Сенім телефоны
8(7182)662332
Мекенжайы: Павлодар қ., Генерал Смағұлов көшесі, 76 үй
8(7182)662332-басшы 8(7182)662250-бухгалтерия 8(7182)325080-вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі 15.00-18.00 Бейсенбі 09.00-11.00
Бір жылда0
Бір айда0
Бір аптада0
Кеше0
Сіздер үшін біздің аналар мен әкелер

Балабақшадағы логопедтің ерекшеліктері

Қазіргі заманғы мектепке дейінгі мекемелерде балалармен тек тәрбиешілер ғана емес, сонымен қатар әртүрлі мамандықтағы мұғалімдер де жұмыс істейді. Мамандардың бірі-логопед-мұғалім. Көбінесе ата-аналар логопед тек жеке дыбыстарды дұрыс айтпайтын немесе дұрыс айтпайтын балалармен жұмыс істейді деп санайды. Бірақ бұл сөйлеу терапиясының бір ғана аспектісі. Логопедтер жүргізген түзету жұмыстарының негізгі мақсаты-баланың сөйлеуін тұтастай дамыту, атап айтқанда: артикуляциялық моториканы дамыту, физикалық және сөйлеу есту қабілетін дамыту, сөздік қорын жинақтау және белсендіру, сөйлеудің грамматикалық құрылымымен жұмыс істеу, сөзжасам және сөзжасам дағдыларын үйрету, байланысты сөйлеуді дамыту, әріптік талдау дағдыларын қалыптастыру және, әрине, айтылымды түзету.

Әр түрлі себептермен әр түрлі балалар сөйлеу терапиясына мұқтаж. Бұл сөйлеу бұзылыстарының сипатына байланысты. Егер 5-6 жастағы бала жеке дыбыстарды дұрыс айтпаса, әдетте [l] немесе [P], онда ерекше қайғылы жағдай жоқ — қазір. Бірақ кейінірек... Ата-аналар нормадан мұндай ауытқу оған жасөспірім немесе үлкен жаста кедергі жасамайтынына кепілдік бере ала ма? Қайта даярлау бірнеше есе қиын. Егер бала кейбір дыбыстарды дұрыс айтпаса және фонемалық (сөйлеу) есту қабілеті бұзылса, бұл оған ана тілінің дыбыстарын нақты ажыратуға мүмкіндік бермейді, бұл мектепте оқудың (дислексия) және жазудың (дисграфия) бұзылуына әкелуі мүмкін. Сіз баланы орыс тілінде нашар үлгеріммен, стресстен және т.б. қамтамасыз ете отырып, бәрін өз бетіңізше жібере аласыз немесе сіз логопедпен мектепке дейінгі баламен сабаққа баруға тырысуға болады, содан кейін оқушымен проблемалар болады.

Орталық жүйке жүйесінің барлық функциялары табиғи қалыптасу кезеңінде жаттығуға және тәрбиелеуге жақсы жауап беретіні белгілі. Егер қазіргі уақытта қолайсыз жағдайлар жасалса, онда функциялардың дамуы кешіктіріледі, ал кейінгі жаста артта қалу қиын және толық емес өтеледі. Сөйлеу үшін баланың өмірінің алғашқы үш жылы осындай" сыни " даму кезеңі болып табылады: осы уақытқа дейін мидың сөйлеу аймақтарының анатомиялық жетілуі негізінен аяқталады, бала ана тілінің негізгі грамматикалық формаларын игереді, сөздердің үлкен қорын жинақтайды. Егер баланың сөйлеуінің алғашқы үш жылында тиісті көңіл бөлінбесе, болашақта қуып жету үшін көп күш қажет болады. Сондықтан балабақшаларда 3-4 жастан бастап балалармен жүйелі түзету сабақтары өткізіледі.

Сөйлеу терапиясының екі түрі бар: фронтальды (балалар тобымен) және жеке. Фронтальды сабақтағы балалардың оңтайлы саны - 5-6 адам, бір жастағы және бұзылыстың бірдей түрі бар балалар, өйткені логопедиялық жұмыс баланың ақауы мен жасын ескере отырып жасалады.

Мектеп жасына дейінгі балалардағы сөйлеу бұзылыстарының үш негізгі түрі бар: жеке дыбыстардың айтылуының бұзылуы немесе дислалия — жеңіл көрініс, FFN — фонетикалық-фонемалық бұзылулар (айтылу және сөйлеу есту қабілеті бұзылған), Ohr — сөйлеудің жалпы дамымауы (бүкіл сөйлеу жүйесі бұзылған: айтылу, фонемалық есту, буын құрылымы, грамматика, байланысты сөйлеу). Сөйлеудің жалпы дамымауы төрт деңгейге ие — бір жасар баланың деңгейіндегі үнсіздік пен сөйлеуден ОНР элементтерінің көрінісіне дейін (фонемалық есту және сөйлеудің слогдық құрылымының бұзылуы).

Дислалиясы бар балалар үшін аптасына 1-2 рет артикуляциялық моториканы дамыту, дыбыстарды қою және автоматтандыру, үй тапсырмаларын орындау үшін логопедпен жеке сабақтар жеткілікті. Сабақтар 3 айдан 9 айға дейін созылуы мүмкін.

FFN бар балалар аптасына 2-3 рет жеке сабақтарға қатыса алады немесе алдыңғы сабақтарды жеке сабақтармен біріктіре алады. Сабақтар 6-9 айға созылуы мүмкін.

ОНР бар балалар үшін жеке сабақтар аз, аптасына 3-4 рет фронтальды және жеке сабақтардың үйлесімі тиімдірек. Жеке сабақтарда жұмыс негізінен дыбыстың айтылуын түзету бойынша жүргізіледі, сондай-ақ фронтальды сабақтарда балаға жеке-жеке сәтсіздікке ұшырайтын позициялар жасалады. Фронтальды сабақтардың негізгі міндеттері, біріншіден, сөздікті жинақтау және сөйлеудің лексикалық-грамматикалық құрылымын дамыту; екіншіден, фонемалық есту және сөздің слогдық құрылымын дамыту болып табылады; үшіншіден, Дисграфия мен дислексияның алдын-алу, төртіншіден, үйлесімді сөйлеуді дамыту. Жол бойында логопед эмоционалды-сауық саласын, барлық психикалық процестерді дамытады. Сабақтың ұзақтығы-1-2 жыл.

Баланың сөйлеуінің дұрыс дамуы көбінесе отбасының назары мен қамқорлығына байланысты. Дислалия, FFN немесе ONR-сіз осы бұзылулардың барлығын толығымен жеңе аласыз немесе сөйлеу жағдайын едәуір жақсарта аласыз, бірақ бұл үшін балаға сүйіспеншілікпен және табысқа деген сеніммен табанды түрде көмектесуіңіз керек!