Қысқы демалыста 9 «д» сынып оқушыларымен «Семь шагов к взвешенному решению» тақырыбына байланысты кездесу өтті.
Сыныптың белсенді тобымен жас ұрпаққа ұнайтын , мамандықтар тізімі құрастырылды.
Содан таңдалынған мамандық бойынша талаптар тізімі құрастырылды. Ерекше қызықты болған кесте – карта:
А) таңдаулы мамандық және өмірлік мақсаты
В) таңдаулы мамандық және мамандық бойынша шынайы еңбекпен қамтылу
Г) кәсіби дайындықтың жеткілікті деңгейі
Кейбір оқушылар өөздеріне жаңалықтар ашты:кейбір мамандықтар адамның қабілетімен сәйкес келмейді. Сондықтан әр мамандықтың сыр қырын, талаптарын, өзінің сәйкестігн бағалау.
Мысалы, қарым- қатынасқа тез түсетін адамадарға көпшілікпен жұмыс жасау ( кеңсе –менеджер,тілші, шаштараз, сатушы)
Ары қарай балалармен таңдау көп түскен мамандық талқыланып, балалар өз ойларын жеткізді. Жеткіншек автомеханик болғысы келеді. Ол жақсы ақша тапқысы келеді. Қорыта келгенде өзіне –өзі жұмыс істегісі келеді және өзінің жеке меншік бизнесін ашқысы келеді. Өзінің таңдауының дұрыстығы, нәтижесін тексеру үшін ата-аналары, достары, психологы, мұғалімдерімен кеңес алу керек. Оқушылар кәсіби табыстың 3 компонентін меңгерді.
Өз таңдауыңды өзің жаса.