24 сәуірде2013ж.осы тақырып бойынша кезекті педкеңес өтті: «Тәрбиешінің кәсіби ұсталығы – балабақшада оқу-тәрбиелік үдеріс ұйымының сапалық негізі».
Цель: Педагогикалық ұжым мүшелеріне педагогтың әдістемелік әрекет рөлі туралы қалыптастыруға жағдай жасау, оқу-тәрбиелік процесін ұйымдастырудың сапалық шарты сияқты.
Міндеттері:
· Педагогтардыңәдістемелікжұмысының сапасынжоғарылатужөніндежұмыстәжірибесінбілу;
· Педагогтарды шығармашылық әрекетінің дамуына көңілдерін аудару;
· Бастаманың дамуына әсер ету, әрпедагогтыңшығармашылығы;
· Педагогтарды өз білімін жетілдіру, ол профессионалдық биіктікке жетудің басты шарты болып табылатына сендіру.
Өткізутүрі: іскержиналыс
Осытақырыпбойыншақызықтыкөріністерұсынылды, практикалықбөліміндебарлықпедагогтарұжымыбекітілді.
Дыбысталған тақырыптар:
- Тілдамытусабағындатақпақтардыжатқаайту.
- Жүзу-шынығу тәсілі.
- Балалардың шығармашылық қабілеттерінің белсендіруі
- Ойын терапиясының бала психологиясына әсері.
- Табиғат және Қазақстанның жануарлар әлемі.
- Серуендегі байқағыш қабілеттері арқылы ойлау қатынастарын қалыптастыру.
Педкеңестің рефлексиясы өткізілді критикалық ойлау тәсілі – Синквейн.