Телефон доверия
8 (7182)608115
Адрес: Радищев көшесі, 2
608115, 608100, 605888
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Сейсенбі, бейсенбі - сағат 15.00-18.00.
In a year0
In a month0
In a week0
Yesterday0
қазақ тілін үйренудеміз
Қосымша   Қазақ тілін оқуға арналған порталдар «Аbai.institute» - 2020 жылғы 18 қарашада Нұр-Сұлтан қаласында қазақ тілін Қазақстанда және шетелде оқыту және ілгерілету бағдарламасы шеңберінде әзірленген «Аbai.institute» веб-порталы таныстырылды. Бұл-еліміздің азаматтарына, шетелдегі қазақ диаспорасына және шетел азаматтарына қазақ тілін, әдебиеті мен мәдениетін насихаттауға мүмкіндік беретін бірегей жоба. Сондай-ақ, «Аbai.institute» Android және iOS қолдайтын мобильді қосымшада қолжетімді. Жоба Гете институты немесе Пушкин институты негізінде жасалған. Портал 6 тілде (қазақ, ағылшын, неміс, француз, орыс, түрік, парсы) ұсынылған. Бүгінгі күні порталды пайдаланушылар саны - 20 183 адам. Сондай-ақ Ресей, Түркия, Франция, Германия, Бельгия, Иран, Моңғолия елдеріндегі қазақ диаспорасы үшін қазақ тілін оқыту курстары өткізілді. 2021 жылы аталған жоба аясында АҚШ, Ресей, Түркия, Франция, Германия, Бельгия, Иран, Моңғолия, Өзбекстан елдеріндегі қазақ тілі оқытушыларының біліктілігін арттыру курстары өткізілді. Сонымен қатар шетелдегі қазақ диаспорасына арналған қазақ тілін үйрететін әмбебап басылым әзірленді. А1, А2 деңгейлері бойынша басылымның контенті қазақ, орыс, түрік, ағылшын тілдерінде әзірленіп, «Abai.institute» онлайн платформасына орналастырылды. Жоба...
ПРиказ о создании комиссии
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты 1-тарау. Жалпы ережелер       1. Осы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – стандарт) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 5-1) тармағына сәйкес әзірленді және мыналарға:       1) оқыту нәтижелеріне бағдарланған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына;       2) тәрбиленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне;       3) тәрбиеленушілердің даярлық деңгейіне;       4) оқыту мерзіміне қойылатын талаптарды анықтайды.       2. Осы стандартта мынадай терминдер мен олардың анықтамалары қолданылады:       1) ата-аналар дағдылары – баланың дене, зияткерлік және эмоционалдық қажеттіліктерін қанағаттандыру, оның әлеуметтік дамуын қамтамасыз ету, тиісті мінез-құлықты қалыптастыру үшін қажетті дағдылар;       2) әлеуметтендіру – қоғамда толыққанды өмір сүру үшін қажетті білім, білік, дағдыларды, нормаларды, қағидаларды меңгеру арқылы баланың әлеуметтік ортаға ену процесі;       3)...
Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары
"Мемлекеттік қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:       1. Қоса беріліп отырған Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары бекітілсін.       2. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарының күші жойылсын.       3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитеті заңнамада белгіленген тәртіпте:       1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;       2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;       3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2)-тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.       4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік...
Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары
      "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5- бабының 5-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:       1. Мыналар:       1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;       2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;       3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;       4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;       5) осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес Техникалық және кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;       6) осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес Орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;       7) осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес Жоғары білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;       8) осы бұйрыққа 8-қосымшаға сәйкес Жоғары оқу орнынан...
Қазақстан Республикасының кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы заңы
Осы Заң кемтар балаларды әлеуметтiк, медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдаудың нысандары мен әдiстерiн айқындайды, дамуында кемiстiгi бар балаларға көмек көрсетудiң тиiмдi жүйесiн жасауға, оларды тәрбиелеу, оқыту, еңбекке және кәсiби даярлау iсiмен байланысты проблемаларды шешуге, балалар мүгедектiгiнiң алдын алуға бағытталған. 1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын терминдер мен анықтамалар       Осы Заңда мынадай негiзгi терминдер мен анықтамалар пайдаланылады:       1) білім алу үшін арнаулы жағдайлар – мүмкіндігі шектеулі балалардың оларсыз білім беру бағдарламаларын меңгеруі мүмкін болмайтын, арнаулы оқу және жеке дамыту бағдарламаларын, оқыту әдістерін, техникалық, оқу және өзге де құралдарды, тыныс-тіршілік ортасын, психологиялық-педагогикалық қолдап отыруды, медициналық, әлеуметтік және өзге де көрсетілетін қызметтерді қамтитын жағдайлар;       2) кемтар бала (балалар) - белгiленген тәртiппен расталған, туа бiткен, тұқым қуалаған, жүре пайда болған аурулардан немесе жарақаттардың салдарынан тiршiлiк етуi шектелген, дене және (немесе) психикалық кемiстiгi бар он сегiз жасқа дейiнгi бала (балалар);       3) "қатер" тобындағы бала (балалар) - ерте қолға алынбағандықтан,...
Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңы
 Осы Заң педагог мәртебесін айқындайды, педагогтің құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктерін және шектеулерін, міндеттері мен жауапкершілігін белгілейді. 1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар       Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:       1) педагог – педагогтік немесе тиісті бейіні бойынша өзге де кәсіптік білімі бар және білім алушыларды және (немесе) тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу, білім беру қызметін әдістемелік қолдау немесе ұйымдастыру бойынша педагогтің кәсіптік қызметін жүзеге асыратын адам;       2) педагогтік әдеп – педагогтердің Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасында белгіленген мінез-құлық нормалары;       3) педагогтік әдеп жөніндегі кеңес – білім беру ұйымында құрылатын, педагогтердің педагогтік әдепті сақтау мәселелерін қарайтын алқалы орган;       4) тәлімгерлік – педагогтің орта білім беру ұйымында педагогтің кәсіптік қызметіне алғаш рет кіріскен адамға кәсіптік бейімделуіне практикалық көмек көрсету жөніндегі қызметі. 2-бап. Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы       1. Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Қазақстан...
Қазақстан Республикасының Білім туралы Заң
Осы Заң білім беру саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді, осы саладағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптерін айқындайды және Қазақстан Республикасы азаматтарының, сондай-ақ Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың білім алуға конституциялық құқығын қамтамасыз етуге бағытталған. 1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар       Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:       1) алып тасталды - ҚР 13.11.2015 № 398-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);       1-1) адъюнкт – жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын шетелдік әскери оқу орындарында білім алып жатқан адам;       2) академия – белгілі бір салада ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыратын және ғылыми-әдістемелік орталық болып табылатын жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымы;       2-1) академиялық кредит – білім алушының және (немесе) оқытушының ғылыми және (немесе) оқу жұмысы (жүктемесі) көлемінің біріздендірілген өлшем бірлігі;       2-2) академиялық...
LEGO құрастыру бойынша ата-аналарға кеңес
LEGO құрастыру бойынша ата-аналарға арналған кеңес  Бала үшін ең табиғи және оның сүйікті іс-әрекеттерінің бірі-құрастыру, яғни жеке бөлшектерден тұтас бір құрылсты жасау. LEGO  конструктор балаға өзінің ерекше әлемін құруға мүмкіндік береді. Егер ойнап отырған, балаңызға мұқият қарасаңыз – оның құрылыстары үй, бөлме, үй жиһаздары,тұрмыс техникаларынан тұрады. Сондықтан, егер оның конструкторы болмаса да, бала ойын кеңістігін қолындағы  бар заттардан жасайды:  жиһаздан, қораптар, сондай-ақ әртүрлі табиғи материалдардан. Сонымен, конструктор дегеніміз не - бос ойын құралы немесе пайдалы, дамушы іс-әрекет қызметі ме? Баланың ақыл-ой процестері мен ақыл-ой қабілеттерін дамытуда конструктивті белсенділіктің маңызы зор. Құрастыру кезінде бала көптеген білімді, дағдыларды оңай үйренеді. 1. Біріншіден, баланың кеңістіктік ойлауы мен конструктивті қабілеттері дамиды. Іс жүзінде бала оң, сол, жоғары, төмен сияқты ұғымдарды біліп қана қоймайды, сонымен қатар осы немесе басқа нысанды қалай құрастыру керектігін түсіне бастайды. 2. Конструктор сонымен қатар қиялдық ойлаудың дамуына ықпал етеді: өйткені бала құрастыра жасай отырып, қандай құрылыс болатынын бағдарлай алу керек. 3. Конструктор қызметі құрылысты талдауды, жеке бөліктердің кеңістіктік орналасуын сипаттауды, олардың іс - әрекеттерін...
Ата-аналарға арналған кеңес «Балаларды үйде қазақ тілінде оқыту ережелері»
Ата-аналарға арналған кеңес «Балаларды үйде қазақ тілінде оқыту ережелері» Баланы тілге үйрету бала үшін қызықты болуы керек екенін әрдайым есте ұстау өте маңызды.Егер сіздің істеп жатқаныңыз балаға ұнамаса, оны тоқтатып, басқаша жаттығуға тырысыңыз. Балаға әр сөйлеу әрекетінің мотивін құруды ұмытпаңыз: бала анасының неге басқа тілде сөйлейтінін және өзі неге осы тілде сөйлеу керек екенін түсінуі керек. Балаларды оқыту әдістері олардың жас ерекшеліктеріне байланысты Сөздерді дұрыс айту өте маңызды.Әйтпесе,бала дұрыс емес айтылымды үйренеді, содан кейін одан құтылу өте қиын болады.Егер сіз сөзді дұрыс айтатындығыңызға сенімді болмасаңыз, фонетикалық транскрипциясы бар сөздікте айтылымды тексеріңіз. Қажет суреттер мен ойыншықтар тек оқыту процессіне арналған болғаны жөн: оларды «сиқырлы сандыққа» бөлек қорапқа салып ,сабақ уақытында қолданған дұрыс. «Сиқырлы сандықтың» ішндегі керек заттар: Тақырыптық суреттер Ойыншық - сабақтың басты кейіпкері. Қолғап қуыршағын  қолданған дұрыс. Адамдарды, жануарларды, көлік құралдарын бейнелейтін ойыншықтар. Құрылыс материалы.           Әр түрлі түсті санау таяқшалары Аудиокассеты или диски с записью песенок на казахском языке. Баланың тілді үйренуге деген қызығушылығын...
Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына арналған ұсыныстар.
Қазіргі таңда ағылшын тілін білу барлық жерде талап етіледі. Шетел тілін оқыту балалық шақтан ерте басталып, мектепте жалғасады. Алайда, бұл барлық дағдыларды толық меңгеріп, басқа тілді еркін меңгеру үшін жеткіліксіз болуы мүмкін. Сондықтан, ата-аналар жиі сұрақ қояды: балаға ағылшын тілін қайдан бастауға болады? Оқыту әдістері мен стратегиялары жас ерекшеліктеріне қарай ерекшеленеді. Мектепке дейінгі жаста балалар оқуға көп көңіл бөледі, бірақ оларды қызықтыру әлі де қиын, ал мектеп сабақтарына ұқсас әрекеттер нәтиже бермейді.   1. Ағылшын тілін баланың ана тілінің негізі болған кезде үйренуге болады және үйрену керек. Балаңызға таныс және қызықты тақырыптарды ғана қолданыңыз. 2. Түсіндіру үшін баланың қолын тигізуі мүмкін суреттерді айқындылық үшін және қоршаған заттарды қолданыңыз. Оқу ойындарын ойнаңыз, бірақ белсенді физикалық жаттығулар туралы да ұмытпаңыз. Есіңізде болсын, кішкентай балаларға арналған сабақ ересектерге қарағанда қысқа: 20-дан 40 минутқа дейін. 3. Балаңызды ынталандырыңыз: ол жақсы істеген нәрсені мақтаңыз және атап өтіңіз. Сәтсіздіктерді жеңуге көмектесіңіз, қателіктер үшін ұрыспаңыз, бірақ ақырын түзетіңіз. Кішкентай студенттерді жақсы көріңіз! Балаларға деген сүйіспеншілік бізді, ересектерді өзін-өзі дамытуға және жаңа өнертабысқа итермелейді! 4. Мектеп оқушылары мен мектеп жасына...
Коронавирустар-бұл үлкен отбасының респираторлық вирустары, ол осындай ауруларды тудыруы мүмкін: қалыпты суық тиюден ауыр күйдегі респираторлық синдромға дейін апарады.
Коронавирустар-бұл үлкен отбасының респираторлық вирустары, ол осындай ауруларды тудыруы мүмкін: қалыпты суық тиюден ауыр күйдегі респираторлық синдромға дейін апарады. Коронавирустың негізгі клиникалық белгілері мен симптомдары қызба және тыныс алу  жолдары қиын болып табылады. Саяхат кезінде немесе одан кейін респираторлық аурулар туралы куәландыратын симптомдар пайда болған жағдайда, саяхатшыларға дәрігерге барып, саяхат туралы мәлімет беруді ұсынады.
"Байланыс желі"
"Павлодар қаласы № 29 сәбилер бақшасы - "Мерей" білім беру - дамыту орталығы" МҚКК басшысы- О.А.Рысай  8(7182)60-81-15; ұ.т.+7778689416 (WhatsApp- желі)  Білім беру бөлімінің сенім телефоны - 8 7182 32 19 37  Азаматтарды қабылдау кестесі  Білім беру бөлімінің басшысы – С. О. Айтказина– сәрсенбі сағат 16.00 -18.00-ге дейін     
Сенім телефоны
Кезкелген адамда кейде проблемалар болып қалады. Мұндай жағдайда Сенім Телефоны тыныш, жайлы жағдайда мейірбандылықпен сөйлесуге, қолдау алуға, өзін қабылдауға және түсіне білуіне, не болып жатқанын ұғына білуіне мүмкіндік алады. Сенім телефонындағы көмек үнемі анонимді болады. Телефон шалған адам өзінің атын, мекенжайын немесе басқадай мәліметтерін хабарламауына болады. Сенім телефоны - бұл проблемаларды шешудің бастапқы жолы. Сіз сенім телефонына жүгінгеннен кейін, проблемалық жағдаяттан шығудың жолын еш қауіптенбей және қорықпай іздей алатын боласыз. Бізге жүгіну себептерін жоюға болады, алайда мұны өзіңіздің жалғыз еместігіңізді сезіне отырып шешу әлде қайда жеңіл!   Павлодар облысы бойынша дағдарыс орталығы Психологиялық көмекке анонимді, тәулік бойы және тегін, телефон арқылы да жүгінуге болады Сенім телефоны: 34-73-73 8 800 080 34 34 (Павлодар облысы бойынша кезкелген стационарлық және ұялы телефон арқылы, тегін). АНОНИМДІ, ТӘУЛІК БОЙЫ, ТЕГІ
Меншікті қаражат бойынша смета
Меншікті қаражат бойынша смета
жемқорлыққа қарсы күрес
.
балабақша қызметкерлерінің тізімі
Павлодар Облысының білім беру басқармасы, Павлодар қаласы білім  беру  бөлімінің «Павлодар қаласы №29 сәбилер бақшасы – «Мерей» білім  беру-дамыту орталығы»КМҚК № Тегі Аты Әкесінің аты Туған күні Лауазымы Әкімшілік 1 Рысай  Ольга  Алексеевна 03.04.1964 басшы 2 Байдильдина Майя Алексеевна 30.04.1969 ШБӘ орынбасары 3 Терёшкина Алина Генриховна 25.03.1966 әдіскер тәрбиеші 4 Тоганбекова  Динара Кабылкаировна 17.09.1972 әдіскер тәрбиеші 5 Абишева Азиза Бейбутовна 04.12.1990 бухгалтер 6 Билялова Надия...
МДҰ-да әр түрлі конструкторлардың түрлерін қолдану
Мұғалімдер балалар туралы көп біледі. Атап айтқанда, балалардың қандай да бір нәрселерді жинап, бөлшектеуді өте жақсы көреді. Әсіресе, оларға көпірлер салып, конструктордан бөлшектер көмегімен ғимараттар тұрғызуды ұнатады. Осындай сабақтар кез келген балаға танымдық ғана емес, пайдалы. Өйткені құрастыру кезінде балада бейнелі ойлау, қиял, есте сақтау дамиды, ойын дағдылары мен шыдамдылық жетілдіріледі. Сондай-ақ жұмысқа қолдың бұлшық еті тартылған, ол қолдың ұсақ моторикасына оң әсер етеді. Сонымен қатар, қарапайым конструктор немесе күрделі болғанына қарамастан, біз баланың өте қызықты әрі қызықты болатынын және біраз уақыт бойы баланың бос болмайтынын білеміз.  Бала конструкторды құрастырумен немесе бөлшектеумен айналысса, онда ол болашақ сәулетшінің үй мен құрылысты тұрғызу кезінде дағдыларын өз ойымен дамытуы немесе конструкторды Нұсқаулық бойынша (дайын сурет немесе сызба бойынша, белгілі бір стандарттар бойынша (жылқыға арналған үй, үлкен троллейбус үшін гараж) жинауы мүмкін. Әрине, ең басында, сіз баланы конструктормен таныстыра бастағанда, оған тек құрылысты жойып, бұзуды ұнатады, бірақ содан кейін оған егжей-тегжейлі бекітіп, өзінің архитектуралық жұмыстарды жасау одан да қызықты екенін түсінеді. Сіздің сәбиіңіз үш жасқа толған кезде, ол конструктормен ойнап, оның әр түрлі бөлшектерін рөлдік ойындарда (қуыршаққа...
«Мектепке дейінгі мекемелердегі жобалық қызмет»
Жобалар бойынша кім жұмыс  істеп көрмеді- оны  қазірден бастап дайындаңыз! Бұдан қызықты ақпараттарды аласыңдар, Жобалық қызметі  балалар үшін де, біз үшін де қызықты танымды.   Жоба қызметі-әлеуметтік маңызды нәтижесі бар, белгілі бір тақырып аясында педагогикалық үдерісті жоспарлау және ұйымдастыру бойынша ересектер мен балалардың дербес және бірлескен қызметі. Жоба қызметінің мәні-педагог қандай да бір зерттеу тапсырмасын шешетін жеке жобаны жасайды. Бұл жобаны балалармен жұмысқа енгізеді. Осылайша балалар іздеу қызметімен айналысады. Егер балаларға қандай да бір материалды түсіндірсе, онда жақын арада бұл материал ұмытылады деген қауіп бар. Бірақ егер балалар ойлау үрдістерін іске қосу арқылы қандай да бір міндетті шешу жолдарын іздесе, онда бұл ойлар олардың жеке болады. Балабақшада жобалық қызмет-бұл бірлескен ойын немесе шығармашылық қызмет. Ол дербестікті, жауапкершілікті, бастамашылдықты, мақсаткерлікті дамытады. Біз мектепке дейінгі балаларды оқыту процесі "меннен кейін қайтала" әдісі бойынша жиі құрылатынын үйрендік. Бір рет бала естігенін қайталау жеткілікті, сондықтан ол өз ойлауы мен өз ақылын емес, өзінің жадын ғана пайдаланады. Бұл көбінесе репродуктивті оқыту. Педагогтарға балаларға нысанды мақсатты түрде дербес тексеру және нәтиже алу процесін ұйымдастырудан белгілі...
ОРЫС ТІЛІ САБАҒЫНДА МНЕМОТЕХНИКА ТӘСІЛДЕРІН ҚОЛДАНУ
  Орыс тілін үйрену қызықты ма? Орыс тілін меңгеру оқушылардың көпшілігінің қызығушылығын тудырмайды. Көптеген ережелер, көптеген ерекшеліктер, жалпылауға келмейтін сөздік сөздердің үлкен үлесі-осының барлығы пәнді зерттеуге теріс әсер етеді. Қазіргі уақытта жеке тұлғаға бағытталған, білім беру технологияларын дамытатын, соның негізінде оқушының субъектісіне назар аударылады. Менің ойымша, мнемотехника технологиялардың бірі ретінде мұғалімге де, тәрбиеленушіге де көмектеседі. Мнемотехника тек қана тыңдалуға ғана емес, түсініктерді түсінуге мүмкіндік береді, қызығушылық тудырады, қабылдау шекарасын кеңейтуге мүмкіндік береді. Көптеген тәрбиеленушілердің естелігі «қарапайым есте сақтауға» бейімделмеген. Бірақ бұл жады өте жарқын және бейнелі. Есте сақтау ассоциациялардың көмегімен жүреді, оның арқасында баланың эмоционалдық-бейнелі жады жұмыс істей бастайды. «Мнемоника (грек. Мпемопіка-есте сақтау өнері) (мнемотехника), есте сақтауды жеңілдететін және жасанды ассоциациялар құру жолымен жад көлемін арттыратын тәсілдер мен тәсілдер жиынтығы». Мнемоника сөзі түбірлік сөз – Мнемозин. Грек мифологиясында Мнемозин-9 муз жады құдайы және анасы, ал бұл зат есімінің ауыспалы мағынасы – жады. Ежелгі Грецияда адамдар Мнемотехника тәсілдерін табысты қолданғаны белгілі. Мені осы қабылдауға...

First Previous 1 2 3 12 Last