологиялар олимпиадасында - 3 орын, KazRobotix фестивалінде 1 орын .Жұмабаева А.К., Серикова Е.А., Лаврентий Е.В., Гурина А.М., Крюковская Н.Ю дайындаған жеңімпаздар мен жүлдегерлер.

«Әл-Фараби-2019» республикалық деңгейдегі олимпиадада біздің студент тағы да жүлдегер атанды және Алматыда оқуға грант алды.

Қалалық пәндік олимпиадада мектеп командасы 30 жеңімпаз және жүлделі орындарға ие болды. Бірінші орынға 8 оқушы (20%), 2-орынға (22%), 3-орынға (32%) ие болды. Мұғалімдердің еңбегі: Мокроусова Т.Р., Хомутова С.В., Умарова Л.О., Асаинова С.И., Гурина А.М., Крюковская Н.Ю., Мукушова Б.К., Жумабаева А.К. ., Искакова Л.М., Увалиева А.А., Жангазина А.К., Елемесова Б.М., Орумбаева А.Б., Серикова Е.А.

Мектептің олимпиадалық командасы тек гимназия оқушыларынан (34 оқушы) ғана емес, сонымен қатар жалпы білім беретін сыныптардан (7) құрылғанын атап өткен жөн. 7 қатысушының 4-і информатика және қазақ тілі бойынша жеңімпаздар мен жүлдегерлер болды.

Біздің команда қала мектептері арасында үздік нәтиже көрсетті. 9 қатысушының 8-і нәтижеге қол жеткізді. Неміс, химия, орыс тілі, информатика пәндері бойынша облыстық олимпиадада мектеп оқушылары үшін сыйлықтар - Мокроусова Т.Р. (5 орын), Хомутова С.В., Умарова Л.О., Гурина А.М .. оқушылары.

Республикалық пәндік олимпиаданың қорытындысы бойынша Теміржанов Фарид, Т.Р. Мокроусованың оқушысы қола медальды облыстың жеңімпаз монетасына енгізді. Ілияс Сұлтан (4 нәтиже), Хомутова С.В. оқушысы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының құрмет грамотасымен марапатталды

Сонымен бірге:

- біз көшбасшылықты сақтай алмадық және қаладағы ең үздік олимпиадалық команда болдық. Орын саны бойынша біз қала мектептері рейтингінде 2-орынға, сапасы бойынша 3-орынға көтерілді;

- өткен жылмен салыстырғанда команданың Олимпиаданың қалалық кезеңіндегі сапасының деңгейі 6,4% -ға 79,6% -дан 73,2% -ға төмендеді;

- ОӘК пәндеріндегі жұмыс сапасы небары 20% құрады. Сонымен қатар, гуманитарлық цикл субъектілерінің саны ОӘК субъектілерінің қатысушылар санынан едәуір асады, сәйкесінше 33 және 8 қатысушылар;

- гимназия сыныптарындағы оқушылардың үлгерім сапасы 76% құрады, 34 қатысушы, 26 жеңімпаз және жүлдегер;

- 9,10.11 сыныптардағы математика, 9,10 сыныптар физика, 9,10.11 сыныптар биология, 10.11 сыныптардан география, информатика пәнінен 8,9 сынып оқушылары пәндік олимпиадаға жүйелі қатыспайды; 10 сынып. Осыған байланысты қалалық турға қатысушылар саны 54-тен 41-ге дейін азайды;

- орта және жоғары сынып оқушылары әртүрлі форматтағы зияткерлік сайыстарға (күндізгі / қашықтықтан) қатысуға жеткіліксіз.

Бастауыш сынып оқушыларының ғылыми-зерттеу жұмысындағы жетістіктерінде мұғалімдердің жұмысын атап өту керек: Канапина Б.А., Павлина А.М., Чучко О.А., Трушакова Е.В., Болехивская Л.Д., Ажибаева Л.Д. Сыздыкова Ж.Е., Слива О.Н. Бұл оқытушылар республикалық «Зерде» шығармашылық және ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсының қалалық кезеңінің 5 (9) жеңімпаздары мен жүлдегерлерін және облыстық турдың 4 (8) жеңімпаздары мен жүлдегерлерін дайындады. Канапина Б.А.оқушсы «Зерде» республикалық кезеңінің жеңімпазы (3 орын)иеленді. Бастауыш сыныптың бес оқушысы Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентінің күніне арналған «Ғылымға қадам» атты оқушылардың облыстық ғылыми-практикалық конференциясында сәтті сөз сөйледі.

Республикалық «Зерде» шығармашылық және зияткерлік жұмыстар байқауының қалалық турына 5-7 сыныптар қатарынан 6 оқушы қатысты. Олардың 2-і (33%) республикалық «Зерде» байқауының облыстық кезеңінде жүлдегер атанды және бір жүлдені жеңіп алды. Бұлар Тулкубекова М.Х., Лаврентий Е.В., Чучко О.А.оқушылары.

 8-11 сынып оқушылары арасындағы қалалық ғылыми жобалар байқауына 8,9 сыныптардың 4 оқушысы қатысты, олардың 2-уі (50%) облыстық турға жолдама алды. Қалалық кезеңнің жеңімпаздарын С.В.Хомутова және Лаврентий Е.В.дайындады.

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күніне арналған мектеп оқушыларының «Ғылымға қадам» атты облыстық конференциясында жоғары сынып оқушылары ұсынған 2 жобаның 1-і (50%) атап өтілді.

          Сонымен қатар, бастауыш мектептен жоғары мектепке ауысқан кезде оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы жетістіктерімен сабақтастықты жалғастыру және одан әрі алға жылжыту мәселелері ашық болып қала береді. Мұғалімдер оқушылардың келесі турларға дайындалу сапасына назар аударулары керек.

Ұсынылатын білім беру қызметтері сапасының маңызды көрсеткіші - ҰБТ форматындағы тәуелсіз бағалау рәсімі нәтижесінде түлектер алған мемлекеттік білім гранттарының үлесі. Байқау нәтижелері бойынша ҰБТ тапсырғандардың 50% (60%) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің білім гранты иегері атанды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 10% -ға аз. Түлектердің 100% шекті деңгейін жеңу.

Бұрынғыдай бітірушілер негізінен ОӘК пәндерін өздері таңдаған пән ретінде таңдайды - 69% (72%).

Егер ҰБТ-2019ға қатысқан оқушылардың үлесі 44% -дан (15 қатысушы) 70% -ға (26 қатысушы) едәуір артса, онда бітірушілердің орташа балы 21,8 баллға төмендеп, 2018 жылғы 102,6-ға қарағанда 80,8 баллды құрады. .

Орташа балл, функционалдық сауаттылық бойынша тапсырмаларды орындаудың% және пәндер контекстінде оқыту сапасына баға беруге болады.

Саралаудың нәтижелері келесідей:

1) 20 баллдан:

- оқу сауаттылығы - 18 балл, орындау 90%

- математикалық сауаттылық - 12,8 балл, 64%

- Қазақстан тарихы - 10,3 балл, 51,5%

2) 40 баллдан:

- география - 27,2 балл, 68%;

- ағылшын тілі - 26,7 балл, 66,8%;

- математика - 24,2 балл, 60,5%;

- физика - 22,2 балл, 55,5%;

- биология - 21 балл, 52,5%;

- әлемдік тарих - 20,2 балл, 50,5%;

- химия - 15,6 балл, 39%.

Максималды және минималды балл арасындағы айырмашылық:

- жалпы пәндер бойынша 11,6 балл, сапа көрсеткіштері арасында 38,5%,

- таңдау пәндері бойынша 7 балл және 29%.

Бұл көрсеткіштер түлектердің ҰБТ-ға дайындық сапасының төмендегенін және оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастырумен байланысты сабақ берудегі проблемаларды көрсетеді.

 

 

Оқытушылық құрамның біліктілігі мен кәсіби құзыреттілігі білім беру нәтижелеріне қол жеткізудің негізгі факторлары болып табылады.

          2019 жылдың тамыз айындағы сертификаттау негізінде санаттары бар мұғалімдердің үлесі 93,3% құрады. Оның ішінде 33% немесе жаңа форматта сертификациядан өткен 33 мұғалім: «Мұғалім-шебер» - 1, «Педагог-зерттеуші» - 19, «Педагог-сарапшы» - 4, «Мұғалім-модератор» - 11.

          Жас мамандардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және олардың өсуі үшін ЖҰМ құрылды - жетекшісі Л.Болехивская. Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі В.А. Тамаровский жас мұғалімдер форумында «Үміт» номинациясын жеңіп алғаны үшін Павлодар қаласы әкімінің грамотасымен марапатталды.

            2018 - 2019 оқу жылында мектеп мұғалімдері қалалық «Жыл мұғалімі», «Үздік мұғалім», «Үздік инновациялық өнім» кәсіби конкурстарына қатысты.

         БАҰО «Өрлеу»,  және ИнЕУ өткізген «Үздік инновациялық өнім», «Үздік әдістемелік және дидактикалық оқулық», «Интеллектуалды марафон» облыстық конкурстарында 16 мұғалім дипломдар мен сертификаттарға ие болды. Шығармашылық топтардың құрамында жеңімпаздар: Слива О.Н., Мукушова Б.К., Искакова Л.М., Каббасова К.Б., Кутнова Л.Г., Хасенова К.А., Серикова Е.А., Минат Г. Жеңімпаздар қатарында А.К., Орумбаева А.Б., Увалиев А.А., Сейтказина А.М., Эндураева Е.Ю., Болехивская Л.Д., Павлина А.М., Темирбаева Ж.К. - жеке жұмыс Минап Г.М ..

            Минап Г.М., Сабирова С.А., Шаймұханова Н.К. облыстық деңгейдегі «Педагогикалық шеберлік», «КӘЖ қозғалысының үздік оқытушысы» және бейне сабақтар конкурсының жеңімпаздары болды.

Республикалық байқаулардың қалалық кезеңінде олар көп тілділік бойынша «Ең жақсы сабақ әзірлемесі» байқауының жүлдегерлері М.Түлкібекова дипломдарын алды. және Төлеубаева Г.М., «Педагогикалық бастамалар» педагогикалық идеялар фестивалінде Н.Тумарбекованың педагогикалық тәжірибесін қорытындылау, «Ең жақсы авторлық бағдарлама» конкурсында Минап Г.М

 

         Сонымен қатар қалалық және облыстық кәсіби жарыстарға қатысу сапасы төмендеді. Екі жыл ішінде 39 мектеп мұғалімдерінің арасында республикалық конкурстарда жүлдегерлер болған жоқ.

           Сонымен қатар, мұғалімдер біліктілігінің осындай жоғары көрсеткіші болған кезде, 24 мұғалімде «мұғалім - шебер», «мұғалім - зерттеуші», «мұғалім - сарапшы» жаңа категориялары болған кезде, 3 жыл ішінде өз тәжірибелерін қорытындылаған мұғалімдер саны 5-тен азайды. 1-ге дейін, қалалық деңгейде де, аймақта да.

         « Цифрлық Қазақстан» жобасын іске асыру қолданыстағы және жаңа жобаларды жүзеге асыру арқылы жүзеге асырылады.

Мектеп жоғары жылдамдықты Интернет, WI-FI нүктелерімен қамтамасыз етілген. Автоматтандырылған КҮНДЕЛІК және BILIMLAND ақпараттық жүйелері, ұлттық білім беру базасы белсенді қолданылады. «Sakura - e-school» бағдарламалық өнімі енгізілуде. «Бұлтты бухгалтерлік есеп және кадрлық есепке алу» жобасы сынақтан өткізілуде.

           

            

Жаңа оқу жылындағы маңызды перспективалардың бірі:

- жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайындағы білім беру қызметтерінің сапасы;

- инклюзивті білім беруді енгізу шарттары;

- балалардың дарындылығын дамыту, балалар мен жасөспірімдердің шығармашылық, спорттық, технологиялық және IT салаларында өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдайлар;

- білім беру қызметтерін цифрландыру;

- мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамытатын жұмыстың заманауи тиімді формаларын қолдану;

- мұғалім мен мектептің жағымды имиджін қалыптастыру.