Оқушылардың коммуникативтік біліктіліктілігін дамыту, адамгершілік негіздерін тәрбиелеу мақсатында туған ана тілі сабағында баламалы нысандарды және әдістерді енгізуге ерекше көңіл бөлінді.
Мектеп директоры Б.Ахажановамен, оқу-тәрбие үрдісінде жеке бағытталуын жүзеге асыру - мектеп қызметінің негізгі стратегиясы деп белгіленді.
Мектеп тәжірибесінде /армян, әзірбайжан, неміс бөлімшелерінде/, қауымдасты – рефлекторлық жүйесі, /қазақ мәдени орталығында, татар-башқұрт, поляк бөлімшелерде/ оқытудың туынды мәселелерінің элементтері, /украин, корей бөлімшелерде/ мәселелі - қызметтік оқытудың элементтері , неміс, корей, еврей, татар –башқұрт бөлімшелерде оқыту кезінде АКТ қолданудың жүйелілігі белсенді қолданылады.
Оқытудың соңғы мақсаты табысты тәжірибелік қызметі үшін қажетті, оқытылатын білім жүйесін және тәжірибелік дайындығын меңгеруге бағытталған.
Интерактивті қызмет түрлерінің негізгі ережелерімен нұсқау етіп қолдану арқылы, оқушылармен оқу материалдарды меңгеру бойынша ұстаз өз қызметін жоспарлайды.
Келесіде, поляк бөлімшенің мұғалімі М.Кщенжик, ҚББМ: Н.Шабулдаева, С.Аракелян және т.б. сөз сөйледі, Олар туған ана тілі сабақтарында интерактивті нысан қызметтерін белгіледі.
«Интерактивные виды деятельности на уроках родного языка» атты тақырыбында педагогикалық кеңес өткізілді.