Сенім телефоны
8718(2)507407
email: garden49@list.ru
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)507407 Бухгалтер: 87182663580 Вахта:87182507406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
Бір жылда2935836
Бір айда209829
Бір аптада48529
Кеше4477
Тәулік4306
Құрмет тұғыры
"А ну-ка, педагогтар!"
 
Слатвинская Юлия Викторқызы.
 
Құттықтаймыз!
 
 
 

Біздің  маэстро

 

Егер сіз балалар келсе
 
Нобель сыйлығының алғашқы қадамын жасады,
 
                                                                       химиядан емес, музыкадан бастаңыз.
 
Нобель лауреаттарының абсолюттік көпшілігі үшін
 
 балалық шақта музыкамен қоршалған.
 
Авторы-Михаил Казиник.
 
 
 
  Балабақшада ерекше мамандық бар – музыкалық жетекші.Сонымен қатар ол балалар мен олардың ата-аналарының көңіл-күйін көтеруі керек, үнемі оқып тұруы керек, бала бақшадағы барлық мамандармен ынтымақтаса алатын психолог және дипломат болуы керек.
 
Осы қасиеттерге музыкалық жетекші – Дворцевая Оксана Григорийқызы ие.
 
Педагог өзін шығармашылық, креативті, ерекше нұсқаларды таба білетін және ізденісте бола алатын адам ретінде көрсете білді. Ол барлық балалар үшін жақын дос болды, оларға өз білімі мен іскерлігін қуана береді. Оксана Григорийқызы  одан әрі қыздар мен ұлдарға өз таланттары мен шығармашылық қабілеттерін іске асыруға көмектесу үшін, өз күшіне деген үміт пен сенімділікті әдепті түрде жанға сіңіруге тырысады.  Ол оркестр ансамблін құрды,оның шебер басшылығымен балалардың дарынды құрамы іріктелді және оның нәтижесі жиі көрсетілім концерттері болып табылады.Оксана Григорийқызының  кәсіби көзқарасы балалардың әншілік дағдыларын дамытуға, олардың әлеуметтік белсенділігі мен сахнада ұстай білуге қабілетті. Оның тәрбиеленушілері бірнеше рет қалалық "Рауан" конкурсының және облыстық "Булдіршін"конкурсының лауреаттары болды.
 
О. Г. Дворцевая өз ісінің білікті педагогы, сценарист, режиссер ғана емес, қызықты, сюжет бойынша қызықты сценарий жазады, сонымен қатар спектакльдердің сауатты қойылымы да.
 
Әр мереке-бұл керемет музыкамен, бимен, ертегі кейіпкерлерінің қатысуымен қызықты, кәсіби ойластырылған қойылым. Театр атрибутикасы, кейіпкер-актерлерге арналған костюмдер, қуыршақтар әрдайым шынайы қуаныш тудырады, өйткені педагог өз қолымен жасалады.
 
Оксана Григорьевна балалардың шынайы махаббатын, әріптестері мен ата – аналардың құрметін жеңіп алды, ол әлемдегі ең үлкен награда-балалар күлкісі мен балалардың күлкісі.
 
Біз осындай маэстро-педагогты мақтан тұтамыз!
 
 
 
"№49 санаторлық сәбилер бақшасы " МКҚК басшысы»
 
 
 

 

Ж.А. Смағұлова
 
 
 
 
Мектепке дейінгі педагогтар — адамдардың ерекше санаты.
 
 Олардың басты міндеті-әрбір бала осы әлемде жақсы көретін және қажет екенін сезінуі және білуі үшін балаларға қуанышты балалық шақ үшін жағдай жасау.
 
Сонымен қатар, тәрбиеші бола алмайды, олар туады. Өйткені тәрбиеші-бұл ерекше, мейірімділікке және жарыққа толы жан әлемі. Ол туралы № 49 санаториялық балабақшаның тәрбиешісі Мария Анатолийқызы Ыбраеваға осы сөздер айтылды
 
...Балалық шағында девчонке-жасөспірімге әрқашан ұнайтын возиться с малышней. Немерелері, көрші балалар одан бір қадамға шықпады. Сондықтан болашақ мамандықты таңдау туралы ол мүлдем ойланбады – әрине, тәрбиеші! Әрине, балабақша! Сол кезде Мария балалар үшін Өз жүрегін жыртып, оларға өзінің махаббаты мен мейірімділігін бере алатынын білді.
 
Мектеп бітіргеннен кейін ол Павлодардағы Гуманнитарлық педагогикалық колледжге түсіп, балабақшада жұмыс істей бастады.
 
...Кеше ғана болған сияқты, бірақ Мария Анатолийқызы үшін олар іздеу, ашу, үлкен қуаныш уақыты болды. Сонымен қатар әр баламен бірге балалық шақты қайта-қайта өмір сүруге, әлемді оның көзімен көруге, онымен бірге таңқалуға, бала өз ісімен айналысқанда Байқаусыз болуға, оған көмек пен қолдау қажет болғанда, оған қызықты болуға, оны сақтауға және қай жерде бар екенін қабылдауға үйретті. "...Менің көмегім арқылы кішкентай адам жан-жақты, білімсіз, дербес болып, ойлауға, жасауға үйренеді. Бірақ, ең бастысы, әрқайсысын үйреткім келеді – мейірімді, әділ болу, айналасындағыларға — кішкентай және ересек адамдарға құрметпен қарау", - дейді Мария Анатолийқызы.
 
Ол бала бақшадан бөлек ойлайды. "Осындай ашық, тікелей, шынайы балалардың жанында болу – бұл үлкен бақыт. Таңертең мен балабақшаның табалдырығын үлкен қуанышпен аттаймын, - деп жалғастырды тәрбиеші. - Әрбір адамға сенімен кездесу күтіп отырған және бақытты күлкі сыйлайтын балаларды көруге талпынған емес. Балалардан барлық проблемалар мен дабылдар бірден артқа шегеді".
 
Айта кету керек, Мария Анатолийқызы қазір 3 қыз тәрбиелеп отыр. Қазіргі уақытта бала бақшаның әр жастағы тобында жиырма бір бала 2 жастан 4 жасқа дейін. Тәрбиеші Ибраева әр жастағы балаларды тәрбиелеуде сараланған тәсілді жүзеге асырады..
 
Сонымен қатар Мария Анатолийқызы халықаралық интернет конкурстарының бір дүркін жүлдегері емес.  2016 жылы "Жыл тәрбиешісі" сайысына қатысып, екінші орынға ие болды. Мария Анатолийқызы тәрбиеленушілері қалалық және облыстық конкурстарға қатысты.
 
Мария Анатолийқызы ерекше жылулықпен өзінің барлық тәрбиеленушілері туралы, әрине, мектепте оқып жүргендер туралы айтты.  Павлодар қаласы кішкентай және сондықтан кешегі балалар сүйікті тәрбиешіге өз табыстары туралы айту, көру, тыңдау, ойнау үшін осында жиі жүгіріп кетеді... "бұл менің күшіме, мүмкіндіктеріме сенімділік ұялатады. Демек, мен өмір сүремін және жұмыс істеймін", - деп Мария Анатолийқызынан естідім.
 
 Павлодар қаласының №49 санаториялық сәбилер бақшасының ұжымы
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Самохина  Марина  Валерийқызы
 
жоғары білімі бар педагог
 
(бакалавриат, мамандығы: педагог-психолог, ИнЕУ),
 
еңбек өтілі-24 жыл.
 
Бірінші санат
 
         Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы мен психологиясында сауатты, кәсіби бағдарлы маман. Зерттеу тақырыбы:"адамгершілік тәрбие арқылы мектепке дейінгі балалардың тұлғасын дамыту".  Дамыту, ойын технологияларын, проблемалық оқыту әдістерін, жобалық қызметті енгізу балалармен тәрбие-білім беру жұмысының сапасын арттыруға ықпал етеді. Өз жұмысын "өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасына сүйене отырып жоспарлайды. Оны зерттеудің мақсаты балалардың өзін-өзі тануын қалыптастыру, өз бетінше де, қоғамда да конструктивті іс-әрекет жасай білу болып табылады.
 
Педагог мектепке дейінгі мекеменің инновациялық қызметіне белсенді қатысады. "Қозғалыс-сөйлеу ойындары" (ойын арқылы балалардың сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру), "Сиқырлы фантазия" (папье-маше технологиясы арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту) вариативті компонент бағдарламасының құрастырушысы-авторы.
 
Марина Валерийқызы  мектепке дейінгі мекеменің, қаланың, облыстың әдістемелік жұмысына белсенді қатысады,келесі жетістіктері бар: Омск мемлекеттік университетінің сертификаты. Ф. М. Достоевскийдің "білім беру кеңістігінде инновациялық педагогикалық технологияларды енгізуді әдістемелік сүйемелдеу" семинарында оқығаны үшін, "Ертіс дарыны" семинарының сертификаты "Білім берудегі инновациялық технологиялар - білім сапасын арттырудың негізі", ИнЕУ сертификаты "Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық педагогикалық технологияларды енгізуді әдістемелік сүйемелдеу". "ZIAT" Ғылыми-әдістемелік орталығы "Тәлімі мол тәрбиеші ұстаз" республикалық байқауына қатысып, "Үздік сабақ конспектісі" номинациясы бойынша дипломмен , халықаралық "Интербриг" конкурсының дипломымен, халықаралық "Рассударики" конкурсының дипломымен, халықаралық "Эврика" конкурсының дипломымен, халықаралық "Доутесса" конкурсының жеңімпазы .Өзінің педагогикалық еңбегі мен тәжірибесін облыстық педагогикалық "Ұстаздар" газетінің беттерінде, республикалық ғылыми-әдістемелік "мектепалды дайындық" журналында , Республикалық педагогикалық "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту"журналында жариялайды.
 
   Марина Валерийқызының  тәрбиеленушілері шығармашылықпен белсенді, өз ой-пікірлерімен дербес. Оның балалары қалалық және облыстық "Мир глазами детей", "Тұған жер-алтын бесігім", "Котовасия" конкурстарының жеңімпаздары, лауреаттары мен номинанттары, "Жауқазан" зияткерлік олимпиадасының, "Бүлдіршін", "Рауан" фестивальдерінің қатысушылары, көркем гимнастикадан спорттық іс-шараларға тұрақты қатысушылар. Мектеп түлектері М. В. Самохина №3,8 гимназияларда және дарынды балаларға арналған интернатта, №34 ЖОМ гимназиялық сыныптарда оқиды.
 
 
 
          Білім беру қызметін ұйымдастыру саласындағы құзыреттілік деңгейін талдау тәрбиеші келесі іскерліктерді жоғары деңгейде меңгергенін көрсетті: мектепке дейінгі балалардың білім беру қызметін жоспарлау; бірлескен кәсіби қызмет және ынтымақтастық тәсілдерін қалыптастыру; білім беру қызметін бақылау мен түзетуді іске асыру; жедел және барабар педагогикалық бағалауды қамтамасыз ету. Тәрбиеші жауапкершілікті, белсенділікті, орындаушылықты, жұмысқа қабілеттілікті, адалдықты, өзіне және тәрбиеленушілерге деген талапшылдықты, төзімділікті, әріптестерін және балаларына деген құрметін ажыратады. Ата-аналармен өзара сыйластық пен ынтымақтастық қарым-қатынас жасайды.
 
   "№49 санаторлық сәбилер бақшасы " ұжымы»
 
 
 
 
 
 
Баланы жақсы тәрбиелегісі келетін адам,
 
 әрқашан әділ көзқарастарды ұстануға тиіс.
 
О. Бальзак
 
Бұл сөздер Павлодар қаласының № 49 санаторлық сәбилер бақшасының тәрбиешісі болып табылатын Айсұлу Шаяхметқызы Каршиганованың мінез-құлқын, өмірлік позициясын және жұмысына деген көзқарасын шынайы сипаттайды.
 
Айсұлу Шаяхметқызы үлкен еңбексүйгіштік, өз кәсібіне, балаларына деген махаббат, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылыс ұштастырады. Ол тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастырудың әртүрлі формаларына ие. Балалардың коммуникативтік және шығармашылық қабілеттерін дамыту, рухани мәдениетті қалыптастыру және бастаманы, қиялын, дербестігін дамытуға ықпал ету өз жұмысында басты деп санайды.
 
 Айсұлу Шаяхметқызы өз тобында "театр бұрышы" ұйымдастырды. Күнделікті жұмыста Айсұлу Шаяхметқызы балаларды қысқа ертегілер, әңгімелер айтып, тақпақтар оқып, олармен қызықты көріністер ойнатуға тартады. Сол арқылы тәрбиеші өз тәрбиеленушілерін адамның эмоционалдық жағдайын беруге үйретеді, ата-аналардың, құрдастарының алдында сөз сөйлеуді қалауына ықпал етеді. Ерте жастан бастап балалардың өзіне деген мейірімділікпен, құрметпен және даналықпен кездесуі өте маңызды. Ата – аналармен жұмыс-бұл педагог қызметінің күрделі және маңызды бөлігі, бірақ бұл мәселеде Нина Тимофеевна биікте. Онда тәрбиеленушілердің ата-аналарымен достық, серіктестік қарым-қатынас қалыптасты: олар үшін тақырыптық жиналыстар, жеке әңгімелесулер, кеңестер өткізіледі.
 
 2017 жылы "Үркер" шығармашылық байқауы жеңімпаздарының кураторы болды»
 
Сондай-ақ бірнеше рет халықаралық интернет конкурстарына өз жұмыстарын ұсынып, құрмет грамоталары мен дипломдарын жеңіп алды.
 
Өз еңбегі үшін Павлодар қаласы білім беру бөлімінің грамотасы бар.
 
Әріптестерінің арасында тәрбиеші бедел мен құрметке ие болды-ол кез-келген іске сүйенуге болатын адам.
 
 
 
Павлодар қаласының № 49 санаториялық сәбилер бақшасының ұжымы.