Тобы :Ортаңғы.
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс –әрекет: Сурет салу.
Тақырыбы: «Бақ -бақ» .
Мақсаты: Умаждау әдісін қолдану арқылы сурет салу , таяқшамен бояу техникасын меңгерту.
Білімділігі: Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән белгілерді ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Жас ұрпақты табиғатты сүюге, эстетикалық сезімге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: Түсіндіру,көрсету, сұрақ-жауап,қорытындылау.
Керек құралдар: Ақ парақ, таяқша,гуашь бояуы, сүлгі, су,слайд.
Билингвалдық компонент:Бақ-бақ –одуванчик, көктем- весна
Ұйымдастырылған оқу іс –әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер құру. Көктем келді еліме , Көктем келді жеріме. Байлық, бақыт тілеймін, Бүкіл қазақ еліне! - Жарайсыңдар, балалар,бүгінгі көңіл-күйлерің қалай, жақсы ма? - Мен сендерге сәттілік тілеймін. - Ендеше , жақсы көңіл-күймен орнымызға жайғасайық. |
Балалар шаттық шеңберін құрады.
-Ия, көңіл-күйлеріміз жақсы. -Рахмет. Балалар орындарына жайғасады. |
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Тәрбиеші балаларға интерактивті тақтаға назар аударуын сұрайды. Көктем туралы слайд көрсетіледі. Тәрбиеші балалардан қай мезгілді тамашалағандарын сұрайды. - Балалар тамашалағанымыз қай мезгіл? - Көктем мезгілі неше айдан тұрады? - Кім айлардың атауын атап береді? - Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
- Жарайсыңдар, балалар, өте жақсы жауап бердіңдер. Ғажайып сәт: Есік қағылады, Дымбілмес кіреді.( қолында себет, себеттін ішінде бақ-бақ гүлдері.) Дымбілмес: - мен жаңа келе жатып.аулада өсіп тұрған гүлдерді көріп жинап алдым. Өте әдемі гүлдер.Бірақ қандай гүл екенін білмеймін. –сендер білесіңдер ма? - Ия Тәрбиеші:-Біздің балалар Дымбілмес, бақ-бақ гүлі туралы біледі. -Балалар бақ-бақ гүлінің түсі қандай?- -Сары -Сабағының түсі қандай? -Жасыл -Пішіні ше?- -Дөңгелек -Ал енді иіскеп көрейікші, бұл гүлдің иісі бар ма?,жоқ па? -Иісі бар, хош иістті. Дем алу жаттығуы -Балалар білесіңдер ме, бақ-бақ гүлі жаз мегілінің соңында үлпілдекке айналады. (Мұрнымен дем алып,ауызбен шығарамыз)
Тыныштық сәті. - Балалар денелеріңді түзу ұстап,бастарыңды жоғары көтеріп ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмсаңдар да болады.ауаны терең жұтып,еркін тыныс алыңдар.Өздерінің тыныс алуларыңды бақылап достық пен тазалықты,қуанышпен пен тыныштыққа толы,шипалы , таза ауаны бойымызға сіңірейік. Біз табиғатты аялауды,қастерлеуді үйренеміз. Көзімізді жай ашайық.
Т:- Дымбілмес сен бақ-бақ гүлі туралы білдің. Дымбілмес:- ия рахмет балалар.Мен бақ-бақ гүлі туралы білдім. Т:-Дымбілмес сен бақ-бақ гүлінің суретін қалай салу керек екенін көргің келе ма? Д: -ия, әрине.Қалай саласындар бұл жерде не қылқалам, не қарындаш жоқ қой? Т: -Дұрыс айтасың бұл жерде не қылқалам, не қарындаш жоқ. -Біз бұл бақ-бақтың суретін қағазды ұмаждау арқылы саламыз. Тәрбиеші үлгі ретінде сурет салып көрсетеді. (Бақ-бақ суретін салу ) Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі Кіп-кішкентай ағаштар Биік болып өседі
|
Балалар тақтаға назар аударып, көктем туралы слайд тамашалайды.
- Көктем мезгілі. - Үш айдан тұрады. - Наурыз,сәуір,мамыр. - Күн жылынады,құстар қайта оралады,адамдар жеңіл киінеді, ағаштар бүршік атады, жәндіктер жер бетіне шығады т.б
- Бақ-бақ гүлі. Балалар, бақ-бақ туралы мағлұматтар алды.
- сары - Жасыл.
Иә, дайынбыз.
Балалар, тәрбиешімен бірге тыныштық сәтін орындайды.
Балалар жаңа техниканы пайдалана отырып, ұмаждау арқылы бақ-бақ гүлінің суретін салады.
Ақ парақ бетіне бақ-бақ суретін салады.
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Жұмыстары сәтті шыққан балаларды тәрбиеші мадақтады. Дидактикалық ойын. «Қандай дыбыс естіледі?» Мақсаты:Көктем мезгіліндегі құбылыстардың дыбыстарын ажырата білуге үйрету. - Күн қайтіп күркірейді? - Жаңбыр қалай жауады? - Су қалай ағады? - Құстар қалай дыбыстайды? Қорытындылау. - Балалар біз бүгін ненің суретін с алдық? - Қандай тәсілмен салдық? Дымбілмеспен қоштасу. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті аяқталады. |
Тәрбиешінің салған суретіне қарап отырып,балалар сурет салуға кіріседі.
- сатыр-сұтыр. - тырс-тырс. - сылдыр-сылдыр - шиқ-шиқ
Дымбілмеспен қоштасу. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:суреттің мазмұнын нақты бейнелеуді.
Игереді:эстетикалық сезімін қалыптастыруды.
Меңгереді:умаждау әдісі арқылы сурет салуды меңгереді.