Жуырда «Оқу үрдісіндегі технология» атты семинар өтті: сабақтың типі, мазмұны, жұмыстағы іс-әрекет. «Сабақтың қорытындысы» қаралды.
Негізгі міндет: оқу үрдісінде және сапасында қалыпты жағдай ұйымдастыру№ Сөз өздігінен білім алу мәселесі бойынша тиімді жұмыс жасау туралы болды. Мақсаты: функционалдық сауаттылықты қалыптастыру.
Семинар тақырыбы функционалдық сауаттылықтың мынадай механизмдерін шығарды:
- білімнің мазмұны;
- оқу үрдісінің түрі және әдістемесі;
оқу үрдісіндегі оқушылар жетістіктерінің диагностикалық үрдісі және балануы;
- арнайы және қосымша білімнің бағдарламасы;
- мектепті басқару моделі.
Осы күнгі проблема: оқушыларды бағалау.
Білім алу пирамидасы
1. Бағалау
2. Синтез
3. Анализ
4. Қолдану
5. Түсіну
6. Білім
Оқушыларды бағалау критериі:
1. Білім және түсінік
2. Зерттеу
3. Байланыс
4. Қорытынды
Білім әрқашан қорытындымен аяқталу керек.
Деңгейлер:
А – (білу);
Б – (түсіндіру);
С – (ойлау).
ә.б. жетекші.