Сенім телефоны
8718(2)227407 ҚАУЫРТ ЖЕЛІ: 8718(2)227407
email: sad49@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)227407 Вахта:8718(2)227406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Балабақша балаларына арналған "Алақай, балақай!" үйірмесі

4-6 жастағы  балаларға   арналаған  «Алақай, балақай»  үйірме  жұмысының

ЕРЕЖЕСІ

 «№49  санаторлық  сәбилер  бақшасы» МКҚК

 

Павлодар  қаласы

Жалпы ережелер

1.1.  Осы ереже біздің мектепке дейінгі санаторлық үлгідегі білім беру мекемесіндегі үйірме жұмыстарының қызметін анықтайды.

1.2. Осы Ереже "ҚР Білім туралы" РЗ, Мемстандарт", СанЕжН "мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының жұмыс режимін ұйымдастыру және күтіп ұстау, санитарлық-эпидемиологиялық талаптар" талаптарына, негізгі білім беру бағдарламасына және мектепке дейінгі білім берудің жалпы білім беретін негізгі білім беру бағдарламасын іске асыру шарттарына қойылатын республикалық мемлекеттік талаптарға, білім беру мекемесінің Жарғысына және "№49 санаторлық сәбилер бақшасы" мектепке дейінгі білім беру бағдарламасының Білім беру бағдарламасына сәйкес әзірленді.".

1.3. Үйірмелер МдҰ-ның бірыңғай білім беру кеңістігінің құрамдас бөлігі болып табылады және ой-өрісін кеңейту, шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту, олардың қажеттіліктері мен өзін-өзі ашуды жүзеге асыру мақсатында балалар үшін құрылады.

1.4.  Балаларға арналған үйірмелік жұмыс бағыттары бойынша жүзеге асырылуы мүмкін:

1.сөздіктің дамуы: сөздердің мәндерін меңгеру және оларды пікір контекстіне, қарым-қатынас болатын жағдайға сәйкес дұрыс қолдану.

2. Тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу: ана тілінің дыбыстарын және айтылуын қабылдауды дамыту.

3. Тіл мен тіл құбылыстарын ұғынуды қалыптастыру (дыбысты және сөзді ажырату, сөзде дыбыс орнын табу).

4. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру:

4.1. Морфология (түр, сандар, оқиғалар бойынша сөздердің өзгеруі);

4.2. Синтаксис (сөз тіркестері мен сөйлемдердің әртүрлі түрлерін меңгеру);

4.3. Сөзжасам.

4.4.Байланыс тілін дамыту:

5.1. Диалогтық (ауызша) сөйлеу

5.2. Монологиялық сөз (әңгіме).

6. Көркем сөзге деген қызығушылық пен сүйіспеншілікке тәрбиелеу.әлеуметтік-тұлғалық.

1.5. Үйірмелер қызметінің бағыттары, олардың саны балалар мен ата-аналардың (заңды өкілдердің) сұрауына сәйкес және Жарғының негізінде толықтырылуы (өзгертілуі) мүмкін. Білім беру кеңістігін кеңейту үшін қосымша білім беру мекемелерін тарту мүмкін.

1.6. Осы Ереженің қолданылу мерзімі шектеусіз. Ереже жаңадан қабылданғанға дейін қолданылады.

 

2.Міндеттер:

2.1. Жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау;

2.2. Тұлғаның таным мен шығармашылыққа деген уәждемесін дамыту;

2.3. Тілдің дамуына ықпал ету;

2.4. Жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу;

2.5. Балалар тұлғасының зияткерлік және рухани жақтарын дамыту;

3.Жұмысты ұйымдастыру

3.1. Үйірменің қалыптасуы:

ата-аналардың белгілі бір бағыт бойынша білім беру қызметіне сұрау салуы;

МДҰ педагогтарының білім беру-тәрбие жұмысы процесінде анықталған проблема;

үйірме бағыты бойынша шығармашылықпен және тереңдете жұмыс істейтін МДҰ мамандарының, педагогтарының болуы.

3.2. Балаларды үйірмеге қабылдау үшін негіз болып табылады.:

маманның (дәрігердің, педагог-психологтың, музыкалық жетекшінің және т. б.) балалармен қосымша жұмыс жүргізудің орындылығы туралы ұсыныстары; баланың тілегі

3.3. Үйірме жұмысы балалардың қалауы бойынша МДҰ қызметінің бағытына байланысты жүргізіледі, бұл ретте қызметтің әртүрлі түрлері мен түрлері қолданылады.

3.4. Үйірме сабақтарының мазмұны МдҰ-ның білім беру бағдарламасын қайталамауы тиіс.

3.5.  Үйірмелерде тек орыс ұлтының балалары ғана емес, сонымен қатар басқа ұлттардың балалары да айналысады.

4.Құқықтары мен міндеттері

4.1. Үйірме жетекшісі міндетті:

* Үйірме бағдарламасын әзірлеу, үйірме жұмысы туралы құжаттарды жүргізу;

* Оқу жылының соңында үйірме жұмысы туралы есеп беру;

* МдҰ-ның балалары мен ата-аналарымен өзара іс-қимыл жасау.

4.2. Құқығы бар:

* Үйірменің жұмыс жоспарына түзетулер енгізу.

* БАҚ-та жұмыс тәжірибесін қарастыру.

5.Құжаттамалар:

5.1.  Үйірме жұмысы туралы ереже;

5.2.  Үйірме жұмысын ұйымдастыру туралы бұйрық;

5.3.  Сабақ кестесі.

5.4.  Бағдарлама.

5.5.  Перспективалық жоспар.

5.6. Әдістемелік материал (балалар мен ата-аналарға кеңес беру, сауалнамалар, диагностика, сабақ конспектілері, демалыс, презентациялар, балалар шығармашылығы көрмелерінің фотосессиялары және т.б.) үйірме жетекшісінде жеке портфолиосында сақталады.

5.7. Қатысу табелі.

6.Бақылау

6.1. МДҰ Әкімшілігі жүзеге асырады.

6.2. Үйірме жұмысын талдау педкеңесте жүзеге асырылады.

 

 «Алақай, балақай!» 

үйірмесінің  сабақ  кестесі

 

Мақсаты: мемлекеттік тілде білім беру үдерісінің сапасын арттыру және мемлекеттік

тілді іске асыру аясында кеңейту жұмыстарын ұйымдастыру.

 

Апта  күндері

 

 

День недели

Өткізілуі  күні

 

Время  проведения

Балабақша  тобы

 

Группа  детского сада

1

Жұма

16.00

Ересек  тобы

Сабақтың  өткізілуі  уақыты:  35 минут

«Алақай, балақай!» үйірмесінің  жетекшісі

қазақ тілі  пәнінің  мұғалімі

Әсемгүл  Нұржанқызы Құнанбаева