Сенім телефоны
8 (7182) 50-50-71
email: sad48@goo.edu.kz
Мекенжайы: Сағадат Нұрмағамбетов көшесі, 128/1 құрылыс
Қабылдау бөлмесі: 8 (7182) 50-50-71 Бухгалтерия: 8 (718 2) 50-72-81 Вахта : 8 (7182) 50-70-60
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі 15.00-17.00 дейін, бейсенбі 09.00-11.00 дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Балаларға арналған арт-терапия

Балаларға арналған арт-терапия Бүгінде балаларға арналған арт-терапия сабақтары балаларға психологиялық көмек көрсетудің ең қызықты, тиімді және үнемді әдісі болып табылады. Ол шығармашылық және ойын ойнауға негізделген. Баланың психикасы әлсіздігімен ерекшеленеді, сондықтан оған мұқият қарау қажет. Өйткені, бала өзі ғана танысуды үйренеді, тек қоршаған орта мен басқа адамдармен таныса бастайды. Демек, балаларға бұрынғыдай аз өмір сүргенде, олар көбінесе отбасы немесе балабақшада олар үшін күрделі қиындықтарға тап болады.Ата-аналар өз балаларына көмектесуге тырысады, бірақ көбінесе мұны қалай істейтінін білмейді. түсіндіру немесе сендіру, белгілер және ескерту оқығаннан кейін көмектесе алмайды, және жалғыз бала анық олардың жай-күйі және оның қайсысын оған не болып себеп болды не екенін түсіндіруге қабілетті емес. Мысалы, балабақшаға не қараңғыда қорқатынына неге бас тартады? Бұл жағдайда қайталанбайтын арт-терапевтік тәжірибе болады. Балаларға арналған арт-терапия сабақтары әдетте еркін түрде өтеді. Әртүрлі психологиялық қиындықтарды және мәселелерді талқылау және шешу ойынның немесе шығармашылық белсенділіктің аясында жүзеге асады. Осы сессияларында ойын рахат, не өнер бірге нәресте өз шығармашылық ашып, ол ересектер назарына орталығы болып табылады, osilivaet психологиялық қиындықтар, жеке психологиялық шындық өзгертеді. балалар арт-терапия үшін арналған барлық сынып негізгі шарты балаларға арналған айқындық және қауіпсіздік, қорлар мен шағым болуы болып табылады. балаларға арналған арт-терапия ең көп таралған және сүйікті әдісі, ол құм терапия сенген барлық осы талаптарға сай.Құмның арт-терапевтік тәжірибесін жүргізу үшін қажет нәрсенің бәрі кәдімгі құмсалғыш немесе құммен қоршалған. Құмды кесіп, құмыраларды немесе басқа да фигураларды жасай отырып, бала сезімтал сезімдерді дамытады, ол әлдеқайда жеңіл болады. Осылайша, баланың өзін-өзі көрсетуі орын алады. Қарапайым қағазды және қарындашты талап ететін ең қолжетімді жаттығу – бұл кескіндеме. бала бір уақытта мүлдем тегін, соңғы нәтижеге туралы ойламай, қағаз парағында желілері күрделі клубка бояулар, содан кейін оған өз сипаттамасы кейбір жол, ажырата тырысады. баланы сипаттайтын барысында бөлектеңіз контурлары, кейбір бөліктерін затемняющиеся, т.б. сызықтар ерекшелеуге, оны аяқтау үшін әдейі болуы мүмкін Итеротерапияның тағы бір қызықты нысаны монотип болып табылады, ол аудармада «бір таңба» дегенді білдіреді. Бала Содан кейін беті тағы потереть дағы сияқты, парақтың қолданылады. үлгіні (дақтар, сызықтар, т.б.) бетінде сияны сіңіре алмайды, мұндай пластиктен немесе линолеум сияқты, сиямен, сия, т.б. акварели жасау керек .көшірмесін көрсету нәтижесінде қағаз ол оны көре алатындай, бала бере толықтыруға немесе кескінді аяқтау не болғанын сипаттайды тиіс. Арт-терапия жаттығулары Арт-терапия мен психотерапевтік тәжірибенің басқа түрлерінің негізгі айырмашылығы – ауызша емес коммуникацияны адамдарға хабарлаудың негізгі механизмі ретінде пайдалану. Оның негізі оның қорқыныш жеңуге, ішкі тежеу факторы жеңе, сұрақтарға барлық түрлері үшін жауап табу үшін жеке тұлғаны көмектесу үшін практикалық жаттығулар жасайды. арттерапия тәжірибеде жаттығулар, идеялар, оқиғалар, сезімдерін зерттеуге тұлғааралық қарым-қатынас және дағдыларын дамыту, өз «I» жаңа, неғұрлым табысты жолын жасау үшін билік өзіне-өзі баға мен сенімін арттыру үшін құрал болып табылады. Арт-терапия сессиясы екі бөліктен тұрады. Бірінші бөлім клиенттің шығармашылық білдіруін қамтиды, ауызша емес, мінез-құлықтың нақты құрылымын қамтымайды. Осы бөлімде пациенттердің өзін-өзі танытудың негізгі құралы – сурет салу немесе модельдеу сияқты шығармашылық белсенділік.Екінші бөлім ауызша механизмдермен басым. Бұл біріншіден кейін жүреді және шығармашылық қызметтің жемісін белсенді түрде талқылайды. Жетекші психотерапевттер арасында ең танымал арт-терапия әдісі коллаж болып табылады, себебі дәрігерге пациенттің нақты психикалық жағдайын бағалауға, ең қызықты тәжірибелерді анықтауға мүмкіндік береді. Бұл жаттығудың негізгі сипаттамалары – клиенттің жағымды эмоционалдық тәжірибесін, кез-келген тұлғаның өзін-өзі таныту мүмкіндігін, тіпті өнерден толығымен алыстап, максималды әлеуетті ашу. Коллаж адаммен жұмыс істеудің өте тиімді құралы болып саналады. Саздан жасалған цифрларды жасау адамға өзінің эмоцияларына, модельдеу арқылы тәжірибе беруіне мүмкіндік береді. Бұл жаттығудың көп түрлілігі бар, ол жерді құрастырғаннан бастап дененің үлгілік бөліктерімен аяқталады. Балалармен арт-терапия және олардың жаттығулары жұмыс қабілетін арттыруға, шиеленісті жеңілдетуге, шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бүгінде музыкалық терапия, би және драма терапиясы, ертегі терапиясы және т.б. әуендеріңізді сәйкес ырғағының түрту мен рының, түрлі аспаптарда ойнап, музыка тыңдап – бұл барлық қатты, баланың өнімділігін арттырады стресс алып тастайды, көркем қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Драмалық терапия, қарым-қатынас үйретеді өзін-өзі бағалау қалыптасуына ықпал етеді. невроз және кешендерін алдын алуға бағытталған балалар мен би терапия жаттығулар Арт-терапия. Арт-терапия әдістері Қазіргі заманғы арт-терапия бағыттар мен әдістердің шексіз санына ие. неғұрлым толық жеке тұлғаның ақыл-күйін көрсетеді, және, онымен бірге, ол сондай-ақ түсінуге болады болады арт-терапия жеке әдісі, көтеріп Бүгін, сондықтан, өте оңай. Арт-терапияның екі негізгі әдісі бар: пассивті және белсенді. Пассивті техника клиенттің басқа жеке тұлғалар шығарған шығармашылық жұмыстарын тұтынуынан тұрады. Мысалы, суреттерді көруге, өнер туындыларын оқуға, музыка тыңдауға және т.б. белсенді әдісі тәуелсіз клиенттер арқылы шығармашылық өнімдерін құру негізделген, және эстетикалық құндылығы және олардың туындысы сұлулық бағаланады емес. Арт-терапия әдісі терапевтке пациентке және топтық жұмыс түрлеріне жеке көзқарасты оңтайландыруға мүмкіндік береді. Арт-терапевтік техника, әдетте, оларды толықтырып, байыту кезінде, барлық суреттерді пиротехникалық бағдарламаларға қатысады. Арт-терапевтік әсер сублимация механизміне негізделген, психиканың энергиясын травматикалық фактордан қолайлы шығармашылыққа дейін қайта бағыттаудан тұрады. Басқаша айтқанда, егер субъекті алаңдаушылық тәжірибе жинаған болса, ол шығармашылық әрекеттер арқылы оларды түсіндіруге тырысады және жеңілдік сезінеді. Бұл арт-терапияның емдік әсері. Дегенмен, бұл қозғаудың алғашқы қадамы ғана. Екінші қадам – бейнені оң бағытта өзгерту. Кескіннің өзгеруімен қатар, ішкі көріністің трансформациясы адам бұрын үмітсіз жағдайға ұқсаған нәрседен шығу үшін орын алады. Арт-терапевтикалық әдістер мен әдістерді қолданумен психо-түзету жаттығулары әсіресе жас оқушылармен жұмыс істеген кезде әсіресе тиімді, себебі олар балалар ұстамайды, олар сыныпта жемісті әрі белсенді болып қала береді.