ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды әлеуметтендірудің өзекті әдістері мен тәсілдері
30-11-2020 09:21
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды әлеуметтендірудің өзекті әдістері мен тәсілдері

  Павлодар қаласының жалпы білім беретін мектептерінің педагог-психологтарының шығармашылық тобының отырысы 2020 жылғы 26 қарашада ZOOM платформасында онлайн режимінде «Ерекше білім беру қабілеті бар балаларды әлеуметтендірудің тиімді әдістері мен тәсілдері»атты тақырыбында өтті.

  Отырыста білім беру бөлімінің әдіскері Шолпан Саменқызы Нұрахметова және № 26 ЖОМ педагог-психологы, модератор, осы топтың жетекшісі Ирина Владимировна Карпова сөз сөйледі. Шығармашылық топ жұмысына № 5, 6, 9, 14, 15, 26, 39 мектептің педагог-психологтары қатысты. Педагог-психолог Марина Васильевна Манякова ерекше білім беруді қажетететін оқушыларға арналған әдістемелік құрал жасау бойынша жұмыс тәжірибесімен бөлісті, №14 ЖОМ педагог-психологы Светлана Васильевна Гессе, психикалық дамуы тежелген оқушылардың когнитивтік саласын дамыту бойынша өз әзірлемелерін ұсынды, № 15 ЖОМ педагог-психологы Алмагүл Аманжолқызы Хамитова, оқу құралы бөлімдеріне материалдарды іріктеу бойынша ұсыныстар берді, №39 ЖОМ педагог-психологы Оксана Владимировна Ишимцева, болашақ әдістемелік әзірлеме форматының әр түрлі нұсқаларын ұсынды.

  Отырыста психикалық дамуы тежелген 5 - 6 сынып оқушыларына арналған әдістемелік құрал құру туралы шешім қабылданды. Оқу құралы жас мамандарға, қала мектептерінің педагогтеріне оқушыларды әлеуметтендіру жұмысында жақсы демеу болады. Шығармашылық топтың қатысушылары жинақтың мазмұнына техника, жаттығулар, дамытушы тапсырмалар және пән мұғалімдеріне, сынып жетекшілеріне, ата-аналарға психикалық дамуы тежелген балаларды қоғамда әлеуметтендіру бойынша жұмыс істеуге арналған әдістемелік ұсынымдар кіреді деген қорытындыға келді.

  Әлеуметтену процесі 4 негізгі компонент бойынша қарастырылады: коммуникативті, танымдық, мінез-құлық және құндылық. Компоненттердің әрқайсысын жәрдемақыға қосу туралы шешім қабылданды.Қалалық шығармашылық топ мүшелері бір ай ішінде өз бағыттары бойынша әдістемелік материалдар мен практикалық қосымшалар дайындау мақсатында тақырыптық кіші топтарға бөлінді. Алда жоғары оқу орындарының ғалымдарымен педагог-психологтардың қызметін ғылыми сүйемелдеу, ерекше білім беруді қажет ететін балалары бар қала мектептерінде ұсынылған материалдарды апробациялау бойынша елеулі жұмыс күтіп тұр. Әдістемелік құралдың шолуы мен шығарылуына жауапты басшылар анықталды.