9 «Г»-сынып оқушылары арасында өтті.
Сынып сағатына тәрбие істер жөніндегі меңгерушісі Майра Шотқызы, Еркежан Қабиденқызы қонақта болды.
Сынып сағатының мақсаты:
1. Мамандық таңдау кезеңінде тұрған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, таңдау мүмкіндіктеріне жол ашу;
2. Оларды өз пікірін еркін айтуға, басқаның пікірін сыйлай білуге, жүйелі ойлауға баулу;
3. Оқушылардың қоғамға деген азаматтық позициясын қалыптастырып, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Адам өзінің болашақ кәсібіне әр түрлі жолдармен келеді.
ØБіреулер үшін – ол ойға алған арманның орындалуы, отбасы дәстүрін жалғастыру
Øкелесі біреулер үшін – жаңалыққа, дербестікке талпыныс
Øүшінші біреулерге - әйтеуір бір мамандық алу керек болған соң т.б. Мамандықты таңдау үшін, адам ең алдымен өзін, өз бейімділігін тануы қажет. Осыған байланысты
1.Оқушылар мамандық туралы ой-пікірлерімен бөлісті.
2. "Психогеометрия"- өзін- өзі тану.Оқушылар өздеріне ұнаған геометриялық фигураны таңдау арқылы неге қабілеті және икемі бар екенін білді.( квадрат, зигзаг, шеңбер, үшбұрыш)
3. «Мамандықтар тізбегі»- ойыны
4.«Бос микрофон» (рефлексия)
5. «Жүректен-жүрекке» мамандыққа байланысты тілек тіледі.
Сынып сағатын ұйымдастырған Олжатаева Жадыраға көптен –көп алғыс.
Сынып жетекшісі: Хажихан Б9 «Г»-сынып оқушылары арасында өтті.
Сынып сағатына тәрбие істер жөніндегі меңгерушісі Майра Шотқызы, Еркежан Қабиденқызы қонақта болды.
Сынып сағатының мақсаты:
1. Мамандық таңдау кезеңінде тұрған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, таңдау мүмкіндіктеріне жол ашу;
2. Оларды өз пікірін еркін айтуға, басқаның пікірін сыйлай білуге, жүйелі ойлауға баулу;
3. Оқушылардың қоғамға деген азаматтық позициясын қалыптастырып, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Адам өзінің болашақ кәсібіне әр түрлі жолдармен келеді.
ØБіреулер үшін – ол ойға алған арманның орындалуы, отбасы дәстүрін жалғастыру
Øкелесі біреулер үшін – жаңалыққа, дербестікке талпыныс
Øүшінші біреулерге - әйтеуір бір мамандық алу керек болған соң т.б. Мамандықты таңдау үшін, адам ең алдымен өзін, өз бейімділігін тануы қажет. Осыған байланысты
1.Оқушылар мамандық туралы ой-пікірлерімен бөлісті.
2. "Психогеометрия"- өзін- өзі тану.Оқушылар өздеріне ұнаған геометриялық фигураны таңдау арқылы неге қабілеті және икемі бар екенін білді.( квадрат, зигзаг, шеңбер, үшбұрыш)
3. «Мамандықтар тізбегі»- ойыны
4.«Бос микрофон» (рефлексия)
5. «Жүректен-жүрекке» мамандыққа байланысты тілек тіледі.
Сынып сағатын ұйымдастырған Олжатаева Жадыраға көптен –көп алғыс.
Сынып жетекшісі: Хажихан Б9 «Г»-сынып оқушылары арасында өтті.
Сынып сағатына тәрбие істер жөніндегі меңгерушісі Майра Шотқызы, Еркежан Қабиденқызы қонақта болды.
Сынып сағатының мақсаты:
1. Мамандық таңдау кезеңінде тұрған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, таңдау мүмкіндіктеріне жол ашу;
2. Оларды өз пікірін еркін айтуға, басқаның пікірін сыйлай білуге, жүйелі ойлауға баулу;
3. Оқушылардың қоғамға деген азаматтық позициясын қалыптастырып, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Адам өзінің болашақ кәсібіне әр түрлі жолдармен келеді.
ØБіреулер үшін – ол ойға алған арманның орындалуы, отбасы дәстүрін жалғастыру
Øкелесі біреулер үшін – жаңалыққа, дербестікке талпыныс
Øүшінші біреулерге - әйтеуір бір мамандық алу керек болған соң т.б. Мамандықты таңдау үшін, адам ең алдымен өзін, өз бейімділігін тануы қажет. Осыған байланысты
1.Оқушылар мамандық туралы ой-пікірлерімен бөлісті.
2. "Психогеометрия"- өзін- өзі тану.Оқушылар өздеріне ұнаған геометриялық фигураны таңдау арқылы неге қабілеті және икемі бар екенін білді.( квадрат, зигзаг, шеңбер, үшбұрыш)
3. «Мамандықтар тізбегі»- ойыны
4.«Бос микрофон» (рефлексия)
5. «Жүректен-жүрекке» мамандыққа байланысты тілек тіледі.
Сынып сағатын ұйымдастырған Олжатаева Жадыраға көптен –көп алғыс.
Сынып жетекшісі: Хажихан Б