«Ойын ойнап ән салмай, өсер бала бола ма?» Абай
Бала ойын іс-әрекеті үстінде білімді қалай игеріп жатқанын, ал оқу үрдесін қалай оқуға ұласып кеткенін аңғармай қалуы тиіс. Сонда ғана ойын және іс-әрекеттері табиғи бірлікте болып пәндік білім, білік және дағдыны игеруге толық ықпалын жасайды. Мысалы, сан санауға, заттарды санап, және олардың екі тобын салыстыруға, пішініне және түстеріне қарай ажыратуға үйрету мақсатында «Күншуақ» тобының тәрбиешісі А.Н.Калиева математика дағдыларын қалыптастыру сабағында «Не құрауға болады?» ойыны арқылы балалардың ой өрісін ойлау қабілетін арттырып, ой-өрістерін, жалпы, ұсақ маторикасын дамытуда ...
