Размер шрифта:
↑Наверх
ВЕБ-САЙТЫ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙГОРОДА ПАВЛОДАРА
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Pavlodar, 25 Krivenko St.
32-21-67
телефон доверия/Call-центр
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Жаңартылған білім мазмұнынын оқулықтарын сынауы
13-12-2017 08:51
Жаңартылған білім мазмұнынын оқулықтарын сынауы

12-жылдық оқытуға кезеңмен көшу жолы (2017 - 2018 оқу жылы жаңа білім мазмұнына 2, 5, 7 сыныптарда, 2018 - 2019 оқу жылында 3, 6, 8, 10 сыныптарда, 2019 - 2020 оқу жылында 4, 9, 11 сыныптарда) іске асырылады. Осы оқу жылында пилоттық мектептерде жаңартылған білім мазмұнын оқулықтарын сынауы 3, 6, 8 сыныптарда жүргізіледі. Сынау мақсаты - сапаның бағасы, ұсыныстар, ескертулер, 3, 6, 8 сыныптардағы оқу пәндері бойынша тәжірибелі ұстаздардың түсініктемелері.

Оқулықтардың сынауы № 39 ЖОМ өткізеді, мектеп 2016 жылдан  республиканың 30 пилоттық мектептеріне кіреді. Сынауда 13 оқу пәндері бойынша 6 сыныптың 88 оқушысы, соның ішінде мемлекеттік тілі оқытуымен 10 оқушы, 16 оқу пәндері бойынша 8 сыныптың 96 оқушысы, соның ішінде мемлекеттік тілі оқытуымен 15 оқушы қатысады.  Оқыту ескі бағдарламалар және оқулықтар арқылы жүзеге асырылады. Оқу ресурсы ретінде сапасын және әзірлеуін бағалау үшін білім мазмұнының жаңартылуы бойынша берілген оқулық қосымша қолданылады. «Атамұра»,, «Алматы-кітап», «Мектеп», «Арман-ПВ», «Бөбек», «Келешек - 2030»,  «Білім», «Жазушы», «Oxford  University  Press» баспаларымен оқулықтар әкелінді.

2017 жылғы 12 желтоқсанда  пән мұғалімдерімен және Ы. Алтынсарин атындаға білім беру Ұлттық академияның өкілдерімен өзекті диалог өткізілді. «Арман-ПВ»,  «Мектеп», «Алматы-кітап», «Атамұра», «Бөбек», «Келешек», «Білім», «Жазушы», «Oxford  University  Press» баспалардың оқулық мазмұны талқыланды. Диалог барысында оқулық мазмұнынын оқу бағдарламасына сәйкес келуі, тақырып бойынша оқу материалынын оңтайлығының мөлшері, берілу қисыны, оқу материалы оқытушылардың жастарына және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес келуі, аймақтық компонентінің мазмұны қарастырылды. Сынау барысында тәжірибелік ұсыныстар, ескертулер, сындарлы сынды, оқулыққа реттеу енгізіледі, мектеп жасын анықтау үшін тәжірибелі ұстаздардың қарауы бойынша өзекті екені туралы авторларға тапсырмаларды дайындауға өздерінің нұсқаларын көмек ретінде берді.