Размер шрифта:
↑Наверх
ВЕБ-САЙТЫ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙГОРОДА ПАВЛОДАРА
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Pavlodar, 25 Krivenko St.
32-21-67
телефон доверия/Call-центр
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
«ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ №126 СӘБИЛЕР - БАҚШАСЫ - ЭСТЕТИКАЛЫҚ ДАМУ ОРТАЛЫҒЫ» КМҚК
07-10-2022 11:20
«ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ №126 СӘБИЛЕР - БАҚШАСЫ - ЭСТЕТИКАЛЫҚ ДАМУ ОРТАЛЫҒЫ»  КМҚК

Айман Айтмухамедқызы Тукенова

 

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі

 

«Қазақ тілі сабақтарында «Лэпбук» технологиясы арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуін дамыту»

 

«Развитие связной речи дошкольников на уроках казахского языка по технологии «Лэпбук»

 

Тәжірибе тақырыбы:«Қазақ тілі сабақтарында «Лэпбук» технологиясы арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуін дамыту»

Тәжірибе идеясы:қазақ тілі сабақтарында және мектеп жасына дейінгі баланың ойын іс-әрекетінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасау.

Бұл тақырыптың өзектілігі – лэпбук  тақырыптық аптаның материалдарын бекіту мен қайталаудың тамаша тәсілі. Лэпбукты, интерактивті дәптерлерді қолдану мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігінің жаңа түрін қамтиды, оның нәтижесі білімді өз бетінше толтыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

Тәжірибенің жаңалығы «Қазақ тілі сабақтарында «Лэпбук» технологиясы арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуін дамыту "атты  әдістемелік құрал бойынша жұмыс - бұл мектеп жасына дейінгі балалардың білім сапасын арттыру мақсатында қазақ тілін оқытуда интерактивті технологияларды енгізу бойынша педагогикалық шаралар жүйесі.

Тәжірибенің атаулы бағыттылығыБұл тәжірибе мектпеке дейінгі мекемелердегі қазақ тілінің жас және тәжірибелі мұғалімдеріне, бастауыш сыныптарында жұмыс істейтін мұғалімдерге қызықты болады. Тәжірибе қазақ тілін оқыту процесін оңтайландыратын, оқытушының тиісті оқу материалын таңдау бойынша еңбегін жеңілдететін лексикалық тақырыптар бойынша оқу құралдарын қамтиды.

Тәжірибенің күрделілігі. - Мектеп жасына дейінгі балалардың барлығы бірдей үлкен көлемде ақпаратпен жұмыс істей алмайды.

- Материалды таңдаудағы қиындық, технологияда көптеген әдістер-таңдау қиындықтары.

- Балалардың кейбір қабылдауларын қабылдамау.

- Үлкен уақыт шығындары.

Лэпбук технологиясын қолдану арқылы өткізілген сабақтардан кейін әрқашан жаңа идеялар пайда болады. Бұл лепбук технологиясы тек белгіленген ережелермен, қағидалармен және әдістер жиынтығымен педагогикалық технология ғана емес, сонымен қатар оқуға динамикалық, дамытушылық көзқарас екенін тағы бір дәлелдейді. Оқу процесінің мәні алгоритмді қатаң ұстану емес, лэпбук технологиясын қолдана отырып жұмыс істейтін мұғалімдер мен мектеп жасына дейінгі балалардың еркін шығармашылығында.

Сондықтан мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларын тиімді дамытуға мүмкіндік беретін осы технологияны енгізу бойынша жұмысты жалғастыру маңызды деп санаймын.

Осы бағытта жұмыс істейтін мұғалім келесі аспектілер бойынша білім мен дағдыларды қажет етеді:

Білім:

- лэпбук пен интерактивті дәптерлерді қолдана отырып, қазақ тілдерін оқытуда қолданылатын педагогикалық технологиялар;

- оқу үрдісінде осы технологияны қолданудың дидактикалық негіздері;

Іскерліктер:

 - қолданыстағы шаблондар бойынша лексика бойынша интерактивті дәптерлерге тапсырмалар, лэпбуктар жасау;

- шығармашылық және іздеу тапсырмаларын құру.

Нәтижелілік:

- коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру ;

 - сөйлеу әрекетінің түрлерін меңгеру: сөйлеу, тыңдау

- лексикалық, грамматикалық, айтылымдық дағдыларды қалыптастыру;

- мектеп жасына дейінгі балалардың жан-жақты және үйлесімді дамуы - қазақ тілін үйренуге деген қызығушылық;

- жеке балалардың өз қабілеттеріндегі белгісіздіктің психологиялық кешенін жою;

- балалардың конкурстарға қатысуы.