Сенім телефоны
87786331704
email: shool18@mail.ru
Мекенжайы: Павлодар қ., Я. Геринг к, 79
8 7182 515908, 8 7182 516131
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Е.А.Гамирова (Мектеп директоры) - Сейсенбі 15.00 сағ. 17.00 сағ.
Бір жылда2812153
Бір айда133671
Бір аптада24133
Кеше1669
Тәулік1530
2018-2019 оқу жылына мектептің талдауы

2018-2019 оқу жылы мектеп жұмысының талдау

бағдарламаны іске асыру аясында

мектепті дамыту

І.Мектептің даму стратегиясы

        Елбасы өз Жолдауында "білім беру саласына экономиканың жеке саласы ретінде өзінің инвестициялық жобаларымен және экспорттық понтенциалымен қарайтын кез келді"деп атап өтті.

      Бүгінгі күні білім беру тек қана нақты емес , сонымен қатар ертеңгі күнді жеке адамның да , жалпы қоғамның да анықтайды. Өзінің кәсіби миссиясын ұғынуына,әр педагогтың күн сайын өзінің тәжірибесі мен беделін бала тұлғасының үздік қасиеттерін қалыптастыру үшін пайдалану қабілетіне мектеп Даму стратегиясының жалпы табысы байланысты. Сапалы заманауи білім-елдің тұрақты дамуының кепілі,нақты адамның өзін-өзі жүзеге асыруының негізі, елдің барлық азаматтарының әлеуметтік және экономикалық мүмкіндіктерін кеңейтудің негізі.

      Қазіргі қоғамға білімді , адамгершілік, қоғамда белсенді әлеуметтік бейімделуге және өз бетінше өмірлік таңдауға , өздігінен білім алуға және өзін-өзі жетілдіруге қабілетті ,ел тағдыры үшін жауапкершілік сезіміне ие адамдар қажет.

       Қазіргі әлемде мектеп беретін білімнің маңыздылығын бағалау қиын ,тек бүгінгі күні тез әрі тиімді білім ала алатын,ертең жеке, отбасылық және қоғамдық игіліктер үшін жағдай жасай алатын адам ғана.

        Өткен оқу жылында мектеп барлық деңгейдегі сапалы білімге қол жетімділікті қамтамасыз етуге,оқытудың заманауи жағдайларын жасауға ,мектеп жүйесінің даму ерекшелігінің мәселелерін реттеуге бағытталған.

        Жоғары көрсеткіштерге қол жеткізу үшін мектепте оқытудың жағдайын, процесін және нәтижелерін үздіксіз жетілдіру бойынша тиімді жұмыс ұйымдастырылған . 2018-2019 оқу жылында мемлекеттік білім беру саясатына сәйкес мектепті оқытудың барлық сатыларында сапалы өзгерістерге бағытталған міндеттерді кезең-кезеңімен шешу жалғастырылды.

     ІІ.Мектепті қаржылық қамтамасыз ету

Оқыту және тәрбиелеу шарттары айтарлықтай дәрежеде қаржы ресурстарымен айқындалады .

2019 жылы мектептің жылдық бюджеті -235795,7 млн. теңгені құрады

          Бюджет қаражаты былайша бөлінді :

мектеп қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және есептеу – 186661,0 мың теңге.

          Соның ішінде педагог –зерттеуші санаты бойынша 12 мұғалімдерге 2849,0 мың теңге, педагог-сарапшы санаты бойынша 8 мұғалімдерге 1656,0 мың теңге, педагог - модератор санаты бойынша 9 мұғалімдерге 1304,0 мың теңге,

Слайд

  Мектепті қаржылық қамтамасыз ету  -235795,7 млн.теңге

Еңбек ақы төлеу және есептеу

186661,0 мыңтеңге.

Санатқа қосымша төлеу

Педагог-зерттеуші

12 мұғалім

2849,0 мың теңге

Педагог-сарапшы

8 мұғалім

1656,0 мың теңге

Педагог-модератор

9 мұғалім

1304,0 мыңтеңге

       

Слайд  Ағымдағы жабдықтарды жөндеу және жаңғырту

Сомасы

Жабдықтарды ағымдағы жөндеу және жаңғырту

217,0 мың теңге

энергиялық тиімді жарықтандыруды қамтамасыз етуге (спортзалдағы жарықтандыру жабдықтарын орнату/жаңғырту/ауыстыру)

1800,0 мың теңге

гардеробты жайластыруға

409,9 мың теңге

бейнебақылау жүйесін орнату (монтаждау) үшін

2500,0 мың теңге

ағымдағы қоршауды жөндеуге

Сондай-ақ 2019 жылы қаржы бөлінді. :

* энерготиімді жарықтандыруды қамтамасыз етуге 217,0 мың теңге қаражат бөлінді (спорт залындағы жарықтандыру жабдықтарын орнату/жаңғырту/ауыстыру)

* гардеробты жайластыруға 1800,0 мың теңге бөлінді

* ағымдағы қоршауды жөндеуге 2500,0 мың теңге бөлінді

* бейнебақылау жүйесін орнату (монтаждау) үшін 409,9 мың теңге

* асханаларды жаңғырту және пайдалану жүргізілді , инвесторлар қаражаты есебінен жоқ жабдықтарды сатып алу және тозған жабдықтарды жаңасына ауыстыру жүзеге асырылды, сондай-ақ асханада жөндеу жүргізілді.

* 163 ерекшелік бойынша (жалпыға бірдей міндетті орта білім қорының шығындары) кеңсе сатып алынды .141,0 мың теңге сомаға тауарлар.

      Білім алушылардың денсаулығын сақтау үшін жағдайларды қамтамасыз ету маңызды басымдық болып табылады. Аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан балаларды әлеуметтік қорғау шараларын іске асыру мақсатында 144 оқушы мен 13 жетім және қамқорлықтағы балаларға ыстық тамақ, кеңсе тауарлары, киім түріндегі материалдық көмек Жалпы оқу қорының қаражаты есебінен 4650000 мың теңге сомасына ұйымдастырылды.

ІІІ.Мектепке дейінгі білім беру

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың маңызын арттыру жалпы әлемдік үрдістер қатарына жатады. Бала бақшаға баратын балалар білім берудің барлық деңгейлерінде білімді жақсы меңгереді.           Мектепке дейінгі тәрбие білім беруді басқару сапасын арттыруды, оқытудың құрылымын, технологиясын, мазмұнын жетілдіруді, педагог кадрлардың сапасын және кәсіптің беделін жақсартуды мақсат етеді.

Білім берудегі екпін 4 К моделіне қарай жылжиды:

  • креативтілікті дамыту
  • сын тұрғысынан ойлау
  •  әдептілік
  • командада жұмыс істей білу

 

          Әрине, біздің балаларға сапалы білім беру, функционалдық сауатты өмірге шығару ниетіміз, іргетасы болуы тиіс. Бұл іргетас, әрине, мектепке дейінгі жаста қаланады.

          Биылғы жылы Indigo 24 kz бағдарламасы арқылы электрондық үкімет деңгейінде мектепке дейінгі мекемелерге автоматтандырылған жолдама беру ашылды, ата-аналар автоматтандырылған бағдарлама арқылы жолдама алды.

    "Ерке" шағын орталығын мектепке дейінгі біліммен және тәрбиемен қамту динамикасы

Оқу жылы

Мемлекеттік тапсырыс

Балалардың барлығы

2017-2018

55

58

2018-2019

55

60

2019-2020

55

60

   Бұл шағын орталықта мектепке дейінгі оқытумен 100% қамтылған. Топтар толық жинақталған.                                                                                                                                                                                

Мектепке дейінгі тәрбиемен қазақ тілінде қамту

Топтың атауы

Оқыту тілі

Балардың барлығы

 «Қарлығаш» дайындық тобы

қазақша

30

 «Күн» дайындық тобы

орысша

30

Шағын орталық мемлекеттік тілде оқытатын топты ашты,бұл тәрбиеленушілерге туған тілінде мектепке дейінгі білім алуға мүмкіндік берді.

V. Жалпы орта білім беру

       21 ғасырда мектептегі оқыту бұрын салынған мектептің қарқынды экономикалық және әлеуметтік дамуына байланысты бұдан былай мектеп оқушыларын әлі ойлап таппаған мамандықтарға ,әлі ойлап таппаған технологияларға және проблемаларға дайындау керек.

        Білім берудің жаңа сапасы жүйелік және есептеу ойлау ,салааралық коммуникация,жобаларды басқару, бағдарламалау , көптілділік және мультимәдениеттілік , адамдармен жұмыс істеу ,белгісіздік жағдайында жұмыс істеу ,креативтілік сияқты дағдыларды қалыптастыруы тиіс.

   21 ғасырда мектепте оқыту өткен жолды одан әрі жалғастыра алмайды: қарқынды экономикалық және әлеуметтік дамуға байланысты мектеп оқушыларды әлі жоқ мамандықтарға, әлі ойлап таппаған технологияларға және біз әлі кездеспеген проблемаларға дайындау керек.

 

Ағымдағы жылғы ең көп өзгерістер мен инновациялық жобалар жалпы білім беру жүйесімен байланысты: жаңа мемлекеттік стандарттарды кезең-кезеңмен енгізу, оқу жетістіктерін бағалау жүйесін жетілдіру, соның ішінде қорытынды аттестаттау форматы, инклюзивті білім беруді дамыту, көптілділікті іске асыру.

Жалпы орта білім беру жүйесі мен контингенті.

         

2018-2019 оқу жылында мектепте 952 оқушы білім алды. Жаңа оқу жылында оқушылар контингентінің жыл сайын 150 – ге дейін өсуінің тұрақты үрдісі сақталуда, сондай-ақ алғаш рет мектеп қазақ тілінде оқитын сыныптарды жинады, сондай-ақ өткен жылмен салыстырғанда сынып-жинақтардың 38-ден 42-ге дейін тұрақты өсуі байқалады.

 

Слайдтар (оқушылар контингентінің және сынып-комплектінің өсу диаграммалары)

       Бес күндік оқу аптасы тәртібі оқушылардың қызығушылықтары бойынша жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша мақсатты жұмысты ұйымдастыруға, сабақ кестесін және үй тапсырмасын оңтайландыру есебінен оқушылардың жүктемесін төмендетуге мүмкіндік береді.

          Білім берудің жаңа стандарттарын кезең-кезеңмен енгізу жалғастырылды. Жаңартылған оқу жоспарлары мен бағдарламалары бойынша 1-3, 5-8 сынып оқушыларын оқыту ұйымдастырылған, бұл оқушылардың жалпы контингентінің 70,6% - ын құрайды.

 

  

 

Жаңартылған білім беру мазмұны сыныптарындағы оқушылар контингенті, адам

Жаңартылған білім берумен қамтылған мектеп оқушыларының үлесі

2016 – 2017

131

22%

2017 – 2018

257

40%

2018 – 2019

408

63%

 

2019-2012 оқу жылында 4,9,10 сынып оқушыларын жаңартылған ұстауға көшу бойынша дайындық жұмыстары жалғасуда.

Оқу жылының қорытындысын растайтын қабылданған шаралардың тиімділігі.

Білім сапасының оң динамикасы қамтамасыз етілді.

 

2016 – 2017

2017 – 2018

2018 – 2019

Білім сапасы(%)

47

46

45

 

Оқу сапасының динамикасы үздік оқушылардың үлесімен расталады. 3 жыл ішінде ол 24% - ды құрады, сандық көріністе 17 оқушыны құрады.

 

Үздіктердің саны

Жалпы контингенттің үлесі (%)

2016 – 2017

53

7

2017 – 2018

67

7,9

2018 – 2019

70

8

Динамика (%)

24

 

Бұл ретте 2018 – 2019 оқу жылында жаңартылған стандарттар шеңберінде оқитын оқушылардың үлесі 11,3% - ды құрады.

      Білім берудің жаңартылған мазмұнындағы сыныптардағы жыл қорытындысы бойынша үлгерім сапасының көрсеткіші контингенттің ұлғаюына қарамастан, мектеп бойынша білім сапасының жалпы көрсеткішімен салыстырғанда серпіні мен нәтижелілігі ерекшеленеді

Жаңартылған білім беру мазмұнындағы сыныптардағы үздік және жақсы оқитын оқушылардың үлесі (%)

2016 – 2017

50,3

2017 – 2018

52

2018 – 2019

55,5

 

2018-2019 оқу жылында 4 мамандандырылған сынып жұмысын жалғастырды, бұл сыныптар – жинақтардың жалпы санының 9,5% - ын және оқушылар контингентінің 9,2% - ын құрады.

          3 жыл бөлінісінде салыстырмалы талдау:

- Мамандандырылған сыныптар санының тұрақты динамикасы (4);

- Білім алушылар контингентінің серпіні (+3,5);

 

Мамандандырылған сыныптар контингенті

Сыныптар саны

Үлесі (%)

Тереңдете оқыту

Гимназиялық, лицейлік

Тереңдете оқыту

Гимназиялық лицейлер

Білім алушылардың жалпы контингенті

Сыныптар саны

2016 – 2017

96

0

4

0

7,9

0

2017 - 2018

83

0

3

0

10,4

0

2018 - 2019

83

26

3

1

11,4

1

Динамика

2016-2019

-13

+26

-1

+1

+3,5

+1

 

 

VІ.Сыртқы бақылаудың қорытындысы.

           Қазіргі заманғы өркениеттің болашағы технологиялық прогресс пен экономикалық өсу деңгейіне ғана емес,сонымен қатар адам капиталының сапасына да байланысты, өйткені бәсекеге қабілетті азамат-ұлттың әл-ауқаты мен табыстылығының маңызды факторы.

       ҰБТ-ны бағалаудың тәуелсіз процедурасының қорытындысы бойынша мектеп түлектері алған мемлекеттік білім гранттарының үлесі ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасының маңызды көрсеткіші болып табылады

        ҰБТ-ның жалпы қорытындылары оң нәтижелердің тұрақтылығын ғана емес , сонымен қатар 96,4-тен 128 баллға дейін артқанын атап өтуге мүмкіндік береді .

 ҰБТ-ға қатысқан мектеп түлектерінің 100% - ы мемлекеттік гранттарға ие болды.

       Мемлекеттік гранттарды бөлу нәтижесі бойынша Батрачина Аделия Алматы қаласындағы Абай атындағы Ұлттық педагогикалық университетінде Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі мамандығы бойынша мемлекеттік гранттың иегері атанды , Ертаев Ерболат Сұлтанмахмұт Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университетінде дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі мамандығы бойынша грант алды, Дронова Анастасия Сәулет мамандығы бойынша гранттың иегері болды.

  Осылайша, мектеп гранттарды беру көрсеткіштері бойынша қала мектептерінің рейтингісінде бірінші орынға ие және 100% құрайды.

 

 

 

 

Мектеп

ҰБТ тапсырған түлектер саны

Гранттар саны

%

18

3

3

100%

26

12

10

83%

40

11

9

82%

20

26

21

81%

22

22

17

77%

24

21

16

76%

25

65

48

74%

 

 

VI.Мемлекеттік тілде оқытатын мектептер мен сыныптар желісін дамыту.

Мектепте мемлекеттік тілде оқытылатын сыныптар желісін ашу бойынша жұмыстар белсенді жүргізілді . № 7,23,84 балалар тапсырысымен бірлесе отырып, "Ерке" шағын орталығы мемлекеттік тілде оқыту үшін балабақшалардың түлектерін тартуды насихаттау бойынша ауқымды үгіт-насихат жұмыстарын жүргізді .Биылғы жылы мектеп қазақ тілінде оқытатын 1-ші сыныпты ашады, мектепте кабинет ашылды, қазақ тілінде білім алуға жағдай жасалған.

VIІ.Кадрлық әлеует

      Педагогтардың кәсіби біліктілік деңгейінің көрсеткіштері жыл сайын жақсарып келеді.  Биылғы жылы 21 педагог жаңа форматта аттестаттаудан сәтті өтті.

СЛАЙДЫ

Білім деңгейі бойынша құрамы:

 

Білім

2016-2017

2017-2018

2017-2018

Барлық мұғалімдер

52

57

61

Жоғарғы

47(90%)

47(82%)

46 (75%)

Орта арнайы

5(10%)

10(18%)

15 (25%)

 

 

Білім беру бойынша мұғалімдердің үлесі

 

 

Санаттар бойынша мұғалімдердің үлесі

 

 

       6 мұғалім жоғары біліктілік санаты (педагог - зерттеуші) , 7 мұғалім бірінші(педагог-сарапшы) және 8 мұғалім екінші біліктілік санаты (педагог –модератор) берілді. 2019 жылғы аттестаттауды есепке алғанда жаңа форматта аттестатталған мұғалімдердің үлесі 50% - ды құрайды.

VIІІ.Мектеп пен педагогтардың инновациялық, әдістемелік қызметі

     Білім беру сапасын өзгертуде маңызды рөлді инновациялық қызмет жүйесі атқарады , ол оқушылардың жеке-тұлғалық өсуі ,педагогтардың кәсіби өсуі , отбасының ,қоғамның және мектептің әлеуметтік әріптестігінің дамуы үшін жағдай жасай отырып , осы сапаны қамтамасыз етудің маңызды құралы болып табылады .

    Жаңартылған білім беру мазмұны аясында Мектептің инновациялық қызметі келесі басым бағыттар бойынша жүзеге асырылды:

- көптілділікті жүзеге асыру

- 1-11 сыныптарда жаңартылған мазмұн бағдарламаларын енгізу және пайдалану

- жоғары деңгейдегі бағдарламаларды іске асыру (инностраналық,орыс тілдерін,биологияны,гимназиялық сыныпты тереңдетіп оқыту))

- инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыру

Слайд мектептің инновациялық қызметінің басым бағыттары

Жаңартылған білім беру мазмұны

Реализация полиязычия

Көптілділікті жүзеге асыру

Жоғары деңгейдегі бағдарламалар (Инностранный,орыс тілдерін,биологияны,гимназиялық сыныпты тереңдетіп оқыту)

ІСБ инновациялары

Әдістемелік қызмет

Ағылшын тілінде Химия

 (Канаева Ж.М)

Экономикадағы Математика

 

 (Нургазинов А.С)

Шет тілі,орыс тілдерін,биологияны,гимназиялық сыныпты тереңдетіп оқыту

(Курилко Т.А,Сидорова Е.В,Калиева А.Е,Асаинова А.К,Калиева А.Е)

Мектептің шығармашылық топтары (6)

Әдістемелік бірлестіктер (6)

 Пед.кеңестер (6)

Метод.кеңестер

Семинарлар коучингтар

Ағылшын тілінде Физика (Нуршанова А.К)

Эвволюция және тірі табиғаттың алуан түрлілігі

 (Сидорова Е.В)

Инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыру

 

Біздің педагогтар педагогикалық шеберлік конкурстарының жүлдегерлері.

      Жыл сайын біздің мұғалімдер "Үздік инновациялық өнім", "үштілділік бойынша Үздік авторлық оқу құралы"қалалық конкурсының жеңімпаздары мен жүлдегерлері болып табылады. Жүлделі орындардың өсуі байқалады, өткен оқу жылымен салыстырғанда 3-ке артып ,19 жүлделі орынды құрады, бұл мұғалімдердің кәсіпқойлығының көрсеткіші болып табылады.

     Лучшие в области стали лучшими пособия по казахскому языку Имангалиевой Бибигуль Калымовны, по самопознанию Доскендировой Гульмиры Темирхановны,учителей начальных классов Бурумбаевой Айгерим Абаевны,Калиевой Анары Ерболатовны ,Таукеловой Лязат Каримкуловны,Шакировой Раушан Ашуовны,Петровой Екатерины Александровны ,Шадихан Гульназ Бауыржакызы,Артыкпаевой Акмарал ельдыбаева ,Муканова Асхата Смагуловича .

Биылғы жылы Қазақ тілі мұғалімі Шадихан Гүлназ .Бауыржановна, Мұрат Еркингүл " педагогикалық шеберлік 2019»

2018-2019 оқу жылында биология мұғалімі Сидорова Елена Валерьевна 2-ші жүлделі орынға ие болды. Физика пәнінің мұғалімі Нуршанова Анна Кусаиновна қалалық және облыстық "үш тіл бойынша үздік әдістемелік-дидактикалық құрал-2019"сайысында 3-ші орынға ие болды.

Слайд Педагогтардың қалалық, облыстық ,республикалық деңгейдегі курстарға қатысу нәтижелілігі.

Жолдау

2016-2017

2017-2018

2017-2019

 
 

«Үздік инновациялық өнім»

5

16

19*

 

«Үш тілді Үздік авторлық құрал»

0

1

1

 

«Көптілділік бойынша үздік әдістемелік-дидактикалық құрал-2019»

0

0

1

 

«Үздік авторлық бағдарлама»

2

0

2

 

«Білім беру көшбасшысы»

0

0

0

 

«Педагогикалық шеберлік 2019»

0

0

2

 

«Дарынды балаларға-талантты ұстаз».

0

0

0

 

«Үздік педагог»

0

0

0

 

Жалпы:

7

17

25

 

          Биология пәнінің мұғалімі Е. Сидорованы ерекше атап өтуге болады,ол жыл сайын халықаралық интерактивті медициналық құралдар байқауына қатысып "алтын медальмен"марапатталады, тарих пәнінің мұғалімі А. С. Мұқанов Павлодар мемлекеттік педагогикалық институтының Ә. Х. Марғұлан атындағы аймақтық археологиялық орталығының ғылыми қызметкерлерімен жұмыс істейді, мұғалім оқушыларды археологиялық экспедицияларға белсене тартады, "Майдан жолы"жобаларының қатысушылары болып табылады.

         Мектеп қабырғасында ғана емес,қалалық деңгейде де өз тәжірибесін жинақтауға тілек білдірген мұғалімдердің өсуі байқалады.

Сонымен қатар, мұғалімдердің осындай конкурстарға қатысу нәтижелілігі бойынша мәселе өткір тұр."Дарынды балаларға-талантты ұстаз", "Жыл мұғалімі", "Үздік педагог",мұғалімдердің пәндік олимпиадасы. Облыстық,республикалық,халықаралық деңгейлерде Педагогикалық шеберлік байқауларында мұғалімдердің жетістіктері жоқ.

IX. Дарынды балалармен жұмыс

Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің зияткерлік және шығармашылық әлеуетін дамыту бойынша міндеттер табысты шешілуде.

         Слайд

 

Конкурстың атауы

деңгейі

Мәлімделген саны

Жүлдегерлер саны

ТАЖ

Пән

Мұғалімнің ТАЖ

1

Ғылыми жоба  Зерде

қалалық

8

1

Агилеева Наиля (2 орын)

Қазақ тілі

Артыкпаева А.Е

2

жоғары мектеп оқушыларының ғылыми жобалары

қалалық

9

2

Абильдина Аружан (3орын)

физика

Нуршанова А.К

 3

 

қалалық

 

Резников Александр (2орын)

география

Петрова Е.А

 4

 

Облыстық

1

1

Резников Александр (3 орын)

география

Петрова Е.А

5

Жасөспірімдеролипмиадасы(биология)

қалалық

3

1

Журавлев  Владислав

биология

Сидорова Е.В

6

Қалалық пәндік олимпиадасы

қалалық

6

1

Батрачина А (Имангалиева Б.К)

Қазақ тілі

Имангалиева Б.К

7

Бастауыш сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары байқауы

қалалық

7

2

Ивонина А-3 места,Корсуков Захар

Бастауыш сыныптар

Нургазинова Д.А   Калиева А.Е 

8

Оқушылардың облыстық олимпиадасы

облыстық

1

3

Батрачина А (Имангалиева Б.К)

Қазақ тілі

Имангалиева Б.К

9

Жас астронавтардың облыстық слеті

облыстық

2

3

Сагындык Асанали,Рымарь Роман

Бастауыш сыныптар

Бурумбаева А.А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

Текстознайка

халықаралық

3

1

Цуроева Милана

Бастауыш сыныптар

Исимова А.Б

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Абаевские чтения

қалалық

1

3

Агилеева Найля

Бастауыш сыныптар

Шадихан Г.Б

 

        

 

       Қалалық, облыстық пән олимпиадасының қорытындысын талдай келе, Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Иманғалиева Бибігүл Қалымқызы осы бағыттағы нәтижелі жұмыстарды атап өткен жөн.                                     Мұғалім Қазақ тілі пәнінен қалалық пән олимпиадасының жеңімпазын дайындаған Аделия Батрачина.

          Сонымен қатар , география пәнінің мұғалімі Петрова Екатерина Александровна , Нұршанова Анна Құсайынқызы , Артыкпаева Ақмарал Елдбайқызы , Исимая Алия Баранбаева , Нұрғазинова Динара Ахажанқызы, Калиева Анар Ерболатова , Бурумбаева Әйгерім Абайқызы, Шадихан Гүлназ Бауыржанқызы, Сидорова Елена Валерьевна зияткерлік байқауларына қатысты.

           Сонымен қатар , олимпиадаларға нәтижелі қатысу үшін пәндерді қамту проблемалары бар , мұғалімдердің дарынды балалармен жұмыс жүйесі жоқ, олимпиадалық сипаттағы тапсырмалардың сапалы банкін құру қажеттілігі бар.

           Мектепте информатика және робототехника бойынша конкурстарға қатысуды белсендендіру, химия , математика , тарих, ағылшын тілі бойынша олимпиадаларға қатысудың нәтижелілігін жақсарту қажет,сондай-ақ облыстық деңгейдегі ғылыми жобалар конкурсына қатысудың нәтижелілігі жоқ.       

        Жыл сайын мектепте жыл қорытындысы бойынша ата-аналардың қатысуымен есеп беру концерттерін өткізу дәстүрге айналды.Осы оқу жылында Ашық есік күні ұйымдастырылып, оқушылар 100% қамтылды.

      Осы іс-шараны өткізу шеңберінде 23 ашық сабақ ,10 ашық іс-шара берілді, ата-аналар мектептің виртуалды музейіне барды, қорытынды аттестаттауға дайындық формаларымен танысты, мектеп психологы ерекше білім беру қабілеті бар оқушылармен жұмыс істеу формаларын көрсетті, болашақ бірінші сынып оқушысы мектебі ,шахмат және робототехника кабинеті жұмыс істеді.

        Бұл күні барлық есіктер ашық, ал мұғалімдер мен мектеп әкімшілігінің жүректері ашық. Мектеп жұмысын "ішінен" көріп, ата-аналар риза болып, әкімшілікке, педагогтарға және мектептің оқу-көмекші қызметкерлеріне алғыс айтты. Ешкім бей-жай қалған жоқ! Бұл туралы біздің мектеп ата-аналарының пікірлері дәлелдейді: "өте жағымды тәсіл. Өте ақпараттық!""Рахмет! Өте қызықты! Сауатты және стандартты емес көзқарас сезіледі!".

    Ашық есік күні сияқты іс – шаралар баланы дамыту мен тәрбиелеуде орны толмайтын екі институттың өзара іс-қимылының тиімді механизмін ұйымдастыруға үлкен әсер етеді.

 

X. ІСБ ақпараттандыру және цифрландыру

Жобаның жүзеге асырылуы "Цифрлы Қазақстан" қаланың білім беру жүйесінде жүргізіледі іске асыру арқылы әрекеттегі және жаңа перспективалық жобалар.

Цифрландыру жобасын табысты іске асыру үшін мектеп 40-тан 50 мгб-ға дейінгі жоғары жылдамдықты кең жолақты интернетпен қамтамасыз етілген. бұл қала бойынша орташа көрсеткіш болып табылады.

Мектеп 22 Wi – Fi нүктесімен, 155 компьютер, оның ішінде 139 оқушы, мультимедиялық жабдықтар және 14 интерактивті тақта, 1 компьютерге 6,5 оқушы жабдықталды.

 

1 компьютерге жарақтану көрсеткіші

Кең жолақты Интернетке қол жеткізу үшін Wi-fi нүктелерінің болуы

Интернет жылдамдығы (мгб.сек.)

2017

7

22

15

2018

6,9

22

40

2019

6,5

22

более 40

 

Мектепте "Kundelik" автоматтандырылған ақпараттық жүйесі, "BilimLand" білім беру платформасы, білім беру процесінің барлық қатысушыларын – оқушыларды, мұғалімдерді, ата-аналарды хабардар етуге мүмкіндік беретін ұлттық деректер базасы белсенді қолданылады.

"Sakura – электрондық мектеп", "Indigo – электрондық балабақша" бағдарламалық өнімдерін енгізу шеңберінде. "Қазақтелеком" АҚ-мен бірлесіп, білім беру мекемесі бойынша толық есепке алуды, талдауды қамтамасыз ететін "бұлтты бухгалтерлік және кадрлық есеп" жобасын апробациялау жалғасуда. "1С: Бухгалтерия", тарифтеу, ҰБДБ, кадрлық есеп сияқты бағдарламалармен қосымша интеграция еңбек шығындарын төмендетеді, есеп жүргізуді жеңілдетеді, қағаз құжат айналымын қысқартады және ведомстволық бағынысты мекемелердің бюджеттік траттарының ашықтығын қамтамасыз етеді.

ІХ. «Рухани жаңғыру»ағдарламасын іске асыру бойынша тұжырымдамалық негіздерді іске асыру жағдайында тәрбие жұмысын ұйымдастыру

             Қазақстандық қоғамға қажет ынталы, өздігінен шешім қабылдайтын жағдайды таңдау, ынтымақтастыққа қабілетті, мобильділігімен, динамизмом, конструктивностью бар жауапкершілік сезімімен, ел тағдыры үшін, оның әлеуметтік - экономикалық және өркендеу.

             Осы мақсатта мектепте "Рухани жаңғыру "бағдарламасын жүзеге асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері тиімді енгізілуде.

           Оның аясында жыл бойы ұлттық, азаматтық - патриоттық, еңбек, экономикалық,экологиялық, рухани-адамгершілік,отбасылық, құқықтық,зияткерлік тәрбиенің,салауатты өмір салтын қалыптастырудың, оқу процесімен тығыз байланыста тәрбие жұмысының негізгі бағыттары шеңберінде ақпараттық мәдениеттің негізгі міндеттері шешілді.

Оқушылардың шығармашылық, спорттық, зияткерлік сұраныстарын қанағаттандыру үшін 20 спорт секциясы, 26 үйірме жұмыс істеді.                                           Балалардың функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға, заманауи Stem-технологияларды меңгеруге ықпал ететін шахмат, роботехника үйірмелері ерекше танымалдыққа ие.

Мектеп облыстық ауқымдағы барлық жобаларға қатысып, білім беру бөлімінің белсенділігі үшін атап өтілді. "Ұлы дала мұрасы" жобасы аясында мектепте мұражай ашылды, мектеп сайтында виртуалды мұражай жұмыс істейді.

Оқушылардың патриоттық және азаматтық санасын қалыптастыруға "Жас Қыран", "Жас Ұлан" балалар мен жасөспірімдер ұйымының қызметіне қатысу ықпал етеді, олардың қатарында 765 оқушы бар. 3х жыл ішінде балалардың үлесі 20% - ға өсті.

Тәрбие жұмысының негізгі басым бағыты құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыс болып табылады. Онда 9 бала оқиды.

 Мектепте 9 оқушы есепте тұр, 5 оқушы тәуекел тобына енгізілді.   Құқықтық тәрбие, зиянды әдеттердің алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау бойынша іс-шараларды қамтитын құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жоспар әзірленді.

Мектепте жалпы білім беру бойынша бақылау жүргізіледі. Жіберілген сабақтарды қатаң есепке алу. Дәлелді себептерсіз рұқсаттамаларды жою бойынша жұмыс, мектепке бармайтын балаларды анықтау бойынша мектеп қызметі, жасөспірімдер мен олардың ата – аналарын құқықтық ағарту-бұл бағыттағы мектеп қызметінің негізгі түрлері. "Қадағалаусыздық пен құқық бұзушылықтың алдын алу шаралары туралы" ҚР Заңын іске асыру бойынша рейдтік іс-шараларға ай сайын барлық педагогикалық ұжым және мектептің ата-аналары қатысады.

     Мектепшілік есепте тұрған оқушылардың бос уақытында, каникул кезінде үйірмелер мен спорттық секцияларға қатыстырылуын ұйымдастыру мен бақылауға ерекше назар аударылды.

      Қиын әлеуметтік жағдайдағы барлық оқушылар мектеп жанындағы үйірмелер мен секцияларда жұмыс істейді.

МІБ және МІБ есебінде тұрған барлық оқушыларға мектеп педагогтары қатарынан қоғамдық тәрбиешілер бекітілді.

Мектеп психологы С. Н. Спиридонова девиантты мінез-құлықты оқушылармен жеке түзету жұмыстарын жүргізеді, ата-аналарға психологиялық көмек көрсетті.

     № 18 ЖОМ Соңғы жылдары құқық бұзушылықтың өсуі тоқтатылды.

X. Қорытынды бөлім

  2018-2019 оқу жылын қорытындылай келе ,мектептің жұмыс жүйесі тұрақты жұмыс істейді, оқыту мен тәрбиелеудің тұрақты нәтижелерін қамтамасыз ете отырып ,жаңғырту шеңберінде қарқынды дамып келеді деп айтуға болады.

Жаңа оқу жылы мектеп педагогтарының алдына білім беру қызметтерінің сапасы мен қолжетімділігін одан әрі арттыру бойынша маңызды міндеттер қояды.

Жаңа оқу жылының маңызды перспективаларының қатарында атап өту керек:

- білім берудің жаңартылған мазмұнына көшу жағдайындағы білім сапасы  ;

- балалар мен жасөспірімдердің шығармашылық, спорттық, технологиялық және IT-салаларында өзін-өзі жүзеге асыруы үшін сапалы жағдайлар жасау;

-Мемлекеттік қызмет көрсету саласында цифрландыру.

      2018-2019 оқу жылының қорытындысын шығара отырып ,мектептің білім беру жүйесі тұрақты жұмыс істейді ,оқыту мен тәрбиелеудің тұрақты нәтижелерін қамтамасыз ете отырып ,жаңғырту шеңберінде қарқынды дамып келеді деп айтуға болады .

            Алдағы 2019-2020 оқу жылында мектеп жұмысының жүйесі жаһандық және ұлттық басымдықтарды іске асыру жағдайында білім сапасын одан әрі арттыруға бағытталуы тиіс.

Жаңа оқу жылымен біз білім беру саласындағы алдағы өзгерістерге үлкен үміт артамыз.

              Әрбір педагог біздің мектепті одан әрі дамыту үшін жаңа идеяларды дәйекті және лайықты іске асыру жолдарын табсын!