Сенім телефоны
8 (7182)608115
email: pvl_sad29@mail.ru
Мекенжайы: ул. Радищева,2
608115, 608100, 605888
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Вторник, четверг - с 15.00-18.00 часов.
Бір жылда2957039
Бір айда232875
Бір аптада48350
Кеше9634
Тәулік2944
Балабақшадағы ағылшын тілі-уақыт талабы

Ағылшын тілі-XXI ғасыр тілі. Шет тілі пәні мұғалімінің мақсаты-балалардың шет тіліне деген қызығушылығын, білімге деген қызығушылығын, танымдық белсенділігін арттыру, шет тіліне деген қызығушылығын арттыру, танымдық белсенділікті арттыру. Сондықтан ағылшын тілін білу-уақыт талабы.

Біздің бүгінгі балаларымыз - еліміздің болашақ иелері. Сондықтан бүгінгі күннен бастап Қазақстан Республикасының кішкентай азаматтарын тәрбиелеуге қамқорлық жасау қажет. Ел Президенті тілдерді оқыту мәселесін атап өтті: "қазір біз балаларымыздың қазақ, орыс, ағылшын тілдерін белсенді меңгеруіне жағдай жасау үшін шаралар қабылдаймыз. Үш тіл мемлекеттік деңгейде ынталандырылуға тиіс. Біз ағылшын тілін меңгеруде серпіліс жасауға тиіспіз. Қазіргі әлемнің осы " лингва франкінің "игерілуі еліміздің әрбір азаматы үшін өмірдің шексіз жаңа мүмкіндіктерін ашады", - деді Нұрсұлтан Әбішұлы өз Жолдауында.

Біз жаңа әлеуметтік тапсырыс жалпы білім беру және балабақшадағы ағылшын тілін оқыту мақсаттарын қайта қарауға әсер ететінін білеміз. Соңғы сәтке дейін оқытудың мақсаты Дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру болды, енді 5 құзыреттілікке ие: әлеуметтік, толеранттық, коммуникативтік, ақпараттық және құзыреттілік, өмір бойы оқуға деген ықыласты іске асыратын жаңа тұлға түрі талап етілді. Және ерте дамыту әдістемелерінің бірінші кезекте осыған бағытталғанын мойындау керек.

Тіпті шет тілдерін ерте үйрететін қарсыластардан да, егер баланы ерте балалық шақтағы тілге үйрететін болса, онда ол осы тілді меңгеру әлдеқайда жеңіл болады, бұл шетел тілдерін үйрену баланың басқа тәсілдері сияқты дамуының тамаша тәсілі. Қазір көптеген әдістемелер ұсынылады, ағылшын тілі сабақтары әр балабақшада бар.

Сонымен қатар, шет тілін меңгерген ата-аналардың өздері де оған өз баласына қосылуға тырысады.

Тілді оқу кезінде келесі сәттерге назар аудару қажет:

  • Мектепке дейінгі жастағы қызметтің жетекші түрі – ойын, балалар үшін ең бастысы – қозғалыс, сабақ сабаққа айналмауы маңызды – бұл мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиясына қайшы келеді.
  • Мектепке дейінгі балалардың көрнекі-бейнелі ойлауы. Сондықтан сабақ көру тірегі – пәндік сюжеттер, суреттер, ойыншықтар болуы керек.
  • Егер баланың ана тілімен және жекелеген дыбыстардың айтылу қиындықтары болса, онда жаңа сөздерді оқу кезінде оған беруге болмайды.
  • Баланың кез келген қызметте, ең алдымен, практикалық құндылықты басшылыққа алатынын ескеру қажет, сондықтан мектепке дейінгі жастағы шет тілін оқытуға қоршаған ортамен танысудың ерекше бөлімі ретінде қарау керек, яғни баланы оқуға дайындау керек, оны ынталандыру керек.

Ағылшын тілін оқу кезінде ойын сәттеріне, ойыншықтарды қолдана отырып, ертегілерді оқуға көп көңіл бөлінемін, онда балалар кейіпкерлер рөліне қатыса алады.

Негізгі сабақтарды қызықты және қозғалмалы ету оңай, оған ән айту, жаттығу және қозғалмалы ойындар кіреді.

Ойындар негізгі сөйлеу айналымдарын пысықтауға, зерделенген лексиканы бекітуге көмектеседі. Ойын мысалдары:

* бөлмеде тығылған заттарды табу және оларды атау

• наощупь догадаться деп жатыр мешочке, атау бұл.

* ағылшын тілінде шарадалар

Сабақ сондай-ақ суреттерді қамтиды.

Мысалы, мұғалім сурет салынған карталарды көрсетеді және кейде дұрыс емес сөздерді арнайы атай отырып, суретте бейнеленген дейді. Балалар кезек-кезек анықтау керек, дұрыс немесе дұрыс емес дейді тәрбиеші.

Басқа ойын жадты жақсы дамытады. Мұғалім карточкаларды қатарға қояды және оларда бейнеленгенін түсіндіреді. Балалар алаңдатады, тәрбиеші карточкалардың бірін алып тастайды – балалар тәрбиеші қандай карточканы алып тастағанын болжауға тиіс.

Өткен лексика жаттығуларды бекітуге көмектеседі (кейбіреулері мысалда келтіремін):

• Жаңа сөздерді шепотпен, содан кейін – қатты және аяқпен айту керек. Тапсырманың екінші бөлімі әсіресе балаларды қуанышқа бөледі.

* Әр түрлі эмоциялармен жаңа сөздерді айту керек: балалар шаршаған сияқты, көңілді сияқты, ұйықтағысы келетін сияқты және т. б. – педагогтың қиялының не екенін айтады.

Осылайша, сабақтар өте қарқынды өтеді, әрбір қызмет түріне 5-10 минуттан бөлінеді. Балалар оқуға үлгермейді, бірақ осы қысқа мерзім ішінде жаңа материалды меңгеруге үлгереді, ең бастысы – оларда тағы да сабаққа келуге ықылас пайда болады.

Мақаланы даярлаған:  Д. Б. Алимова