Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
+7 (718)2 60-84-45
Мекенжайы: Павлов көшесі 82/1 тел.608492, 608445
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Жоспар

Жұмыс мақсаты:

Дыбысты айтуда, ауызша сөйлеу тілі мен және қол моторикасында кемшіліктері бар балаларғауақытылы логопедиялық көмек  көрсету.

Міндеттері:

балалардың сөйлеу  тілін дамыту деңгейін талдау және диагностика.

Логопедиялық сабақтарға қабылданған балалардың ауызша сөйлеу тілі мен қол моторикасының дамуынжәне алдын-алу бойынша түзету жұмыстарының мазмұнын әзірлеу және жүзеге асыру.

Педагогтар мен ата-аналарды балалардың ауызша сөйлеу тілі мен қол моторикасын дамыту және алдын-алу бойынша тығыз байланыска тарту.

Іс-әрекеттің басым бағыттары:

1.     Дыбыстың дұрыс  айтылуы.

2.    Қол моторикасының дамуы.

 

Іс-шаралар

   

 

Ұйымдастырушылық-диагностикалық жұмыс

 

 

1.

Жұмыс кестесін құру және оны директорының бекітуі      

   

2.

Мектепке дейінгі балалардың ауызша сөйлеу тілін алғашқы тексеру

   

3.

Сабаққа алынған балалардың ауызша сөйлеу тілі мен саусақ моторикасының дағдыларын тексеру.

   

4.

Логопедиялық сабақтарға қабылданған балалардың құжаттамасын тексеру, оларға сөйлеу тілі картасын толтыру.

   

5.

Логопедиялық қорытындыға сәйкес мектепкеи дейінгі балалардың сабаққа (топтық және жеке) тіркеу.

   

6.

Логопедиялық сабақтың кестесін құру, оны әкімшілікпен келісу.

   

7.

Тіл кемістігін түзету үшін үлестірмелі материалдарды дайындау.

   

8.

Жеке логопедиялық тексеру және кеңес беру ( педагогтар мен ата-аналардың сұраныстары бойынша)

   

9.

Мектепке дейінгі балалардың ауызша сөйлеу тілі мен қол моторикасының нәтижесі бойынша тексеру журналын толтыру.

   

10.

Логопедиялық сабақ журналын рәсімдеу.

   

11.

Логопедиялық түзету жұмыстарын талдау.

   

12.

Жартыжылдықесеп құру

   

 

Түзету жұмыстары

   

1.

Логопедиялық сабақтарды жаппай (жарты топпен) өткізу.

   

2.

Жеке түзету сабақтарын өткізу.

   

 

Әдістемелік жұмыс

   

1.

Жаңа оқу жылына жеке, топпен, жарты топпен түзету-дамыту жұмыстарының жоспарын құру.

   

2.

Мектепке дейінгі балалардын ата-аналарына, тарбиешилермен түзету-дамыту сабақтарында сұрақтарына байланысты әдістемелік-кеңестік көмек көрсету.