АКТ қолданылуы жаңа әуестенуге айналдыруға болмайды. АКТ қалай пайдалану керек, яғни оның әдістемелік жағынан түсінікті болу үшін, мақсатына сәйкес және қалай оқыту мен оқуды жақсартады? Балалар бізден не күтеді? Ғаламтор кеңістікте олар қандай терминдер пайдаланады? Осы және басқа да мәселелер коучингте қарастырылды. Топтардың қатысушылары АКТ қолдануымен ойлау әрекетін дамуына арналған тапсырмалардың орындалуына белсене қатысты, ұқсас тапсырмалары өздігінен әзірледі, Ғаламтор ортасының пайдаланушыларына кейбір терминдер глоссарий құрастырылды, ол үшін ізденіс жүйелер қолданылды. Әрине, оқу үрдісінде АКТ пайдалануы жөнінде туатын сұрақтарына жауаптарды бір коучингта алуға мүмкін емес. Коучерлер сенуде, аталмыш тақырыптың мәселелері бойынша мұғалімдерді ойлануға шақырды.
"Қалай 21 ғасырда мұғалімдерімен пайдаланатын АКТ оқытуға ықпал тигізеді?"