Сенім телефоны
8718(2)507407
email: garden49@list.ru
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)507407 Бухгалтер: 87182663580 Вахта:87182507406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
Бір жылда2934176
Бір айда433735
Бір аптада61500
Кеше13977
Тәулік371
Музыкалық жетекшісі
Дворцевая Оксана Григорийқызы
Дворцевая  Оксана  Григорийқызы

Білімі:  жоғары,  ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: Музыка пәнінің мұғалімі

Осы лауазымдағы өтілі: 15 жыл

Осы мекемедегі еңбек өтілі: 4 жыл

Біліктілік санаты: жоғары

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: "Музыкалық-ырғақтық есту қабілетін дамыту үшін логоритмиялық жаттығуларды қолдану"

 
 
 
"Музыкалық сабақтарда логоритмиканы қолдану".
 
Соңғы уақытта мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу проблемасы әсіресе маңызды болып отыр. Статистикалық мәліметтер бойынша жаңа туған нәрестелердің тек 15% - ы ғана дені сау болып келеді. Қалған балалардың түрлі микроорганикалық зақымданулары немесе айқын патологиясы бар. Соңғы жылдары күрделі сөйлеу бұзылыстары бар балалар саны өсті, оларды жою үшін логопедтер мен музыкалық жетекшілердің бірлескен жұмысы неғұрлым талап етілетін және оң нәтиже беретін болады. Баланың сөздік қоры бай және дұрыс сөйлеуі қаншалықты бай болса, өз ойын білдіру процесі оңайырақ болады, оның балалармен және ересектермен өзара қарым-қатынасы да толыққанды болады. Мектепке дейінгі жастағы дыбыс айтудың ақаулары баланың одан әрі өмірінде үлкен маңызға ие, олар ойлау, есте сақтау, қиял сияқты психологиялық үдерістердің дамуында ауытқушылыққа, сондай-ақ қарым-қатынас қиындығына байланысты толық емес кешенді қалыптастыруға себеп болуы мүмкін. Балалар өз қателіктерін ұялата бастайды, құрдастарымен қарым-қатынас жасамайды. Өз күшінде сенімсіздік пайда болады, бұл теріс салдарларға әкеледі. Сондықтан, дыбысты дер кезінде түзету өте маңызды. Айтылу ақауларын уақытылы жою Оқу және жазу дағдыларын меңгеруде қиындықтардың алдын алуға көмектеседі. Сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс істейтін мамандардың алдында моториканы дамытуға және қимылдарды үйлестіруге, зейінді, жалпы тонусты, көңіл-күйді, тілдің, еріннің, төменгі жақтың қозғалысын жетілдіруге, бас миының қабығын белсендіруге, физиологиялық тыныс алуды дамытуға бағытталатын ең тиімді әдістерді іздеу міндеті тұр. Логопедиялық ритмика - бұл белсенді терапия түрі, оның мақсаты-баланың қозғалыс саласын дамыту арқылы сөйлеу бұзылыстарын сөз бен музыкамен ұштастыра отырып жеңу болып табылады. Логоритмика сияқты белсенді терапияның түрін мен 2011-2012 оқу жылында алғаш рет жүзеге асыра бастадым. Мен өз жұмысын О. И. Карц, О. С. Боромыкова, М. Ю. Картушина және т.б. авторлардың әдістемелік ұсыныстары мен практикалық материалдарын зерделеуден бастадым, мектепке дейінгі жастағы балалардың психоэмоционалдық үдерістерін дамытуға бағытталған "Арт - терапия" бағдарламасы бойынша 1 семинар-практикумға бардым. Неліктен логоритмика? Барлық қоршаған орта ритм Заңы бойынша өмір сүреді. Жыл мезгілдерінің ауысуы, күн мен түн, жүрек ырғағы және т.б. белгілі бір ырғаққа бағынады. Кез келген ырғақты қозғалыс адам миының қызметін белсендіреді. Сондықтан бала кезінен бастап мектепке дейінгі балалар үшін қол жетімді формада - ырғақтық жаттығулар мен ойындарда ырғақты сезімді дамытумен айналысу ұсынылады. Ырғақтық тәрбие жүйесі 20 ғасырдың басында Еуропа елдерінде кең таралған. Логопедиялық ритмика мектепке дейінгі балалармен түзету жұмысының кешенді әдісі жүйесінде ерекше орын алады және сөйлеу, оның ішінде тыныс алу, дауыс, ырғақ, екпін және сөйлеудің әуенді - интонациялық жақтарын қалпына келтіруге қызмет етеді. Логоритмиялық сабақтар - бұл сөз, Музыка және қозғалысқа сүйенетін әдіс саусақты, сөйлеу музыкалық-қимыл және коммуникативтік ойындарды қамтиды. Менің ойымша, логопедиялық ритмика барлық балаларға пайдалы. Сөйлеу негативі деп аталатын балалар үшін логопедиялық ритмика өте маңызды, өйткені сабақтар сөйлеуге оң және эмоционалдық көңіл-күй, логопедиялық жаттығуларды орындауға уәждеме және т. б. Тұрақты логопедиялық жаттығулар баланың сөйлеу бұзылысының түріне қарамастан, сөйлеу тілінің қалыпқа келуіне ықпал етеді, оң эмоционалдық көңіл-күйді қалыптастырады. Ұжымда жұмыс істей отырып, балалар құрдастарымен қарым-қатынас жасауды, олармен ортақ тіл табуды және өзара әрекеттесуді үйренеді. Барлық жаттығулар еліктеу бойынша өткізіледі. Сөйлеу материалы алдын ала оқылмайды. Сондықтан логоритмика балаларға арналған әдемі сөйлеу мерекесі болады! Логоритмика бойынша жұмыс бағыты.
 
1.     Ырғақтың сезімін дамыту-жаттығулар, ырғақты және фонематикалық қабылдау сезімін дамытуға бағытталған қимылдармен музыкалық-дидактикалық, ырғақтық ойындар.
 
2.     Дұрыс тыныс алуды қалыптастыру-Дұрыс физиологиялық және тілдік тыныс алуды қалыптастыруға, дамытуға және өңдеуге бағытталған жаттығулар.
 
3.     Артикуляциялық және бет моторикасының дамуы. артикуляциялық праксистің, мимиялық бұлшық еттің дамуына бағытталған жаттығулар.
 
4.     Жалпы моториканы дамыту-жалпы қозғалыс және координаторлық функцияларды дамытуға және түзетуге бағытталған динамикалық ойындар мен жаттығулар

5.     Ұсақ моториканы дамыту-саусақты ойындар және сөйлеу арқылы немесе ұсақ саусақты моториканы дамытуға және түзетуге бағытталған түрлі заттарды пайдалана отырып жаттығулар.

 
       Жұмыста тиімділікке қол жеткізудің басты принципі – әрбір балаға жеке көзқарас, оның жас, психофизиологиялық және сөйлеу мүмкіндіктерін есепке алу. "Варим суп" саусақ ойыны Эй, балалар! Эге-гей! Балалар алақанға мақтанады. Біз үшін көкөністерді тазалаймыз. Біз қырыққабатты бір-біріне параллель қойып, саусақтарымызды түзетеміз. Кезекпен алақандарын көтеріп, түсіреді ("рубят"). Сорпа дәмді болады. Біз картопты тазалаймыз, оң қолдың саусақтарымен сол алақанның сырт жағын батырып тастаймыз. Чистим өте еппен, Біз натрем морковку, Сгибают қолды локтях, сжимают саусақ төңгершекті құлаққа түсіру жылдамығы мен көтереді олардың плечам. Қызыл бас. Бір уақытта қолды ("сәбіз мәйіті") түсіреді және көтереді, содан кейін сол Алақан бойынша оң жақтағы қабырғамен ағады. Біз покрошим қызанақ, Және бастиек лучка Және зубок чесночка. Біз сорпа тұздаймыз. Оң қолдың саусақтарымен ұсақтап, щепотьке жиналған ("тұз"). Скушай-ка, голубчик! Екі алақанды алға созады. "Сәлеметсіз бе!"Әнмен логоритмиялық ойын С. Коротаеваның музыкасы мен сөздері қаламдар, қаламдар, ояныңыз, Сәлеметсіз бе! Алақан туралы алақанды сүртіңіз. Жұмсақ тұтқалары біздің, Сәлеметсіз бе! Оң жақ алақанды екі рет , содан кейін сол қолмен үтіктейді. Саусақ ашуланған, Сәлеметсіз бе! Қосылу растопыренные саусақтар мен ударяют кезекпен шынашақ с мизинцем және т. б. алақандары, біздің үгіндісі, Сәлеметсіз бе! Өз алдына алақанға ырғақты мақтанады. Біздің құлақшымыз, біздің щеткалар, Сәлеметсіз бе! Құлақтарды сүртіп, щеткаларды тегістейді. Біздің бұйралар мен бұйралар, Сәлеметсіз бе! Өзін-өзі басымен тегістейді. Сіз бір-біріңізге күлкі, Сәлем! Алдымен көрші солға, содан кейін оңға күлді. Және басқа табыныңыз, Сәлеметсіз бе! Баспен ию жасайды. Сөйлеу аппаратын белсендіруге арналған жаттығулар мен ойындар. 1) тілді ұштарынан негізге дейін жүйелі тістеу арқылы бас тартуға дейін тілді көтеру. 2) цоканье және тілмен қыстыру. 3) тістер мен бет арасындағы тілдердің дөңгелек қозғалысы. 4) тілді бүйір тістермен тістеу 5) жоңқаның ішкі бетін тістеу Педагог: орманда гул жүгірді! Балалар: мм-мм-мм-мм! (ұраны қатты демде оқиды.) Педагог: мұнда сұраушы орман кебеді... Балалар: УК! УК! (күшті қысқа дем шығару. Балалар: Динь-динь-динь! (жоғарғы регистрде, күлімде, мұрын дыбысы.) Құмырадан сорпа жейді. (Дыбыс с.) сынған киска пуста миска. Сеня шөп киеді. Сенде ұйықтау Сеня болады. Балалар екі топқа бөлінеді. 1-ші топ: Дидили, дидили, Сіз Маша қайда көрдіңіз? Әннің мәтінін оқиды және ырғақты суретті бір мезгілде тартады. 2-ші топ: Маша бақшасына жүгірді. 1-ші топ: Дидили, дидили, Сіз қай жерде Катюді көрдіңіз? 2-ші топ: Жасыл бақша Катя жүзімді қысады. Мәтінді айтады, содан кейін бұл ырғақта саусақпен басады. 1-ші топ: Didili, didili, Сіз Дуня қайда көрдіңіз? 2-ші топ: Дуня қияр қанатына кірді. 1-ші топ: Didili, didili, Ванюді көрмейсіз бе? 2-ші топ: Ваня құдығы тауықпен алынады! Әрбір күшті үлеске тауықпен төбелесті бейнелейді. Көңілді ит, шие, брики, гав! Ал оның артында қаздар, басы қашып кетті. Ал олардың артында торайлар, чиктер, бриктер, хрю! Чики, брики, қайтала-ка, мен не деп жатырмын! "Менің әуе шарым" тыныс жаттығулары мақсаты: терең тыныс алу, күшті ұзақ тыныс алу; еріннің бұлшық еттерін белсендіру.Жабдық: әуе шарлары. Балалар ауа шарын мұрын арқылы жинап, ауыз арқылы баяу дем алып кетуі керек. Педагог балалардың іс-әрекетін әнмен сүйемелдейді: 1 нұсқа. Менің әуе шарым, бір рет, екі, үш. Масарик сияқты жеңіл, қараңыз. Мұрын мен дем алдым, асықпаймын, демімді бақылаймын. 2 нұсқа. Күн сайын мен допқа, тыныс алу үстінде. Мен тырыстым, және күшті боламын. "Ветерок Дует ветерок" мақсаты: фонациялық (дыбысталған) дем шығару, есту және көру назарын, ұсақ моториканы дамыту; еріннің бұлшық еттерін жандандыру. Педагог балаларды серуендеуге шақырады. Балалар бір-бірінің артынан тұрып," жыланша " алға жылжиды. Ересек адамның сигналы бойынша тоқтайды және қозғалыстарды орындайды: алтын күн аспанға сырғанайды, таңертеңнен бастап күлімсіреді, ал күлімсіреу-сәулелер өте ыстық (балалар саусақтарды оң қолында ашады, "күншіні" бейнелейді және шеңберге тұрады). Ары қарай не болды? Күн бұлт кейін кірді (балалар сол қолдың саусақтарын "бұлт"бейнелеп, жұдырыққа қысады). Кенеттен жел соқты, ал ол осылай: У-У-У (балалар мұрынды кенеттен жасайды және бұл дыбысты шығарып шығарады). З-з-з-з-з-з массасы ұшады з-з-з-з-з массасы ызыңдайды. З-з-з, ол өзі ашулы! З-з, мені тұра қуады! "Ырғақты оркестр" ойыны (шағын моториканы дамыту үшін) Жабдықтар: дирижерлік таяқша, балалардың музыкалық аспаптары. Балалар төрт командаға бөлінеді, әр командада музыкалық аспаптардың белгілі бір түрі бар. Балалар шаршы болады, ортасында қолындағы дирижерлік таяқшасы бар дирижер бала тұрады. Музыкалық фразаның басталуымен дирижер қандай да бір командаға бет бұрып, дирижерлайды, балалар Өлең айтамыз, көңілді тұрамыз ән айтады ("Дружно поем, весело живем") және бір мезгілде өзінің музыкалық аспаптарында ойнайды. Содан кейін дирижер басқа командаға бұрылады, балалар ән айтады және ойнайды. Полка естіледі, балалар подскок орындайды, музыка аяқталғаннан кейін тез арада орынға тұруға тырысады. Кім командасы жылдам, ол да жеңеді. Содан кейін жаңа дирижер таңдалады.
 
Осылайша, музыкалық сабақтарда логоритмика элементтерін жүйелі түрде қолдана отырып, біз келесі міндеттерді шешеміз:
 
Есту зейінін дамыту
Музыкалық, дыбыстық, тембрлік, динамикалық есту қабілетін дамыту.
Фонематикалық есту қабілетін дамыту.
Қозғалыстың кеңістіктік ұйымдастырылуын дамыту.
Жалпы және жұқа моториканы, мимиканы, пантомимиканы дамыту.
Кинестетикалық сезімдердің қалыптасуы және дамуы.
Қозғалыстың мәнерлілігі мен әсемдігін тәрбиелеу.
Бір қызмет өрісінен екіншісіне ауысуды тәрбиелеу.
Есту-көру-қимыл үйлесімін қалыптастыру, дамыту және түзету.
Физиологиялық және фонациялық тыныс алудың дамуы.
Ән айту диапазонын дамыту.
Ритм сезімін дамыту.
Музыка сипатын анықтай білу, оны қозғалыстармен келісе білу.
Тәрбие іскерліктер перевоплощаться.
Дыбыстардың артикуляциялық базасын қалыптастыру үшін сөйлеу моторикасын дамыту.
Дыбыс пен оның музыкалық бейнесі, әріптік белгісі арасындағы байланысты тәрбиелеу.
Әр түрлі формада және сөйлеу түрлерінде, қарым-қатынастың барлық жағдайларында дыбыстарды дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру және бекіту.