Сенім телефоны
601920
email: sosh26@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Семенченко көшесі, 70
601920, 602114, 601968
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
дүйсенбі 15.00 - 18.00, жұма 11.30 - 13.30
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Жас мамандарды оқыту жоспары

Жас мамандарын оқыту жоспары

 

     Мектеп әдістемелік жұмысын ұйымдастырудағы жас мұғалімдерді қолдау бойынша мақсатты бағытталған жұмыс ерекше рөлі болып табылады.

    Жас мамандардың табысты орнығуы үшін мектепте екі жылдық мерзімде оқыту жоспары құрылды.

     Оған келесі жоспарлау саласы енгізілді:

  • Ÿ  Нормативті құжаттарын оқу
  • Ÿ  Сабақ  және сабақтан тыс жұмыстар
  • Ÿ  Сабақты өздігінен талдау және сабақ анализі
  • Ÿ  Оқыту нәтижелердің диагностикасы
  • Ÿ  Бақылау және білім бағасы
  • Ÿ  Педагогикалық технологиялар
  • Ÿ  Сабақтағы оқушы жұмысын ұйымдастыру формалары
  • Ÿ  Тәрбиелік жұмыс

Жас мамандарды оқыту мақсаты:

  • Ÿ  Іс жүзінде табысты қолдану үшін кәсіби іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру         

 Міндеттері:

  • Ÿ  Жас мұғалімдерін оқытуда сағат санын, оқыту мазмұнын анықтау.
  • Ÿ  Оқыту әдістерімен таныстыру
  • Ÿ  Сауалнама қолдана отырып, жас мұғалімнің табысты жұмысы диагностикасын өткізу
     

Жас мамандарын оқытудың бірнші жылы

 

 

Оқыту мазмұны

Күтілетін нәтижелер

Оқыту  әдістері

Сағат саны

Оқу жоспарымен, бағдарламамен, күнтізбелік-тақырыптық жоспарымен, қатаң есептегі құжаттарымен таныстыру

Бағдарламаның мазмұнын және практикалық талаптарын білу: оқу материалын таңдау іскерлігі; құжаттарды сауатты етіп жүргізу, оқушының жеке ісін рәсімдеу, сынып журналдарын дұрыс жүргізу

Кеңес беру, нұсқаумен таныстыру.

 

 

 

 

 

Қыркүйек

Сабақ  жоспарлау әдісін меңгеру

Мақсаты мен міндеттерін белгілеу, кезеңдерді жоспарлау,

уақыт балансын сақтау,оқу материалын іріктеу, оқулықтағы берілген мазмұнымен  ақпаратты дұрыс  жеткізу

Кеңес беру, тәлімгер- мұғалімдер сабақтарына қатысу және сабақ талдау; практикум

Қараша

Сабақты өздігінен талдау

Сабақтың кемшілігін және жақсы нәтижесін көре

отырып, сабақты өздігінен талдай білу. Кемшілік жақтарын түзету және оларды жақсарту.  

Өз білімін жетілдіру, әдістемелік әдебиетін оқу, тәлімгерлер үшін сабақтар өткізу

Қаңтар

Оқушылардың білім бағаларын бақылау

Бағалау нормаларына сәйкес оқушыларды дұрыс бағалай білу

Кеңес беру, әдістемелік әдебиетін оқу, практикалық сабақтар

Наурыз

Сабақтағы оқушы жұмысын ұйымдастыру формалары

 

 

Сабақтағы оқушылардың жұмысын дұрыс ұйымдастыра білу, ұйымдастырудың тиімді формаларын қолдану, оқушылар назарын қолдай білу 

Әдістемелік әдебиетін оқу, тәлімгерлер үшін сабақ өткізу,  кешенді- рефлексиялық оқыту

Сәуір

Жас мұғалімнің жұмысындағы қыншылықтарды анықтау

Өз тәжірибесін,  қиыншылығын, табыстарын талдай білу

Сауалнама, әңгімелесу

Мамыр

 

 

Жас мамандарды екінші жылы оқыту

 

Оқыту мазмұны

Күтілетін нәтижелер

Оқыту  әдістері

Сағат саны

Сабақтар технологиясы

Сабақтардың дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерін білу, оларды өткізе білу, оқыту үдерісін оңтайландыру

Теориялық және практикалық дайындық деңгейін арттыру бойынша өзіндік жұмыс

Қыркүйек.
2 сағат.

Оқытудың жобалау әдісі

Жобалауда жұмыс дайындықтың алгоритмін, бағалау критерийлерін білу және қолдану. Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру

Жобалау  технологиясын оқу және таныстыру, әдістемелік бірлестік мұғалімдер сабақтарына қатысу, ӘБ мұғалімдері үшін сабақ өткізу

Қараша.
4-6 сағат.

Пән бойынша сыныптан тыс жұмыс

 

 

 

 

 

Оқушылардың танымдық қызығушылығын қалыптастыру іскерлігі, мектептік ОҒБ жұмысына, олимпиадаларға және  сайыстарға қатысуға тарту

ӘБ мұғалімдері үшін ашық іс-шара,  белгілі тақырып бойынша ОҒБ мектеп конференцияда сөз сөйлеу

Ақпан.
4 сағат.

Сынып жетекші жұмысын жоспарлау

Ата-аналармен байланыс жасай білу, оларды сыныптағы жұмыстарға тарту, оқушылармен іскерлік қатынасын орнату

Әдістемелік әдебиетін оқу, психологтың кеңесі, тәжірибелі мұғалімдерден балалармен қатынас жасау бойынша тәжірибесін оқып білу

Сәуір.
2-4 сағат.

Оқыту нәтижесінің диагностикасы

Жұмысын және алған нәтижелерін талдау, салыстыру, жақсарту мақсатында жоспар құру

Практикалық сабақтар, өз теориялық және практикалық дайындық деңгейін арттыру бойынша өзіндік жұмыс

Мамыр.
4 сағат.