Телефон доверия
61-41-17
email: yasli111@mail.ru
Адрес: 140011 Павлодар қаласы, Камзин көшесі, 80/1
61-41-17 - басшы 61-41-16 - вахта 61-41-15 - бухгалтерия
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
9.00 13.00 дейін
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Мектепке дейінгі ұйымдарды өзін-өзі аттесттау

 

Білім беру ұйымдарын
бағалау өлшемшарттарының
1-қосымшасы

2021-2022оқу жылына Павлодар облысының білім беру басқармасы, Павлодар қаласы білім беру бөлімінің «Павлодар қаласының №111 сәбилер-бақшасы» ҚМҚК өзін-өзі бағалау қызметі

 

 р/с №

Бағалау өлшемшарттары

Өлшеуіштер

Балдары

111

1

Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі

100 %

5

 

95 - 99 %

4

4

80 - 94 %

3

 

80 %-дан төмен

2

 

2

Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей)үлесі

100 %

5

5

95 - 99 %

4

 

80 - 94 %

3

 

80 %-дан төмен

2

 

3

Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі

100 %

5

5

95 - 99 %

4

 

80 - 94 %

3

 

80 %-дан төмен

2

 

4

 Білім беру ұйымының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы

100 %

5

 

95 - 99 %

4

 

80 - 94 %

3

3

80 %-дан төмен

2

 

5

 Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23513 тіркелген) сәйкес жағдай жасау

100 %

5

 

95 - 99 %

4

 

80 - 94 %

3

 

80 %-дан төмен

2

2

6

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес мектепке дейінгі ұйымдарға арналған оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз ету

100 %

5

5

95 - 99 %

4

 

80 - 94 %

3

 

80 %-дан төмен

2

 

7

Жас топтары толықтырылуының сәйкестігі (топтар бөлінісінде)

100 %

5

5

95 - 99 %

4

 

80 - 94 %

3

 

80 %-дан төмен

2

 

8

Ата-аналардың сауалнама нәтижелерін талдау

80 % -дан 100% - ға дейінгі респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған

5

 

65% -дан 79 % - ға дейінгі респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған

4

4

50 % -дан 64 % - ға дейінгі респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған

3

 

50 %-дан кем респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған

2

 

9

Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

80 %-дан100% - ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдыңжасалудеңгейіне қанағаттанған

5

5

 65%-дан79 % - ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған

4

 

50 %-дан 64 % - ға дейінгі респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған

3

 

50 % -дан кем респонденттер сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайдың жасалу деңгейіне қанағаттанған

2

 

 

ЖАЛПЫ:

38 – ЖАҚСЫ ДЕҢГЕЙ

     

 Білім беру ұйымының басшысы Н. К. Крухмалёва_____________________________

                                                                         (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)

 

 

2021-2022 оқу жылының

ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫН ОРЫНДАЛУЫНЫҢ ТАЛДАУЫ

 

Мақсаты: оқу жылындағы жұмыс нәтижелерін негіздеу, себеп – салдарлық байланыстар арқылы жұмыстың оң және теріс факторларын көрсету.

 

Ақпараттық анықтама

Нормативтік-құқықтық мәртебесі – Павлодар облысы білім басқармасы, Павлодар қаласы білім беру бөлімінің «Павлодар қаласының № 111 сәбилер бақшасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны.

Ашылған жылы - 1984 ж.

Құрылтайшы - Павлодар қаласының білім беру бөлімі

Жобалық қуаты – 290 бала

Нақты қуаты – 2022ж.31.05. мерзімге - 269 бала

Жұмыс кестесі - 12 сағаттық, бескүндік

Топтар саны – 10: 2 кіші топ (1 қазақ тілінде тәрбиелеу және оқыту); 3 орта топ (1 қазақ тілінде тәрбиелеу және оқыту); 3 аға топ (1 қазақ тілінде тәрбиелеу және оқыту); 2 мектепалды топ (1 қазақ тілінде тәрбиелеу және оқыту).

Балалардың денсаулық деңгейінің мінездемесі – І, ІІ денсаулық тобы

 

 

ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ

 

2019-2020

2020-2021

2021-2022

педагогтердің барлығы

 

25

27+1 (басшы)

27+1 (басшы)

жоғары білім

24 (96,0%)

24 (85,7%)

23 (82,1%)

мектепке дейінгі жоғары білім

5 (20,8%)

5 (20,8%)

4 (17,4%)

арнайы орта білім

2 (4%)

4 (14,3%)

5 (17,9%)

мектепке дейінгі арнайы орта білім

1 (50%)

2 (50%)

2 (50%)

мектепке дейінгі базалық білімі бар

12 (48%)

12 (42,9%)

4 (18,2%)

Педагог-зерттеуші

0

0

5 (17,9%)

Педагог-модератор

0

0

2 (7,1%)

IIIсанат

0

0

1 басшы(3,6%)

жоғары санат

7 (28,0%)

7 (25,0%)

6 (25,0%)

бірінші санат

12 (48,0%)

12 (42,8%)

9 (32,1%)

екінші санат

1 (4,0%)

1 (10,8%)

1 (3,6%)

санаты жоқ (МДҰ басшысы кіреді)

6 (20,0%)

5 (21,4%)

4 (10,7%)

Сәбилер бақшасында қолдау қызметі мамандарының кабинеттік жұмыс жүйесі, музыкалық және спорт залдары, бассейн, қазақ тілі, психолог, логопед кабинеттері бар.

 

Курстық қайта даярлау

Оқу жылы

Жоспарланған ұстаздар саны

Барлық өткені/оның ішінде инклюзия бойынша

Қайта даярлауды қайда өтті

2019-2020

8

8

ПМПУ – 3, ИнЕУ - 5

2020-2021

2

10/4 (ПМПУ)

ПМПУ – 2; ИнЕУ – 4; ЦПМ - 4

2021-2022

5

2/6 (ПМПУ)

ПМПУ - 2

 

Педагог кадрларды аттестаттау

Оқу жылы

Санаттар бойынша сұраныстар

Санаттар бойынша беру

Қосымша

2019-2020

5 педагогов

растау:

жоғары- 0

1 - 0

2 -  0

беру:

жоғары- 2

1 - 1

2 -  2

растау:

жоғары- 0

1 - 0

2 -  0

беру:

жоғары- 2

1 - 1

2 -  0

Сычикова О.А. басқа елге көшуіне байланысты жұмыстан шықты

2020-2021

беру:

п/и - 3

беру:

п/и – 1

п/м - 2

 

2021-2022

беру:

п/и - 4

беру:

п/и – 4

Мерзімінен бұрын: Кубахова Л.М., Слабкова Т.В. – п/и;

Тестілеуден өтпеді– Әбілова С.Б., Рустимова Д.Г.

 

2021-2022 оқу жылындағы тәрбиеленушілердің денсаулық жағдайының талдауы

Тізімдік құрамы

279

Жоспар/күндер

22430

Нақты/күндер

14188

Болған жоқ

8242

ОРЗ, ОРВИ

293

В/О

3

Бронхит

10

Скарлатина

13

Ангина

7

Фарингит

135

Коронавирустікинфекция

1

Басқалар

66

Сырқаттанған барлық жағдайлар

529

Кестеде көрсетілген оқушылардың денсаулығын талдау орташа мәліметтерге ие

 

Қатысудың салыстырмалы талдауы

Оқу жылы

Балалардың орташа саны

Нақты болған күндері

Себеппен болмаған күндері

Жиынтық күндері

Қатысу %

2019-2020

285

2967

2645

5612

52,9%

2020-2021

215

1170

980

1170

32,7%

2021-2022

228

1596

950

1596

32,6%

 

Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұнын меңгеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларын дамыту мониторингі

Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін бақылау үшін нормативтік құқықтық база негіз болып табылады: 2020-2025 ЖАКРОН, МЕМДВО, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы. Мектепке дейінгі ұйым 100% оқу - әдістемелік кешенмен қамтамасыз етілген. Оқу үрдісінің жабдықталуы-86% (дидактикалық және әдістемелік материал). Әрбір жас тобында және сүйемелдеу қызметінің мамандарында топтың немесе кабинеттің паспорты бар, онда индекске сәйкес толассыз тақырыптарға сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметін қамтамасыз ету және орнын толтыру жұмысы үшін кластерлер орналасқан. Топтың кеңістіктік ортасы тақырыптар мен жыл мезгілдеріне сәйкес жаңартылады.

 

Оқу жылы

Балалар саны

Iдеңгейі

IIдеңгейі

IIIдеңгейі

2019-2020

279

1,7%

53,9%

44,4%

2020-2021

224

1,2%

53,5%

45,3%

2021-2022

269

2,6%

52,4%

45,0%

 

2022 жылдың соңына қарай балабақшада 10 топ жұмыс істеді. Дағдылар мен дағдыларды дамытудың төмен деңгейінің 7,7%-ға төмендеуінде және орта деңгейдің 10,9%-ға төмендеуінде оң динамика, дағдыларды меңгерудің жоғары деңгейінің 18,6%-ға артуында байқалады.

Осылайша, 2021-2022 оқу жылында балалардың дағдыларды меңгеруінің жалпы нәтижесі – 97,4% - ды құрайды, бұл 2020-2021 оқу жылының нәтижелерінен 1,4% - ға төмен.

7 бала төмен деңгейді көрсетті: Амирханова А., Мажитов А. (кіші "а"); Иванова М., Закарья в., Айдарханова Л. (кіші "Б"); Серенко М. (Үлкен "Б"); Санин М. (мектепалды "Б", үлкен жастағы бала). Олардың ішінде 2 баланың ПМПК қорытындысы бар: Серенко М., Санин М.

Сонымен қатар, 2020-2021 оқу жылында ПМПК диагнозы расталған "Б" орта тобы/ "Б" үлкен тобы бар балалар болды: Смаилов Тимур-Али (1-деңгейдегі ПМПК диагнозы, "Ринолалия"), Кусаинов Айтуар (1-деңгейдегі ПМПК диагнозы), осы оқу жылында бұл балалар орта деңгейдегі ПМПК диагнозын көрсетті бағдарламаны меңгеру деңгейі.

Бағдарламаны игерудің төмен деңгейін көрсеткен барлық балаларға өтемақы жоспарлары жазылған.

 

Павлодар қ., мектептеріне балалардың түсуінің талдауы

группы

кол-во детей

поступили в школу

остались в д/с

остались дома

каз

рус

в т.ч. лиц-е и гимн-е классы

Предшкольная «А» (с казахским языком обучения)

24

12

7

4

0

5

Предшкольная «Б» (с русским языком обучения)

13

0

10

0

0

3