Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
630590
Адрес: Ткачева 15/1
630503 630590
За год0
За месяц0
За неделю0
Вчера0
Педагогикалық технологиялар
photo-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-mainphoto-main

Дьенеш блоктарының – нысандары

Логикалық блоктарды венгердің психолог-математигі Золтан Дьеныш ойлап тапқан. Балаларды блоктар арқылы ойната отырып, оларға нысандардың түсін, пішінін, көлемі мен жауандығын көрсете отырып, ажыратуға үйретуде, информатикадан бастапқы сабақтар және математика тұрғысынан алғы ұғымдарды меңгертуде таптырмас құрал. Ол балалардың ойлау әрекеттерін дамытады (сараптама, салыстыру, боптау, жалпылау), логикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін және танымдық қабілеттерін (қабылдау, есте сақтау, наразға алу, елестету) жетілдіреді. Дьеныштың блоктарымен ойнай отырып, бала әртүрлі заттық әрекеттер жасайды (бөлу, белгілі ережемен орналастыру, қайта орналастыру және т.б.). Дьеныштың блоктары үш жастан асқан балаларға арналған. Дьеныштың логикалық блоктары 48 геометриялық фигуралардан тұрады: а) төрт пішінді (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, тіктөртбұрыш); б) үш түсті (қызыл, көк және сары); в) екі көлемді (үлкен және кішкентай); г) қалыңдығының екі түрі болады (жуан, жіңішке). Жинақта бірдей бір де бір фигураны кездестірмейсіз. Әрбір геометриялық фигура төрт ерекшелігімен беріледі: пішіні, түсі, көлемі, жуандығы. Өзектілігі: Қол моторикасын дамыту, ұжымдық жаттығулармен алмастыру, ойлау қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмысты жасау, ақпаратты жасыруға үйрету, ойын түрінде, танымдық мотивацияны дамыту. %d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba3       %d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba1%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba2

Көркем әдебиет сабағында қолданыста

%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba4 %d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba5 %d1%80%d0%b8%d1%81%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba6

   

В.Воскобович шаршылары

В.Воскобовичтің әрбір ойыны әр түрлі деңгейдегі көптеген міндеттерді шешуге мүмкіндік береді. Бала өзі байқамай,түс, пішінді ажыратып үйренеді және есте сақтайды, ұсақ қол моторикасын жаттықтырады, сөйлеу, ойлау, зейін, есте сақтау, қиялдау қабілеттерін жетілдіреді. Воскобович шаршылары 32 үшбұрыштардан тұрады. Балалар құрастыру алгоритімін тез менгереді, “үйшіктегі” жасырылған геометриалық пішіндерді таба алады, өздері жаңадан заттық пішінді ойлап табады. Өзектілігі: қол моторикасын дамыту,Ұжымдық жаттығулардыалмастыру, ойын түрінде, түстерді тану,Қисындыойлау қабілетін дамыту, пішіндер, заттарды құрастыру, шығармашылық қабілеттерді дамыту. %d0%b2%d0%be%d1%81%d0%ba%d0%be%d0%b1%d0%be%d0%b2%d0%b8%d1%87-1 %d0%b2%d0%be%d1%81%d0%ba-2%d0%b2%d0%be%d1%81%d0%ba-3%d0%b2%d0%be%d1%81%d0%ba-4

Тышқанның бүктеу схемасы

%d0%b2%d1%80%d1%81%d0%ba-%d1%821

%d0%b2%d0%be%d1%81%d0%ba-%d1%82-2