Сайыс командалық ойындар қалыбында өтті, балалар жүргізушінің күрделі сұрақтарына жауап іздеді. Қатысушылар бағдарламаның әр түрлі бөлімдері бойынша бағдарламалық материалды игеру деңгейін көрсетті. Бірақ бұл бастысы емес. Жұмыстың аталмыш қалыбының мақсаты – балалардың шағын топтарда жұмыс жасай білуін қалыптастыру, оларға туындаған мәселенің шешімін бірлесіп іздеуді үйрету.Команда табысы дәл осы аталған икем мен дағдыларды қалыптастыру деңгейіне байланысты.Талдау жасау мектепке дейінгі жастағы балалардың зияткерлік-ермек ойындары – танымдық-сөйлеу әрекетін белсендендіру факторларының бірі екенін көрсетті.
Состязания прошли в форме командных игр, в которых ребята искали ответы на непростые вопросы ведущего. Участники продемонстрировали уровень усвоения программного материала по различным разделам программы. Но не это главное. Цель даннной формы работы - формировать умение детей работать в микрогруппе, учить их совместно искать решение поставленной проблемы.
Именно от степени сформированности данных умений и навыков зависит успех команды.
Анализ показал, что интеллектуально-досуговые игры дошкольников - один из факторов активизации познавательно-речевой деятельности.