19 қаңтар 10 сынып оқушыларын жоғары мектепте оқыту шарттарына бейімдеу педагогикалық кеңесі өтті.
Педагогикалық кеңес қызметінің мақсаты — 10 сыныпта білім беретін жүйені ықшамдау бойынша педагогикалық, ата-аналардың қоғамдық, оқушылардың ұжымдық бірлескен жұмыстарының негізгі бағыттарын анықтау.
Жалпылау-сынып ұйымы үшін келесі бақылау жұмыстары жүргізілді:
1. Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасарлары С.Б. Оқасова, Т.Н. Гордеева, Р.С.Досанова, және мектеп әдіскері И.С. Мацевич сабақтарға баруы
2. Пән мұғалімдерінің ағымдағы үлгерімі және үлгермеушілік себептеріне талдауы
3. Сынып жетекшілерінің сынып ұйымына психолог-педагогикалық берген мінездемесі.
4. Мектеп психологы оқушыларға ІІІ сатылы оқыту дәрежесені бейімделуін анықтауға үшін жүргізген сауалнамасы
Педагогикалық кеңесте сөз сөйлегендер: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасарлары С.Б. Оқасова, Т.Н. Гордеева, Р.С.Досанова; мектеп директорының әдістеме жөніндегі орынбасары И.С. Мацевич, мектеп психологы О.В. Стулова, 10 «А» сыныбының сынып жетекшісі Н.М. Иванова, 10 б сынып Н.Г. Маркина, 10 в сынып Е.И. Анварова, орыс тілі және орыс әдебиет мұғалімі И.Г. Бабенко,
Математика мұғалімі Е.А. Щипицина, тарих мұғалімі Р.Н. Мусралинова
Кеңес нәтижесінде келесі ұсыныстар жасалды:
· Оныншы сыныптар табысты бейімделу үшін ІІІ сатылы оқыту құрылды
· Білімдік, тәрбиелеу жүйесі өздігінен ұйымдасуға, өздігінен дамуға, әбден жетілдіруге, жоғары сынып оқушысын жеке социализациялауға, ақпараттық-білім ортасын құруға бағытталды.
· Педагог білім беру жүйесінің пән аралық байланыстың бірігуіне, оқушылардың ақпараттық мәдениетке және сауаттылық қалыптасуына, теориялық , жобалық, зерттеу жұмыстарын білу дағдыларына көңіл бөлуі керек.