*Қоршаған ортамен өзара гармониялық қатынастағы бала
*Денсаулық
*Жеке басының мәдениеті
*Баланың физикалық даму нормативына морфофункционалдық ерекшеліктердің сәйкестігі
*Қозғалыс және моторикалық дағдының дамуы
*Физикалық жұмысқа жарамдылығы
*Басқадай мәдени-гигиеналық дағдылар
*Үлкен адамдар және құрдастарымен өзара қарым-қатынас құру
*Өз тәртібін меңгере білу, белгіленген ережелерге бағыну
*Тәртіптік, өзін қоғамдық орындарда ұстай білу
*Адамдармен қатынаста мейірімділікть, құрдастарына көмек көрсету
*Ұйымдастырушылық, ұқыптылық, кіршіксіздік
*Танымдық қызмет
*Білімі. Ұсынылған материалға өз назарын жұмылдыру, және педагогтың айтқанына сай қимылдау.
*Білім алуға, қоршаған әлемге белсенділік және қызығушылық таныту.
*Жаңа білім алуға, дағдыларға ұмтылу.
*Өз қызметінің нәтижесін бағалауға қызығушылық таныту
*Мәселені қалай құруға және оның шешімін өз бетімен іздеуге құлшыну.
*Балалардың жас шамасы категориясына жалпы хабардар болу.
Образдық ойлау, сөздік-логикалық ойлау қабілетінің қалыптасуы.
*Өз қызметінде әртүрлі схемалық көріністерді түсіну және қолдану (жоспар, жоба, қарапайым сызбалар).
*Нәзік дамыған моторика және сенсомоторлық координация.
