Мектеп біліммен қамтылған оқушыларды ғана емес, сонымен бірге, бұл сөздің толық мағынасында да шығаруы керек. Адам жан-жақты білім алу керек, өзінің бос уақытын дұрыс ұйымдастыра білу керек, мемлекет басқармасына қатысып, белгілі моральді мекемелерге ие болу керек.
Тұлға болып туылмайды, қалыптасады.
Лимарев В.Н.
30 наурызда мектепте педагогикалық кеңес өтті: «Мектептің ОТҮ нәтижесіне негізделген білім беру моделі» деп аталады. Педагогикалық ұжым мектептің 25 жылдық мерейтойы қарсаңында өздерінің қызметтеріне қорытынды жасады. Мектеп 2000 жылдан бастап білім беру моделін енгізумен жұмыс жасайды, нәтижеге негізделеді,
- онда нәтиже – осы білім беру мекемесінің бітіруші тұлғасы. Білім алуы мен тәрбиесі.
- бұл сөздер бір қатарда, тіпті, ажырамас десе де болады: оқу-тәрби үрдісі, оларды жүздеген, мыңдаған, мүмкін одан да қыйын және көпмағналы тәуелділіктер. Педагогикалыық кеңесте оқушылардың оқу үрдісіне назар аударылады, бұл үрдістін оқушылардың тәрбиесімен байланысты заңдылықтарын қарастырады, бітіруші тұлғасының №39 мектептің педагогикалық ұжымының осы кезіндегі жұмысының бітіруші моделі қарастырылды. Педагогикалық кеңестің жұмысы үшін 2007-2012 жылға арналған инновациялық типтегі мектептің даму бағдарламасы негіз болды. Бітіруші тұлға моделі негізгі өзек болды, оның айналасында тәжірибелік бағдарлама құрылды. Сынып жетекшілер М.Х Тулькубекова М.Х. (7 Г) («Я – гражданин»). Егеубаева А.К. (4 А) («Ою-өрнек біздің сәніміз»), пән мұғалімдері О.В.Литвинова, А.М.Гурина (100 к 1), үйірме жетекшілері Р.К.Айтмухамбетова, аға тәлімгер А.К.Тайлакова («Халық тарихы»), дене шынықтыру мұғалімі Е.В.Тирешина ( Денсаулық әлеміне саяхат) сыныптан тыс іс-шаралар көрсетілді. Баяндамада микрозерттеу қорытындысы да қарасытырылды, бұл тек бітіруші тұлғасын ғана емес, мұғалімнің де тұлғасын қалыптастырады. Педагогикалық кеңесте мектеп мерейтойына арналған «Мектеп: бүгін, ертең», фильм көрсетілді, ол 9 Д сыныбы мен А.М.Гурина дайындады. Педагогикалық ұжымның жұмысы негізінде соңғы оңжылдықта пайдаланылған ОТҮ жүйесін және №39 мектеп бітірушісінің тұрғылықты тұлға моделін теориялық негізге алуды қабылдады.