Сенім телефоны
8718(2)507407
email: garden49@list.ru
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)507407 Бухгалтер: 87182663580 Вахта:87182507406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
Бір жылда2937309
Бір айда220496
Бір аптада46278
Кеше8842
Тәулік2307
Музыкалық жетекшісі
Дворцевая Оксана Григорийқызы
Дворцевая  Оксана  Григорийқызы

Білімі:  жоғары,  ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: Музыка пәнінің мұғалімі

Осы лауазымдағы өтілі: 14 жылдан

Осы мекемедегі еңбек өтілі: 3 жыл

Біліктілік санаты: жоғары

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: "Музыкалық-ырғақтық есту қабілетін дамыту үшін логоритмиялық жаттығуларды қолдану"

 

Барлық отбасы үшін үй мерекелері
 
Балалық шақтың естеліктері сізге ең бақытты деп ойлайсыз ба? Әрине, үй мерекелері. Жадыдан көп нәрсе стерилденген, бірақ анам қандай костюмдерін тіггенін және әкем қандай торттарды сатып алғанын есіңізге түсіресіз. Егер ата-аналар сіз және сіздің қонақтарыңыз үшін қызықты бірдеңе ойлап тапса, туған күні таңертең оянып, жастық астында сыйлықтар тауып, қалай қуанғанын есте сақтаңыз.
 
Үлкендер балаларға музыка қосып, ас дастарханына қою жеткілікті деп ойлайды-қонақтар өздерін қызықтырады, не ойнайтынын табады. Өкінішке орай, бұл ең жақсы жағдайда жалпы скукамен, ең нашар жанжалмен аяқталады.
 
Кейбір ата-аналар таныстарымен ұсынылған клоундарды шақырады және мереке әдемі болуы керек деп шешеді. Бірақ балалардағы клоундар алдындағы қорқыныш проблемасына тап бола аласыз. (Туған күн иесінің анасынан қорқу ешкім болмайды.)
 
Әрине, массовиктер өте ұнайтын балалар бар, бірақ, әдетте, клоундар мен фокусшылар өздеріне үйреншікті бір сценарий бойынша жұмыс істейді. Балалар бір бағдарламаны бірнеше рет әр түрлі таныстарда қонақта көреді.
 
Бала өте көп нәрсе қызықтырады және тек қана фея, мысықтар, инопланетяндар, футбол немесе сүйікті мультфильм. Тақырыптық туған күні ол үшін ең сүйікті сыйлық болар еді, бірақ сирек клоун ханзада немесе ғарыштан келген адамдар тақырыбына ойлануға келіседі, өйткені, Лунтика тақырыбына туған күнін қалай ұйымдастыруға болады, басын сындырғаннан гөрі, сол ақша үшін үйреншікті бағдарламаны жұмыс істеу оңайырақ.
 
Сонымен қатар, баламен бірге дайындалған үй мерекесі отбасы өмірінің маңызды бөлігі болуы мүмкін. Алдағы туған күннің бөлшектерін талқылау-бұл қосымша қарым-қатынас, бұл бірге белгілеу және қиялын көрсету мүмкіндігі, бұл ата-аналарды балалармен одан әрі жақындастырады. Сіздің отбасылық таланттарыңыз жақсы көрінетін аймақты іздеңіз.
 
Туған күн иесінің талантын пайдаланыңыз.  Ол сценарийді ойлап табуға, шақыруларды ресімдеуге, сізбен бірге қонақтардың келуіне бөлмені безендіруге көмектеседі. Кейде балалар үй мерекесін дайындау барысында көптеген күтпеген және өте қызықты идеялар береді, сіз балалар ойындарының бірде-бір анықтамалығынан таба алмайсыз.
 
Кейбір аналар балалар мерекелерін дайындауға қорқады, өздерін қолсыз деп атайды және кішкентай қонақтармен жеңе алмайтындығынан қорқады. Шын мәнінде, бәрі қорқынышты емес! Көріңіз-және сіз бұл көз. Ешкім де ең тәжірибелі клоунда балалардың кейбір сәтте ақыл-ойдан шықпайтынына кепілдік бере алмайды,сондықтан батыл болыңыз. Балалардың назарын Қор туралы есте сақтау қажет ойын-ақша жинағын пайдалана отырып, оңай қайтаруға болады. Сонымен қатар, жағдайды балалардың көзімен қараңызшы: олар шулы және секіреді? Демек, олар көңілді. Және дәл осы біз қол жеткіземіз.
 
 
 
"Музыкалық сабақтарда логоритмиканы қолдану".
 
Соңғы уақытта мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу проблемасы әсіресе маңызды болып отыр. Статистикалық мәліметтер бойынша жаңа туған нәрестелердің тек 15% - ы ғана дені сау болып келеді. Қалған балалардың түрлі микроорганикалық зақымданулары немесе айқын патологиясы бар. Соңғы жылдары күрделі сөйлеу бұзылыстары бар балалар саны өсті, оларды жою үшін логопедтер мен музыкалық жетекшілердің бірлескен жұмысы неғұрлым талап етілетін және оң нәтиже беретін болады. Баланың сөздік қоры бай және дұрыс сөйлеуі қаншалықты бай болса, өз ойын білдіру процесі оңайырақ болады, оның балалармен және ересектермен өзара қарым-қатынасы да толыққанды болады. Мектепке дейінгі жастағы дыбыс айтудың ақаулары баланың одан әрі өмірінде үлкен маңызға ие, олар ойлау, есте сақтау, қиял сияқты психологиялық үдерістердің дамуында ауытқушылыққа, сондай-ақ қарым-қатынас қиындығына байланысты толық емес кешенді қалыптастыруға себеп болуы мүмкін. Балалар өз қателіктерін ұялата бастайды, құрдастарымен қарым-қатынас жасамайды. Өз күшінде сенімсіздік пайда болады, бұл теріс салдарларға әкеледі. Сондықтан, дыбысты дер кезінде түзету өте маңызды. Айтылу ақауларын уақытылы жою Оқу және жазу дағдыларын меңгеруде қиындықтардың алдын алуға көмектеседі. Сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс істейтін мамандардың алдында моториканы дамытуға және қимылдарды үйлестіруге, зейінді, жалпы тонусты, көңіл-күйді, тілдің, еріннің, төменгі жақтың қозғалысын жетілдіруге, бас миының қабығын белсендіруге, физиологиялық тыныс алуды дамытуға бағытталатын ең тиімді әдістерді іздеу міндеті тұр. Логопедиялық ритмика - бұл белсенді терапия түрі, оның мақсаты-баланың қозғалыс саласын дамыту арқылы сөйлеу бұзылыстарын сөз бен музыкамен ұштастыра отырып жеңу болып табылады. Логоритмика сияқты белсенді терапияның түрін мен 2011-2012 оқу жылында алғаш рет жүзеге асыра бастадым. Мен өз жұмысын О. И. Карц, О. С. Боромыкова, М. Ю. Картушина және т.б. авторлардың әдістемелік ұсыныстары мен практикалық материалдарын зерделеуден бастадым, мектепке дейінгі жастағы балалардың психоэмоционалдық үдерістерін дамытуға бағытталған "Арт - терапия" бағдарламасы бойынша 1 семинар-практикумға бардым. Неліктен логоритмика? Барлық қоршаған орта ритм Заңы бойынша өмір сүреді. Жыл мезгілдерінің ауысуы, күн мен түн, жүрек ырғағы және т.б. белгілі бір ырғаққа бағынады. Кез келген ырғақты қозғалыс адам миының қызметін белсендіреді. Сондықтан бала кезінен бастап мектепке дейінгі балалар үшін қол жетімді формада - ырғақтық жаттығулар мен ойындарда ырғақты сезімді дамытумен айналысу ұсынылады. Ырғақтық тәрбие жүйесі 20 ғасырдың басында Еуропа елдерінде кең таралған. Логопедиялық ритмика мектепке дейінгі балалармен түзету жұмысының кешенді әдісі жүйесінде ерекше орын алады және сөйлеу, оның ішінде тыныс алу, дауыс, ырғақ, екпін және сөйлеудің әуенді - интонациялық жақтарын қалпына келтіруге қызмет етеді. Логоритмиялық сабақтар - бұл сөз, Музыка және қозғалысқа сүйенетін әдіс саусақты, сөйлеу музыкалық-қимыл және коммуникативтік ойындарды қамтиды. Менің ойымша, логопедиялық ритмика барлық балаларға пайдалы. Сөйлеу негативі деп аталатын балалар үшін логопедиялық ритмика өте маңызды, өйткені сабақтар сөйлеуге оң және эмоционалдық көңіл-күй, логопедиялық жаттығуларды орындауға уәждеме және т. б. Тұрақты логопедиялық жаттығулар баланың сөйлеу бұзылысының түріне қарамастан, сөйлеу тілінің қалыпқа келуіне ықпал етеді, оң эмоционалдық көңіл-күйді қалыптастырады. Ұжымда жұмыс істей отырып, балалар құрдастарымен қарым-қатынас жасауды, олармен ортақ тіл табуды және өзара әрекеттесуді үйренеді. Барлық жаттығулар еліктеу бойынша өткізіледі. Сөйлеу материалы алдын ала оқылмайды. Сондықтан логоритмика балаларға арналған әдемі сөйлеу мерекесі болады! Логоритмика бойынша жұмыс бағыты.
 
1.     Ырғақтың сезімін дамыту-жаттығулар, ырғақты және фонематикалық қабылдау сезімін дамытуға бағытталған қимылдармен музыкалық-дидактикалық, ырғақтық ойындар.
 
2.     Дұрыс тыныс алуды қалыптастыру-Дұрыс физиологиялық және тілдік тыныс алуды қалыптастыруға, дамытуға және өңдеуге бағытталған жаттығулар.
 
3.     Артикуляциялық және бет моторикасының дамуы. артикуляциялық праксистің, мимиялық бұлшық еттің дамуына бағытталған жаттығулар.
 
4.     Жалпы моториканы дамыту-жалпы қозғалыс және координаторлық функцияларды дамытуға және түзетуге бағытталған динамикалық ойындар мен жаттығулар

 

5.     Ұсақ моториканы дамыту-саусақты ойындар және сөйлеу арқылы немесе ұсақ саусақты моториканы дамытуға және түзетуге бағытталған түрлі заттарды пайдалана отырып жаттығулар.