
ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ №17 МЕКТЕБІНДЕ
ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН СЕССИЯСЫ
2025 жылғы 25 ақпанда Павлодар қаласының №17 мектебінде тәжірибеге бағдарланған сессия өтті, сессия шеңберінде педагогтар оқушылардың негізгі құзыреттерін қалыптастыруда тәжірибе алмасу үшін жиналды. Функционалдық сауатты тұлғаны дамыту үшін жағдай жасау, коммуникативтік дағдыларды жетілдіру және оқытудың инновациялық әдістерін енгізу басты назарда.
Сессия бағдарламасы әртүрлі жұмыс форматтарын қамтыды: дизайн сессиялар, мастер-класстар, кейс-сессиялар, олардың барысында білім берудің өзекті тақырыптары ашылды.
Өз оқу орнының жеке брендінің мазмұнын айтқан No17 мектеп басшысы Р.С.Досанованың сөзі өзекті де шығармашылық болды.
№17 мектеп өз нәтижелерімен, соның ішінде «Мектептерге арналған PISA» халықаралық зерттеуіндегі жоғары баллмен мақтанады және заманауи технологиялар мен әдістерді пайдалана отырып, білім беру сапасын жақсарту үшін белсенді жұмыс істейді. Бұл тұрғыда мектеп оқушылары мен мұғалімдері үшін қолайлы ортаны одан әрі дамыту және құру мақсатын қояды.
Сонымен қатар, сессияда құндылықтарды қалыптастыру, сабақтарда жобалық-бағдарланған тапсырмаларды пайдалану, «Қантсыз өмір» жобасын енгізу, сынып негізінде театр үйірмесін құру туралы өзекті мәселелер қозғалды. Мастер-класстар аясында қатысушылар мектеп ортасында буллингтің алдын алу әдістерімен танысты, сондай-ақ команда құрудың жаңа тәсілдері және білім беру үдерісіндегі тиімді өзара іс-қимыл туралы білді.
Сессия рефлексиямен аяқталды, оның барысында қатысушылар No17 мектептегі әріптестерінің практикалық жұмыстарын жоғары бағалап, қазіргі технологияларды өз тәжірибесіне енгізуге деген ұмтылысын білдіріп, мектептегі оқу-тәрбие үдерісін одан әрі дамыту бойынша өз әсерлерімен және идеяларымен бөлісті.