Сенім телефоны
8(7182)533200
email: sad51@goo.edu.kz
Мекенжайы: Академик Сәтбаев көшесі, 13
8(7182)533200 - басшы 530759 - әдіскер 653285 - бухгалтер 533092 - медбике
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
09.00-18.00. Түскі үзіліс/Обеденный перерыв -13.00-14.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Ағылшын тілі мұғалімнің кеңесі
Ағылшын тілі мұғалімнің кеңесі
2016-2017 оқу жылында мектепке дейінгі білім беруінің жаңа мемлекеттік стандарты еңгізіліп мектепке дейін ересек жастағы балалардың (ересектер, даярлық топтары) жұмыстық оқу жоспарында ағылшын тілі жаңа бөлімі еңгізілді. Ағылшын тілі бөлімінің бағдарламалық маңызы материалды фонетикалық, грмматикалық және лексикалық жағынан көрсету,сөйлеу іс-әрекетінің негізгі түрлерін берілген материалды меңгеріп осы тілді оқу. Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық пен лексикалық аспектілеріне оқытуы тәрбиеленушілердің фииологиялық, психологиялық және зияткерлік ерекшеліктеріне байланысты, осының ішінде лексикаға оқыту процесі ең маңызды боп саналады. Оқытудың фонетикалық аспектіне көп назар аударылмайды, өйткені осы кезенде балалар ана тілінде сөйлеу дағдылары қалыптасады, яғни өз ана тілінде дұрыс сөйлеуі маңызды деп саналады, ағылшын тілінде сөйлеуін жетілдіруге емес. Грамматикасы да басымдық бағыты деп саналмайды, өйткені 4-5 жастағы бала өз ана тілінде де грамматикалық қатесімен сөйлейді. Грамматикалық құбылыстарының көбі түсіндірілмейді және жүйелендірілмейді, олардың меңгеруісөйлеу үлгілері негізінде орындалады, айтып атқанның коммуникативтің құрылы деп тіл саналады, грамматикалық ережелері емес. Шетел тіліне үйретудің бастапқы деңгейінде балаларды ағылшын тілінде сөйлегенді түсіну қабилетін даму және айтылысының негізі қалыптасады:
  • қарапайым ағылшын сөздерін тұрақты қолдануы толық ұғуды дамытады;
  • ән мен чанттардан сөйлемшелер мен сөйлеу клишелері жаттап алынады;
  • ойын арқылы қарапайым сөздер танылып қолданады;
  • ойын арқылы қарапайым сөздер танылып қолданады.
Тілдін негізгі материалы - ол лексика, сөздер. Кірпішсіз үй салынбаса, қажетті сөздер санын меңгермей, тілге үйренуге болмайды. Оқытуға арналған сөздердің саны, сөйлем клишелері және лексикалық тақырыптары әр оқыту курсына немесе мұғалімнің жекеше бағдарламасына байланысты. Бірақ, мектеп жасына дейінгі балаларға лексикалық материалын таңдауға белгілі өлшемдері бар:
  •  осы кезендегі оқылатын сөздерді бала өз ана тілінде білуге тиісті;
  • сөздер сөйлемде жиі қолданып, бір-бірімен байланыста болу керек.

 

Көруге болатын немесе қолымен ұстауға болатын нақтылы заттарды белгілейтін сөздерлі балалар жақсы меңгереді және көрсете алатын қимыл-қозғалыс етістік сөдерін де 5-6 жастағы балалармен жұмысында лексикалық материалдың таңдауы белсенді вокабулярді (ағылшын тілінің негізгі сөздік фондының қарапайым сөздері) қалыптастыруына тиісті және дәстурлі ағылшын әндері мен чанттар негізінде қалыптасқан пассивтік вокабулярді сонымен қатар сабақтарда қолданатын бейнематериалдар.