Размер шрифта:
↑Наверх
ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Қазіргі заманғы инклюзивті білім беру жағдайындағы педагогтер кәсібилігінің рөлі
11-01-2023 08:26
Қазіргі заманғы инклюзивті білім беру жағдайындағы педагогтер кәсібилігінің рөлі

Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті мен Инновациялық Еуразия университетінің «Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қызметтің инновациялық әдіснамалық құралдары» бірлескен пилоттық жобасы аясында № 39 ЖОМ «Педагогтің жүйелі ойлауының инновациялық және әдіснамалық бағдарлары» атты қалалық ғылыми-практикалық семинар өтті. 50-ден астам мектеп директорларының орынбасарлары, пән мұғалімдері, бастауыш сынып мұғалімдері, логопед-мұғалімдер, педагог-ассистенттер, қаланың жалпы білім беретін мектептерінің педагог-психологтері қатысты.

Семинарда Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдіскер-зерттеушісі Шолпан Семенқызы Нұрахметова қатысушыларды 2023 жылға арналған жобаның мақсаттары мен міндеттерімен таныстырды, жүйелі ойлауды жетілдіру, педагогтердің кәсіби деңгейін арттыру мәселелеріне тоқталды. Қайырбекова Бағжанат Дындарбекқызы, педагогика ғылымдарының докторы, профессор, Инновациялық Еуразия университетінің «Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар» кафедрасының меңгерушісі, университеттің МАИН университетінің халықаралық ақпараттандыру Академиясының академигі өз сөзінде педагогикалық білім беруді жаңғыртуға егжей-тегжейлі тоқталып, үш негізгі бағытты атап өтті: педагогтің жалпы қызмет жүйесіндегі ұстанымы мен рөлі, білім берудің негізгі пәні, білім беру қызметінің негізгі құралдарына тоқталды.

Семинарға қатысушылар: бастауыш, негізгі, жоғары мектеп «Педагогтің қызмет жүйесіндегі орны мен рөлі», «Қиындықтар - әлеуметтік практиканы жетілдірудің логикалық негіздері» тақырыптарын талқылады.

Семинардың рефлексивті бөлігінде педагогтің қызмет жүйесіндегі рөлі мен орны анықталды, кәсіби қызметтегі типтік қиындықтар базасын қалыптастыру мәселелерінде олар аймақтың негізгі субъектілерінің өзара әрекеттесу моделін, теория мен практиканы біріктіретін кәсіби қызмет теориясын жасады. Қатысушылар үй тапсырмасын алды: жалпы қызмет жүйесіндегі мұғалімнің ұстанымы мен рөлі қандай? Оқушының, ата-ананың, мұғалімнің және басшының «қиындық» сөзінің мағынасын қалай түсінесіз?

Жобаға қатысушылардың 2023 жылға арналған чаты құрылды. Семинар материалдары жұмыста әрі қарай пайдалану үшін чатқа жіберілді. Қала мектептерінің оқу үдерісінде инклюзивті білім берудің ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі жобаның бағдарламасы ЖОО мен мектептер ынтымақтастығы бағыттарының бірі болып табылады, бұл жоба Инновациялық Еуразия университеті мен қалалық білім беру бөлімінің оқу жылына арналған бірлескен жұмысқа арналған. Жоба жетекшілері Қайырбекова Бағжанат Дындарбекқызы, Нұрахметова Шолпан Саменқызы, жобаның ғылыми кеңесшісі Цой Валерий Иванович, әдіскер, талдаушы, т.ғ.к., кафедра профессоры, Астана қаласы жүйелік талдау және модельдеу Академиясының директоры, 30 оқулық пен монографияның, 20 өнертабыстың авторы.