kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
Сенім телефоны
8 7182 32 19 37

Азаматтарды жеке қабылдау кестесі
Сайттың аналитикасы
Бір жылда2838539
Бір айда254995
Бір аптада84689
Кеше15228
Тәулік9995
Әріптестеріміздің тәжірибесінде үйренеміз
13-05-2019 09:43
Әріптестеріміздің тәжірибесінде үйренеміз

Педагогикалық қоғамдастықты инновациялық озық педагогикалық тәжірибе нәтижелерімен таныстыруға және оны жаппай тәжірибеге енгізуге бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыру мақсатында білім бөлімінің әдістемелік кабинеті ағымдағы оқу жылында республика деңгейінде өз тәжірибесін ұсынған мұғалімдер зертханаларының базасында семинар-практикумдар өткізеді. Осындай мұғалімдердің бірі Павлодар қаласының № 22 жалпы орта білім беру мектебінің орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі, Республикалық «Инновациялық педагогикалық тәжірибе» конкурсының жүлдегері Баядилова Мейрамгуль Петровна болды. «Орыс тілі сабақтарында және қазақ тілінде оқытатын мектептердегі сыныптан тыс іс-шараларда этномәдени компонентті біріктіру» тақырыбы бойынша мұғалімнің тәжірибесі этномәдени материалдарды біріктіру арқылы білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мектептерде орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың этномәдени тәрбиесін қалыптастыруға; халықтың рухани өміріне, оның ұлттық кодтарына қызығушылығын ынталандыруға; «Мәңгілік ел» идеясын және «Рухани жаңғыру» құндылықтарын жүзеге асыруға бағытталған. 

Өз елінің патриоттарын тәрбиелеу және өз халқының мәдениеті мен дәстүрі арқылы азаматтық ұстанымды қалыптастыру - педагогтың негізгі ұстанымы болды. Соңғы төрт жыл бойы мұғалім мәтінмен жұмыс жасаудың инновациялық тәсілдері мен әдістерін іс жүзінде іске асырды. Мұғалім тәжірибесінің жаңашылдығы-бұл дәуірдің әлеуметтік-мәдени мифологиясын талдау өзекті болып табылатын шығармалар мәтініне герменевтикалық тәсілді қолдану. Ол туындыны ұғынуға ықпал ететін интерпретациялық контекст ретінде де, белгілі бір тарихи уақыттың терең (менталдық) мәні мен құндылығын білдіретін семантикалық өріс ретінде де сөз сөйлейді. Бұл мифологиялық құрылымдар призмасы арқылы мәтінді түсіндіру. Мұғалім «ҚР орта білім беру жүйесінің мазмұнын жаңарту жағдайында Этнокультура бойынша мәтінмен жұмыс жасаудың герменевтикалық әдісі» атты жинақ шығарды. Жинаққа мұғалімге "Қазақстандағы Спорт" тақырыбын оқу барысында Азиада бойтұмары туралы, сондай-ақ қазақ халқының өміріндегі киелі қар барысы мен III ғасырдың сақ шырағы туралы баяндауға мүмкіндік беретін материал (мәтіндер) жинақталған. «Саяхат және көрікті жерлер» тақырыбын оқу барысында оқушылар Елордамыздың сәулет ескерткіштерімен танысып, аңыз бойынша Бәйтерек - Самрұқ қасиетті құсы ұмтылатын өмір ағашы екенін білді.

Сабақта балалар қазақ ою-өрнектерінің, сөздердің, әшекейлердің тарихын, оларды пайдалану мен халық өміріндегі маңызын біледі. Мастер-класта мұғалім өзінің шығармашылық зертханасын таныстырып, семинарға қатысушыларға зерттеу және шығармашылық жұмыстарды жүргізуге балаларды ұйымдастырудың жеке инновациялық амалдарымен мен тәсілдерін қолдануды, материалдарды іздестіруді көрсетті.

Семинарға қаланың жалпы білім беретін мемлекеттік тілде оқытатын мектептерінің орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері қатысты. Мұғалімнің тәжірибесін тарату бойынша жұмыс Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің шығармашылық топтарының практикалық сабақтарында жалғасатын болады.