«Оқушылардың ғылыми қоғамы – ойлау дағдыларын дамыту формасы ретнде» Осындай тақырыппен мұғалімдерге арналған осы оқу жылындағы коучинг өтті Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін жаңғырту үдерісінің бағытын жетілдіру оқушы өзін-өзі өндіру, талдау, оқыту процесін құрылымдау және өзін-өзі барынша іске асыру, қоғамдағы пайдаы ақпаратты тиімді пайдалану болып табылады. Осындай жағдайларда ғылыми-зерттеу жұмыстарының ролі арта түседі және тапсырмаларды шешудің тиімді жолдарын қарастырады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру кезінде қандай мәселелер тундайды? Неге көңіл аудару керек? Ғылыми-зерттеу жобасы бойынша жұмыстың теориялық негіздері қандай? Осы және басқа да сұрақтарға коучинг қатысушылары жауап берді. Өткізілген коучинг қаралған бағыттар бойынша жаңа идеялар мен ойларға итермеледі деген сенімдеміз. Коучерлер: Бураханова Р.М., Толеубаева Г. М., Канапина Б. А., Захарова И.А.